mastiff: jelenleg TIOGA FACTORY DH 2,3", de a RITCHEY MOTOVADER 2,4" is belefér...
cs&h
J+PéeF
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
Indította
Endroo
, 2001. szeptember 09. 01:46
#3141
Írta 2003. május 15. - 12:56
#3142
Írta 2003. május 15. - 12:14
Hi
Azt nem tudjátok, hogy a Bear-be max mekkora gumi megy be hátra? Jenleg 2.25-öst használok es simán elfér.
Paraferee neked mekkora van benne?
más
tudtátok, hogy a Konának van egy DUDU nevû váza is kimondottan DS/4X re ... nem tudom miben különbözik a Macitól, ez is 4X4 elvileg.. Speciális rendelésben és limitált darabszámban kapható a Kona Tech szerint..
Valaki látott, használt már ilyet?
Azt nem tudjátok, hogy a Bear-be max mekkora gumi megy be hátra? Jenleg 2.25-öst használok es simán elfér.
Paraferee neked mekkora van benne?
más
tudtátok, hogy a Konának van egy DUDU nevû váza is kimondottan DS/4X re ... nem tudom miben különbözik a Macitól, ez is 4X4 elvileg.. Speciális rendelésben és limitált darabszámban kapható a Kona Tech szerint..
Valaki látott, használt már ilyet?
#3143
Írta 2003. május 13. - 14:11
Hali Grof!
Én 186-8cm magas valá, és egy 19"os vázzal tekertem évekig...
Szal szerintem jó lesz...
De azért sosem árt ha kitudsz próbálni egyet szeretem azt, hogy ahány cég, annyi méret rejlik a améret-jelölések mögött
Csõváz és hátszél...
Joghurt hálistennek' mindig egy méret... pont befér mindig a számba
PéeF voltam
Én 186-8cm magas valá, és egy 19"os vázzal tekertem évekig...
Szal szerintem jó lesz...
De azért sosem árt ha kitudsz próbálni egyet szeretem azt, hogy ahány cég, annyi méret rejlik a améret-jelölések mögött
Csõváz és hátszél...
Joghurt hálistennek' mindig egy méret... pont befér mindig a számba
PéeF voltam
#3144
Írta 2003. május 13. - 13:58
Szerintetek egy '21-es Cinder Cone-on egy 196 cm magas ember mindenféle átalakítás nélkül kényelmesen elfér?
#3145
Írta 2003. május 12. - 00:34
#3146
Írta 2003. május 11. - 23:53
Nekem erre az a módszerem, hogy kicsit lazábbra hagyom a fékkart a kormányon, és ha elesek, csak elfordul egy kicsit... ez leginkább a hidraulikus tárcsafékeknél hasznos....
#3147
Írta 2003. május 11. - 03:57
az avid fekkart hogy mennyire kell meghuzni, es hogy a fekkar kar bukasnal hajlik az mind benne van manualba , ill. a weboldalon ..
a fekkar kar direkt van ugy tervezve hogy buktanal gorbuljon , vagy torjon mivel igy csak a kart kell gorbitgetni visszafele ill.cserelni nem a hazat..
szerintem egy nagy huleseg mivel utanpotlasrol nem tok minden orszagban pl .Mo es irrealisan sokat kernek erte.. szal nem /sokkal/ jobb mint egy uj fekkart szerezni ..
nem akarom elvenni az emberek kedvet vasarlas elott,nekem is avid kar van.. de ez az elmelet nem jon be avideknal, de azert legyen mar tisztaba legalabb az ember vele.. kezd tele lenni a tokom az olyannal hogy az ember csak veszi a dolgokat es halvany lila goze mit kell csinalni vele..
a fekkar kar direkt van ugy tervezve hogy buktanal gorbuljon , vagy torjon mivel igy csak a kart kell gorbitgetni visszafele ill.cserelni nem a hazat..
szerintem egy nagy huleseg mivel utanpotlasrol nem tok minden orszagban pl .Mo es irrealisan sokat kernek erte.. szal nem /sokkal/ jobb mint egy uj fekkart szerezni ..
nem akarom elvenni az emberek kedvet vasarlas elott,nekem is avid kar van.. de ez az elmelet nem jon be avideknal, de azert legyen mar tisztaba legalabb az ember vele.. kezd tele lenni a tokom az olyannal hogy az ember csak veszi a dolgokat es halvany lila goze mit kell csinalni vele..
#3148
Írta 2003. május 10. - 20:58
egy bizonyos ponton ha nem tud elfordulni a kormanyon minden fekkar torik ..
iljics a fat kivagtad azota..?......
A fa tüzelõként fut be nagy karriert a nyári szalonnasütéseken !
#3149
Írta 2003. május 10. - 20:53
Konzekvencia;
-a biztonság s a fékkarod kedvéért ne satu módra szorítsd a kar a kormányra
-ha "észleled" hogy nem fog a fék,ne legyél olyan gyökér,h nem állítod be rendesen.
Amúgy Lméletileg ezekben kell legyen vmi mechanizmus,ami véd a töréstõl... :
-a biztonság s a fékkarod kedvéért ne satu módra szorítsd a kar a kormányra
-ha "észleled" hogy nem fog a fék,ne legyél olyan gyökér,h nem állítod be rendesen.
Amúgy Lméletileg ezekben kell legyen vmi mechanizmus,ami véd a töréstõl... :
#3150
Írta 2003. május 10. - 19:49
De biztos elõbb észlelte már, hogy nem fog a fék, és mért nem ment vissza utánállításra?
#3151
vendég_vdani_*
Írta 2003. május 10. - 19:19
volt ott keresztbe egy farönk és elkezdtem fékezni de alig fogott a fék!!
Ja és még annyi...
Fék azért nem fogott, mert a ProCross állította rosszul be. Nem a fék hibája.
VDaNi
#3152
vendég_vdani_*
Írta 2003. május 10. - 18:54
#3153
Írta 2003. május 10. - 18:12
egy bizonyos ponton ha nem tud elfordulni a kormanyon minden fekkar torik ..
iljics a fat kivagtad azota..?......
iljics a fat kivagtad azota..?......
#3154
Írta 2003. május 10. - 18:02
amc
Nemtom milyen fékkarod van, de szvsz sz*r ha egy eséstõl -ami még nem is volt olyan nagy- rögtön széttört ! :-X
Én pl. beleszálltam egy fába, a kezemet és a fékkart kapta telibe, a kezem eltört, a fékkarról a festék se jött le teljesen, csak elfordult a kormányon.
Nemtom milyen fékkarod van, de szvsz sz*r ha egy eséstõl -ami még nem is volt olyan nagy- rögtön széttört ! :-X
Én pl. beleszálltam egy fába, a kezemet és a fékkart kapta telibe, a kezem eltört, a fékkarról a festék se jött le teljesen, csak elfordult a kormányon.
#3155
Írta 2003. május 09. - 22:48
Istenhegyin ma autóbaleset is történt, de hogyan, ha tök keresztbe volt egy fa? Az autók nemtudnak bunnyzni
#3156
Írta 2003. május 09. - 21:40
szisztok!!!
voltam ma janin bicózni miután a procross-ba beállították/küllõhzás/a bicótt!!!
majd mentünk az istenhyegyi úton és ott balra van kis terep!! volt ott keresztbe egy farönk és elkezdtem fékezni de alig fogott a fék!! aztán meg úgydöntöttem hogy bunny de akkor már szinte rajta voltam!
felrántottam majd beakadt a háta és elõrestem egy nagyot úgy hogy egyet pördültem!!!
felálltam leporoltam magam megnéztem a sebeket és volt sok:):)...na mind 1
lényeg hogy nevetve felszálltam a bicóra mikoris be akartam húzni a féket hogy ne guruljak el!!
de nini hol a bal fékkar???????????????
LETÖRT!!!!!egyszerûen letört a f@szba!!!!
meg az ülés is felszakadt!!!
....)))
szóval elég vicces volt ez a nap!!
most meg fájnak a sebeim!!!
majd lessz kép a fékrõl!!!
hali!!!
AMC
voltam ma janin bicózni miután a procross-ba beállították/küllõhzás/a bicótt!!!
majd mentünk az istenhyegyi úton és ott balra van kis terep!! volt ott keresztbe egy farönk és elkezdtem fékezni de alig fogott a fék!! aztán meg úgydöntöttem hogy bunny de akkor már szinte rajta voltam!
felrántottam majd beakadt a háta és elõrestem egy nagyot úgy hogy egyet pördültem!!!
felálltam leporoltam magam megnéztem a sebeket és volt sok:):)...na mind 1
lényeg hogy nevetve felszálltam a bicóra mikoris be akartam húzni a féket hogy ne guruljak el!!
de nini hol a bal fékkar???????????????
LETÖRT!!!!!egyszerûen letört a f@szba!!!!
meg az ülés is felszakadt!!!
....)))
szóval elég vicces volt ez a nap!!
most meg fájnak a sebeim!!!
majd lessz kép a fékrõl!!!
hali!!!
AMC
#3157
Írta 2003. május 08. - 12:34
#3158
Írta 2003. május 08. - 11:58
troll: Ééén?? Bántani?? Istenments... nem akarok én börtönbe vonulni... :-X ;D
csak az egereim és billentyûzeteim bánják olykor-olykor
csak az egereim és billentyûzeteim bánják olykor-olykor
#3159
Írta 2003. május 08. - 11:18
csak hogy Danikám tudd hogy mi az a népbicikli: amibõl sok van..
csak ennyit tudok elmondani... kérem kapcsolja ki
csak ennyit tudok elmondani... kérem kapcsolja ki