Sziasztok!
na én is fogok venni egy külsõleszedõt.
Amc kereke nem tuti, hogy defektes, lehet, hogy a szelep nem volt jó, mert a bolttól kezdve nagyon lassan eresztett le.
Nekem a TerraFirma gumi egyszer üvegszilánkon való satu féket illetve sörösüvegre való ugratást (sörösüveg felrobbant) is kibírta.
VDaNi
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
Started by
Endroo
, 2001. September 09. 01:46
#3421
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 20:19
#3422
Posted 2003. April 03. - 20:04
amc:!!
ne csavarhúzóval probálkozz.!
van 50 ft ért gumi leszedõ és frakon lehet vele dolgozni!!!
én is azt használm sokkal jobb mint bármilyen fém tárgy!!!
ne csavarhúzóval probálkozz.!
van 50 ft ért gumi leszedõ és frakon lehet vele dolgozni!!!
én is azt használm sokkal jobb mint bármilyen fém tárgy!!!
#3423
Posted 2003. April 03. - 20:04
amc: csavarhúzóóó?? ?? Te melyik bolygóról jöttél? Egy gyengébben eleresztett bicikliboltban is lehet vásárolni speciális külsõleszedõ szerszámot. Komolyan mondom, lehet vagy 200Ft. Nem egy hatalmas beruházás. De hidd el megéri. És azzal nem karcolod össze a felnit se. Mert mûanyagból van. Hajrá. Nehogy már emiatt ne tudj bringázni!
eric: A fejcsõ szöge laposabb lesz. Annyit jelent, hogy direktebb lesz a kormányzás, könnyebb lesz a hegymenet, de lefelé kicsit talán idegesebben fog viselkedni a lecsökkent tengelytáv miatt. Az, hogy emiatt leszakadhat a fejcsõ, egy kicsit túlzás, ez csak akkor fenyeget, ha nagyon aggresszulsz a géppel. Egyébként nem. Ha nem ugrassz le 2m-rõl vagy ritkán szoktál egyenes betonra érkezni, akkor elvileg nem lehet baj.
eric: A fejcsõ szöge laposabb lesz. Annyit jelent, hogy direktebb lesz a kormányzás, könnyebb lesz a hegymenet, de lefelé kicsit talán idegesebben fog viselkedni a lecsökkent tengelytáv miatt. Az, hogy emiatt leszakadhat a fejcsõ, egy kicsit túlzás, ez csak akkor fenyeget, ha nagyon aggresszulsz a géppel. Egyébként nem. Ha nem ugrassz le 2m-rõl vagy ritkán szoktál egyenes betonra érkezni, akkor elvileg nem lehet baj.
#3424
Posted 2003. April 03. - 19:46
Bocsánat hogy beleszólok, de Tamaskaa-tól kérdezném: ha lesüllyesztem a telómat 100-ról 80-ra (pontosabban csökkentem a rugóutat), akkor azon kívül hogy lejjebb lesz az eleje a gépnek és a monoblokk is lejjebb lesz, menettulajdonságok hogyan változnak?
(egyébként a váz miatt csinálom ezt meg, mert állítólag nem tanácsos 100-as villával használni mert alattam leszakadhat a fejcsõ?! ???)
(egyébként a váz miatt csinálom ezt meg, mert állítólag nem tanácsos 100-as villával használni mert alattam leszakadhat a fejcsõ?! ???)
#3425
Posted 2003. April 03. - 19:45
szisztok!!!
OFF:sajna a nagy kona feeling egy ideig elmúTT:((((
defektet kaptam!!!((
és nem tom kiszedni a gumit már mint elsõ próbálkozásra mert hogy nagyon erõs a gumi perem meg féltem a fekete felni mert ahogy feszítem csavarhúzóval hogy kiugprjon a gumi az megkarcolja a felnit!!
na mind1!!!!
egyébbként jó a bicó!!igy feljel lefele !!)
AMC
OFF:sajna a nagy kona feeling egy ideig elmúTT:((((
defektet kaptam!!!((
és nem tom kiszedni a gumit már mint elsõ próbálkozásra mert hogy nagyon erõs a gumi perem meg féltem a fekete felni mert ahogy feszítem csavarhúzóval hogy kiugprjon a gumi az megkarcolja a felnit!!
na mind1!!!!
egyébbként jó a bicó!!igy feljel lefele !!)
AMC
#3426
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 19:42
Szükségem nincs rá eddig 1x egy nagyobb ugratás után amikor rosszul érkeztem akkor koppant be. Amúgy még sose és szépen mozog. De hát tudod.
Van aki a Porsche-t is tuningolja. Annak is van hátránya (nagyobb fogyi, garancia vesztés) de az elõnye a még jobb menetteljesítmény.
Érted? Amúgy maximálisan meg vagyok elégedve és ha aszondjátok nem jó akkor hagyom.
Szia
VDaNi
Van aki a Porsche-t is tuningolja. Annak is van hátránya (nagyobb fogyi, garancia vesztés) de az elõnye a még jobb menetteljesítmény.
Érted? Amúgy maximálisan meg vagyok elégedve és ha aszondjátok nem jó akkor hagyom.
Szia
VDaNi
#3427
Posted 2003. April 03. - 19:36
Dani: Nem biztos, hogy jót tenne ám az a biciklidnek... : Azt hittem, errõl egyszer már meggyõztünk. Egyrészt már így is jelentõs merevség-csökkenésen mehetett át, ha jól emléxem már kibuheráltál belõle valamit. Ha még ki is húzod jobban, mint gyárilag volt, akkor az már szerintem kimeríti a "nem rendeltetésszerû használat" fogalmát, és amellett, hogy balesetveszélyes, garanciavesztést is vonhat maga után. De ha ezek nem is következnek be, a gép geometriája is megváltozik, feljebb kerül a monoblokkház, emelkedik a súlypont, az irányíthatóság rovására mehet a dolog. Kell ez neked? Szerintem az adott körülmények között nincs rá szükség, hogy növeld a rugóutat. Uff
#3428
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 19:27
Dani ha nem lenne ki kéne találni... KOMIKUM... egy sztár...
Óhh, kösz. ;D
Amúgy arra mit mondtok, hogy hogy tudnám megemelni egy kicsit a telót, mert a Scrapben is úgy van!!!
VDaNi
#3429
Posted 2003. April 03. - 19:03
#3430
Posted 2003. April 03. - 18:10
#3431
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 17:49
vdani mas egyeb??!
Rob, köszke a pontos nevet.
Lor, más egyébbel holnap szolgálhatok.
Stuff vs. NUNU képek is lesznek.
VDaNi
#3432
Posted 2003. April 03. - 17:37
#3433
Posted 2003. April 03. - 16:54
#3434
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 16:50
Jaj, akkor nem tányér hanem az elsõ fogaskerék.link=board=5;threadid=2285;start=765#msg100478 date=1049377299]
A terepszög nálam az, hogy hány centis lépcsõnél... ér le az elsõ váltó tányérja.
Az elsõváltónak nincs tányérja... :-X
És a Stuffról nem 3 lánctányér hiányzik, csak kettõ... :-X
Tehát ami a Stuffon 2*8 a NUNU 3*9 a Stabon 1*9...
Erre gondolok!
VDaNi
#3435
Posted 2003. April 03. - 15:41
A terepszög nálam az, hogy hány centis lépcsõnél... ér le az elsõ váltó tányérja.
Az elsõváltónak nincs tányérja... :-X
És a Stuffról nem 3 lánctányér hiányzik, csak kettõ... :-X
#3436
Posted 2003. April 03. - 15:30
terepSZÖG=hányCENTI ?!?!?!?!?!?!?
ez nekem magas....
ez nem inkább az, mikor arról beszélnek, h egy terepjáró (autó) milyen meredek emelekdõn tud felkapaszkodni, vagy milyen oldalesésnél nem borul fel? mindezt °ban megadva?
amirõl beszélsz az inkább valami hasmagasság vagy olyasmi nem ???
ez nekem magas....
ez nem inkább az, mikor arról beszélnek, h egy terepjáró (autó) milyen meredek emelekdõn tud felkapaszkodni, vagy milyen oldalesésnél nem borul fel? mindezt °ban megadva?
amirõl beszélsz az inkább valami hasmagasság vagy olyasmi nem ???
#3437
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 03. - 15:08
A 3 tányér hiánya olyan 2 centi plusz terepszöget jelent a Stuff javára. Viszont 11 fokozat hiányát.
mondjuk dani ha értelmes teszt és vélemény lenne hidd el elfogadnák..
de az idézett mondatodat kerek perec nem éretm...
nem tudom értelmezni...
mi az hogy terepszög?
Szia Ras!
A terepszög nálam az, hogy hány centis lépcsõnél... ér le az elsõ váltó tányérja. Terepjárónál is ez a terepszög. Asszem. Remélem így már OK!
VDaNi
#3438
Posted 2003. April 03. - 14:12
heeeeeeeeee!
adam kosztumben nem illik szamitogepezni!
kiveve ha maszti marci oldalt nezel, DE EZ NEM AZ!!!
adam kosztumben nem illik szamitogepezni!
kiveve ha maszti marci oldalt nezel, DE EZ NEM AZ!!!
#3439
Posted 2003. April 03. - 14:02
#3440
Posted 2003. April 03. - 14:00
én is levettem
Vazz, levettem én is, mert rohadt meleg van itt Gyöngyösön!! Vagy... nem errõl van szó??? :-*