Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#3841
Írta 2003. január 19. - 07:36
#3842
Írta 2003. január 17. - 23:27
már várom a bikemagot
egyébblént ha én veszek bullit-ot akkor vagy boxxer-t vagy junior T rakok bele
AMC
#3843
Írta 2003. január 17. - 22:01
Hát... ha senki nem veszi zokon, akkor leírnám... ez mégiscsak a Kona fórum, de mind1... ja, ha sokakat érdekelne, csinálhatnánk egy Santa Cruz fórumot is...
Szal a Bullitról: Nekem egy kicsit nehéznek túnik, én inkább csak nagyobb vállalásokhoz használnám / ajánlanám. Ugrálni szerintem nem jó vele a súlya miatt (igaz a Miláné Super T-vel van szerelve, ami majdnem egy súlyban lett így 2003-ban a Monsterrel, szal elég nehézkes így vele ugrálni. Nopersze még a DoubleWide kerekek Gazza külsõkkel is 4-5 kilót ad hozzá, de mindent meg lehet szokni), de viszont elég brutális erõsítések vannak rajta. Nem is az elsõ háromszögön, inkább a hátsón, valamint a forgópontoknál. Kezdjük a bazinagy ipari csapágyas fõforgóponttal. Nem tudom, pontosan mekkora az átmérõje, de nem fogja egykönnyen megadni magát. A rugóstag csatlakozás is elég erõsre sikeredett mindkét oldalon (asszem CNCzett csatlakozási pontok vannak az elsõ háromszöghöz hegesztve, de nem vagyok benne teljesen biztos). A monoblokk-ház is elég alacsonyan van még nagyobb rugóúttal rendelkezõ telókkal is (ez esetben ugye SuperT - 170mm), ez inkább a North Shore-hoz kedvezõ, valamint a felsõvázcsõ sem a szokésos egyenes, a nyeregvázcsõ-csatlakozásnál enyhén hajlított, ennyivel is veszt a magasságból, könnyebb vele a can-can . Viszont a nyaknál nem találhatók túl brutál erõsítések, viszont elég hosszú a teló nyakát befogó csõ (bocs, és szégyellem nagyon, de nem jut eszembe a neve...). Szerencsére Santa Cruzék sem követik a manapság egyre divatosabb integrált kormánycsapágyat a vázban, ami nekem tetszik (lehet, hogy persze mások szerint meg jobb az integrált, de szerintem ez jobb). A papucsa sem túl gyenge, habár elég furi, "kiálló" szerkezetû. Szerintem inkább valahogy jobban hozzá kéne kapcsolni a hátsó háromszöghöz, de így is elég erõsnek tûnik. A villaszöge inkább nagy villákhoz van tervezve. A rugóstag pozíción nem állíthatunk sokat sajnos, ezért nem tudom, hogy kis villával hogyan hozható össze, de gyárilag kis villával is kapható volt (asszem tavaly). Habár erre is láthatunk majd példát, mert (nem tudom, ki ismeri, ki nem) az Attilának is Bullitja lesz Z1 Wedge-vel. Kiváncsi leszek...
Na bõvebben ennyit tudtam így hirtelen elmondani róla, bocs, ha egy kicsit rendezetlen volt, de ahogy eszembe jutottak a dolgok, úgy írtam. Asszem bõvebbet a jóvõ havi Bike Mag-ban olvashattok, mert ha minden igaz, ebben lesz benne a Milánnal készült riport, ami Santa Cruz érdekeltségú. Egyébként sok mindent bír ez a gép... annyit mondok, hogy ugrott vele az Ericsson központnál egy elég nagy háztetõt, amit lépcsõ ivbe kellett belerakni, és látszóéag meg sem kottyant a Bullitnak, szal asszem a teherbírásról ennyit...
#3844
Írta 2003. január 17. - 21:00
szia brother!!Még egy kis off:
Én csak példaképpen soroltam a Santa Cruz-okat, mert azokról tudtam biztosan...
Ja és hidd el, hogy az íveket sem nyeli el annyira, nem tudom, hogy. A Milánnak is ez van a bullitban, és amikor íveknél kipróváltuk, direkt néztük, hogy mozog-e, és nem sokat mozdult be, legalábbis nem annyira sokat (max. 2-3 centit ment a hátsó háromszög), mint egy normális rugóstag. Lehet, hogy azért, mert nem ugyan azzal a géppel próbáltuk (HiTec SLK 17 centire állítva hátul, Shock Works DH series r.taggal), de lehet, hogy tényleg a rugóstagon múlott... amúgy a HT amennyire csak lehetett, bemozgott az ívtõl...
És akkor ON!
bocs hogy ennyit idézek csak érdekelne hogy mi a véleményed a bullitról
AMC
#3845
Írta 2003. január 17. - 08:30
mert azt nem hiszem, hogy ott egy alapfelszerelessel ennyi lenne, hiszen ott gyartjak washingtonba.
#3846
vendég_vdani_*
Írta 2003. január 17. - 08:02
dani: asszem eleg kol vetted a brigadat kiloharmincert. tegnap ejjel lattam, a neten ajanlottak (vmi pesti bolt, a nevere nem emlekszek) 170ert!
Szia!
Háát nem 130000 Ftért vettem de nem is 170-ért!
159900 Ft-ért. Szerintem jó ár, volt de ezt már leírtam párszor!
Errõl jut eszembe, hogy tátva maradt a szám amikor az amerikai honlapokon a NUNU 2000 dollárért volt feltüntetve. A Stinky meg 3500 dollár.
Hááát akkor a NUNU 450000 Ft ott kinn a Stinky meg kb. 700 ezer. Mondjuik ott a fizetés is kicsit több!
Szia
VDaNi
#3847
Írta 2003. január 17. - 01:46
#3848
Írta 2003. január 15. - 20:40
Én csak példaképpen soroltam a Santa Cruz-okat, mert azokról tudtam biztosan...
Ja és hidd el, hogy az íveket sem nyeli el annyira, nem tudom, hogy. A Milánnak is ez van a bullitban, és amikor íveknél kipróváltuk, direkt néztük, hogy mozog-e, és nem sokat mozdult be, legalábbis nem annyira sokat (max. 2-3 centit ment a hátsó háromszög), mint egy normális rugóstag. Lehet, hogy azért, mert nem ugyan azzal a géppel próbáltuk (HiTec SLK 17 centire állítva hátul, Shock Works DH series r.taggal), de lehet, hogy tényleg a rugóstagon múlott... amúgy a HT amennyire csak lehetett, bemozgott az ívtõl...
És akkor ON!
#3849
vendég_vdani_*
Írta 2003. január 15. - 20:03
szerintem a 5th element leírása ennél azért értelmesebb volt
Hát igen, de én nem írok ide semmit sokat, mert csak belekötnek még abba is amibe nem kell.
Na a lényeg, hogy száraz volt az út így fel tudtam gyorsítani rendesen és nem lettem vizes így tudtam nézni a féket nagy fékerõ mellet is. Mondjuk 40-rõl nagyon szépen fékezett. Érdekes, hogy ugyan mechanikus a tárcsafék de nagyon jól szabályozható és emiatt az érzés miatt 5-6 fékezés után már mertem fékezni 40-rõl úgy, hogy felkaptam elsõ kerékre és végig elsõ keréken menve megálltam. Tudom, hogy ez még egyáltalán nem nagy terhelés a fékeknek de 6-8 erõs 40-rõl való fékezésnél se csökkent a fékerõ. Hát nagyon tetszik ez a tárcsafék örülök, hogy nem lett V és még az is tetszik hogy tárcsafék. Meg a disc brake feeling...
Nagyon könnyen felgyorsítható kis bicikli és könnyen tartható a sebesség. Mindez sokkal könnyebben megy mint a régi biciklimmel. Ezek a jó minõségû dolgoknál nincs akkora surlódási ellenállás ezért könnyen megy.
Szinte kívánja a gyorsulást. (Mint egy Alfa Romeo )
Eddig a járdák elõtt hó volt kitolva ezért kis feljáró alakult ki a járda elõtt. Most már viszont nem volt ezért meg tudtam nézni, hogy mozog a teló egy hirtelen "ütés"tõl mondjuk ha felmegyek egy járdára és nem rántom fel. Hirtelen hatásra nagyokat bemozdul . Mondjuk egy 10 centis járdánál kb. 5 centit bemozdul. Mondjuk azért kicsit felrántom az elejét de azért hagyom dolgozni a telót...
Azért is van...
Na mindegy enni.
Remélem nem írtam semmi olyat ami valakinek nem szúr szemet és vágja a fejemhez, hogy hülyeség...
Na ennyi!
Szia
VDaNi
#3850
Írta 2003. január 15. - 19:32
Ma mentem egy jobbat nem havon, mert meleg volt.
Nagyon tuti!
VDaNi
szerintem a 5th element leírása ennél azért értelmesebb volt
#3851
vendég_vdani_*
Írta 2003. január 15. - 19:29
link=board=5;threadid=2285;start=345#84515 date=1042627327]
És nem csak a Santa Cruz V10-esben van 5Th Element. A Scott High Octane-ban, a Rotwild RFR 04-ben, a Santa Cruz Bullitban, meg sorolhatnám.
Ne OFFoljuk szét a topicot ha lehet. Ha eddig egyesek miatt nem volt szép a hangsúly de legalább akkor is KONA-ról beszéltünk.
Thx!
Ma mentem egy jobbat nem havon, mert meleg volt.
Nagyon tuti!
VDaNi
Hova fejlödik a világ: Dani barátunk leugat, hogy ne offoljak a topicba... :-X
#3852
Írta 2003. január 15. - 12:42
BombrideR: ;D Jó a duma ember!
BrotheR:
Amit írtál az 5Th Elementrõl, az igaz is meg nem is. Egyrészt van benne egy szelep, aminek a mozgását a belefújt levegõ mennyiségével szabályozol. A szelepen keresztül áramlik az olaj. Minden egyes súlyhoz be kell állítani a nyomást a tartályban. Ha az ütés, ami a rugóstagot éri, elég nagy ahhoz, hogy a belefújt levegõ ellenére a szelep megbillen, akkor folyik az olaj, és mozog a rugóstag. Ha nem elég nagy az erõ, akkor nem billen meg a szelep, mert a nyomás nem engedi. Emiatt van, hogy a tekerésnél egyenes terepen nem pogózik a gép, de ha a kereket ütés éri, bemozdul. Ami meg az ívet illeti: mivel ha egy ívbe belemész, a hátsókerékre terheled a súlyodat, ami tutira több, mint amit a levegõ visszafelé tart, ezért simán bemozdul ez is.
És nem csak a Santa Cruz V10-esben van 5Th Element. A Scott High Octane-ban, a Rotwild RFR 04-ben, a Santa Cruz Bullitban, meg sorolhatnám.
#3853
Írta 2003. január 15. - 01:26
ahogy latom az arat asszem mostanaban nem lesz ilyenem
mert most akarok uj valtot, tarcsafeket, meg tökfödöt venni.
#3854
Írta 2003. január 14. - 23:25
cca 100eFt a nagyon alap kivitel, de amivel érdemes foglalkozni, az olyan 150eFt körül van (a legdrágaább meg kb. 220e?) tényleg nézd meg a másik topikot, oda belinkeltem képet is egy ilyennel szerelt bike-ról
#3855
Írta 2003. január 14. - 23:12
elnézést, tudom, nem nekem szólt a kérdés, de ez annyira tetszik, hogy muszáj megmutatnom mindekinek!!! ;D
na ez a teló "tudja" hogy mikor kell rugózni és mikor nem...
fékezésnél/mászásnál nem reagál, csak a talajegyenetlenség mozdítják be
...EZT nevezem! siraly a cucc!
de mennyibe van egy ilyen telo?
a többihez meg en is csak annyit szeretnek hozza füzni, hogy szeressük egymast!
mert: KONA RULES!!!! ;D 8) ;D
#3856
Írta 2003. január 14. - 22:44
#3857
vendég__*
Írta 2003. január 14. - 22:30
nekem is van konám, de semmit nemmondok róla, nehogy kötekedésre adjak okot....... :
#3858
Írta 2003. január 14. - 22:27
Az hogy van itt egy "fafeju" /most irhatnam elnezest , de nem teszem mert tenyleg az./ , es irja a maga elkepzeleseit a maga varazslatos kerekparos vilagarol ,az szep ..de ha valaki korrigal, vagy inforaciot ad at ...tobbszori probalkozasra, es akkor sem latod annak jelet hogy tanulna ,vagy elgondolkozna ,es tovabbra is azt hallod amit ember tenyekkel meg nem tamasztott ala ....oszinten erre hogy reagaljak ..?
van egy jo forum x regisztralt taggal ami eleg nivos,es azon vagyuk hogy szinvonalasabb legyen ..ne vard azt tolem hogy egy csodabogar befut ide nagygazzal es nanuzik ezerrel , en meg turelmesen olvassam a nagy "semmit' , ha pedig senki nem valaszol neki az rosszul esik....
nem kell tobbnek latszani mint ami vagy ,mert ugy is kiderul es az nagyon butan nez ki .Kerdezz valaszolnak ,nem szegyen az..hisz ezert van a forum ..
mindenfele banto szandek nelkul...gondolkozz el ezen ..!
#3859
Írta 2003. január 14. - 22:09
ugyanis eddig vDani Nunujáról volt szó az meg merevvázas...