Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#1421
Posted 2007. November 01. - 23:50
Nekem elvette az eszemet! Szerelem elsõ látásra. Tudom röhejes, de tetszik a vas, na! http://www.konaworld.com/08_ute_w.htm
#1422
Posted 2007. November 01. - 20:40
#1423
Posted 2007. November 01. - 08:12
#1424
Posted 2007. November 01. - 01:34
#1425
Posted 2007. October 31. - 23:46
#1426
Posted 2007. October 31. - 22:38
meg végülis nem csak súlyról van szó, azt tudja a cube, a ghost, a speci, stb...
sima fox taggal a stumpy fsr 2600 g alatt van jó sok csapággyal
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1427
Posted 2007. October 31. - 22:37
#1428
Posted 2007. October 31. - 22:30
Legalábbis az enyém valami hasonlót próbál csinálni.
és megmérjük a merevségét is a fritzek módszerével ?
Tõlem... De te fizeted.
#1429
Posted 2007. October 31. - 22:29
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1430
Posted 2007. October 31. - 22:21
#1431
Posted 2007. October 31. - 22:14
Spot - 2812gr RP23-al, tehát megoldható (igaz nem golyós csapágy és nem Horst Link)oldják meg a mérnökök azért vannak....ésszel, ne erõbõl
ha a canyon ki tudja hozni tajvani bili aluból 2760 grammból akkor meg lehet oldani. és kb a canyon nerve ES az egyetlen ami partiban szokott lenni a régi dawg-al.
Ha meglesz, mérek pontos értéket.
#1432
Posted 2007. October 31. - 21:51
#1433
Posted 2007. October 31. - 11:56
mert a dhx-ban kiválóan mûködik a pro pedal, szemben a kicsikkelÉs miért jó hogy DHX Air van benne?
Nem jó az RP? Van abban propedal. A 23 teljesen király szvsz.
Fõleg azért érdekelne a véleményed, mer ugye a 2008as Coilair-ben is RP van, bár nagyobb méretû a légkamrája mint a sima RP-nek.
Elõre meg a Talas az egyértelmû.
tény rp23-at nem volt módóm még próbálni, de az rp3-am a "zárt" állásban is rettentõ módón pogózótt, nem igazán van jelentõs különbség a 3 állása között- és ez nem csak az én véleményem, hanem kinti forúmokon újságokban is ez volt, sõt van is egy cég aki az rp2/rp3/rp23 tagokat tuningolja, keményebb lock - ra-, iklkletve már olvastam hogy az rp23 sem igazán különbözik, csak bonyulultabb állítgatni.
de mint odébb beszéltük lehet hogy más jellegû vázban jól mûködik, s az is lehet 50 kilós embernél majdnem jó, de Zsizsi kolléga sem én nem vagyunk ilyen könnyûek ezért javasoltam a nekem bevált dhx-et.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1434
Posted 2007. October 31. - 11:37
az már szkandiumból van és ugye az új vázformával - hajlított felsõcsõ- az átlépõ magasság jóval alcsonyabb, a súly az én méretemben 2900 g körül van, jó 200-250 g mínusz a mostanihoz képest, igazából a geóban az egyetlen amit szokni kell az a magas középcsapágy. -de ez ebben a kategóriábian azért majdnem minden fulli dsajátja- és jövõ évi fox dhx air tag kell bele, mert a többivel reménytelenül pogozik, viszont a gyári 200/50 es tag helyett elviseli a 200/57-est is - nem ver bele a linkplate a nyergvázcsõbe- kb egy centivel nõ a rugóút. ja és állítható utas teló, mert lehet ugyan 140-es telóval is mászni, de azért alacsonyuabbal egyszerûbb. -javaslom az én setupomhoz hasonlót -12,8 kg a régi vázzal , pedál nélkül, súlycsoportunkban biztonséggal csökkenthetõ még negyed kilóval szal az új vázzal -fél kiló, de az a könnyités sztem ésszerûtlenül sokba kerül.
És miért jó hogy DHX Air van benne?
Nem jó az RP? Van abban propedal. A 23 teljesen király szvsz.
Fõleg azért érdekelne a véleményed, mer ugye a 2008as Coilair-ben is RP van, bár nagyobb méretû a légkamrája mint a sima RP-nek.
Elõre meg a Talas az egyértelmû.
#1435
Posted 2007. October 31. - 00:46
#1436
Posted 2007. October 31. - 00:32
na ja a KONA az örök szerelemKöszi a privit! (Jövök még egyel!)
A Stumpjumper FSR-engem is megkísértett, de már évek óta a KONA mellett voksolok - na jó, volt egy kivétel is - és ez így is marad. A Santacruzról nekem azért van jó tapasztalatom - bár csak kölcsönben használtam egyet. Na az nekem bejött. És azért mi tagadás, baromira rugalmasak, hajlandóak egyedi setupra is. A NOMAD meg úgy szép, ahogy van!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1437
Posted 2007. October 31. - 00:25
A Stumpjumper FSR-engem is megkísértett, de már évek óta a KONA mellett voksolok - na jó, volt egy kivétel is - és ez így is marad. A Santacruzról nekem azért van jó tapasztalatom - bár csak kölcsönben használtam egyet. Na az nekem bejött. És azért mi tagadás, baromira rugalmasak, hajlandóak egyedi setupra is. A NOMAD meg úgy szép, ahogy van!
#1438
Posted 2007. October 31. - 00:04
hát nekem is azért tetszett meg mert 2 állású lett a propedal, de úgy vettem meg ha nem tetszik azonnal megy az apróba, de aztán tetszett.Látom, jövök Neked egyel Tigger! THX! Megint tanultam vmit. Én azt gondoltam volna, hogy a DHX AIR tagot hülyeség berakni egy Dawg vázba, pedig erõsen szemeztem vele, most meg lazán beközölted a tutit.
Akkor megyek alkudozni egy 2008-as vázra a Factorba.
VV is megnyugodhat, nem veszek Santacruzt!
sokat gondolkodtam a sánta krúzon, de próba lehetõség nélkül igen dráganak aláltam és volt vmi -már nem emléxem mi- ami nem tetszett benne.
de egy nomadom lesz egyszer - elpihen majd a coiler és a RM slayer sxc között-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1439
Posted 2007. October 31. - 00:03
#1440
Posted 2007. October 30. - 23:54
Akkor megyek alkudozni egy 2008-as vázra a Factorba.
VV is megnyugodhat, nem veszek Santacruzt!