Tiszteletem,
az alábbi problémámban kérnék segítséget.
32 lyukas felnibe szeretnék fűzni 36 lyukas agyváltót.
Egy 70 kilós néni alá kerülne, aszfat könnyű földút lenne a felhasználás területe.
Felejtős vagy van remény?
üdv.
Tiszteletem,
az alábbi problémámban kérnék segítséget.
32 lyukas felnibe szeretnék fűzni 36 lyukas agyváltót.
Egy 70 kilós néni alá kerülne, aszfat könnyű földút lenne a felhasználás területe.
Felejtős vagy van remény?
üdv.
Sziasztok!
MACH1 Road Runner, miféle felni ez, szabad ilyet venni? Nem ismerem a márkát, de csak jókat írnak róla.
Köszi!
Normál fűzött kerékszett lett. Majd ha megnövök, lesz gyári.
az első és a hátsó kerékben ugyanazok a küllők vannak, erre keress rá: Y4FZ98040 (hátsó tárcsa oldal, meg a hátsó racsni oldalon a hosszabb, illetve elsőben a hosszabb 270mm) Y4FZ98030 (hátsó racsni oldal rövidebb, elsőben rövidebb, 268mm)
nekünk van amúgy készleten, ha egyszer kellene, és ahogy most így megnéztem, elég combos ára van - bár még nem 10 euró, de 2590 HUF javasolt kisker ár
Még egy kis keresés után a legjobb ár €7,15 (~2100 Ft), persze kis tételben nem éri meg ezért a különbségért küföldről rendelni. Be tudod linkelni az üzlet/honlapodat?
Röviden keresgéltem küllőt a WH-M985-höz de csak olyan írtózatos árakon láttam hogy 14 AUD darabonként.. Ennél biztosan van olcsóbb is, szerencsére eddig nem kellett, de azért lehet hogy be kéne előre szereznem egy párat mert kár lenne három hónapot kihagyni ha mégis rendesen összetörném (eddig bombabiztos az XTR szett, sehol egy karcolás, még küllőt se kellett állítanom, pedig jó párszor estem már vele)
az első és a hátsó kerékben ugyanazok a küllők vannak, erre keress rá: Y4FZ98040 (hátsó tárcsa oldal, meg a hátsó racsni oldalon a hosszabb, illetve elsőben a hosszabb 270mm) Y4FZ98030 (hátsó racsni oldal rövidebb, elsőben rövidebb, 268mm)
nekünk van amúgy készleten, ha egyszer kellene, és ahogy most így megnéztem, elég combos ára van - bár még nem 10 euró, de 2590 HUF javasolt kisker ár
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
teljesen mindegy milyen a küllő a Shimano kerékben addig, amíg az nem helyettesíthető hagyományossal.
mert akkor az egyenes fejű is, meg a hajlított fejű is 700-900 forint per darab (igen. per darab)
ha helyettesíthető, akkor más a leányzó fekvése.
Röviden keresgéltem küllőt a WH-M985-höz de csak olyan írtózatos árakon láttam hogy 14 AUD darabonként.. Ennél biztosan van olcsóbb is, szerencsére eddig nem kellett, de azért lehet hogy be kéne előre szereznem egy párat mert kár lenne három hónapot kihagyni ha mégis rendesen összetörném (eddig bombabiztos az XTR szett, sehol egy karcolás, még küllőt se kellett állítanom, pedig jó párszor estem már vele)
Ha grammániás vagyok, akkor 1. verzió, de gyári adatoknak hinni... Bőven megelégszem a 2 kilóval
Az MT55 150EUR, míg a 66 200. A különbözetből gyak. kijön egy edzős kerékszett.
Shimano kerekeknél a fő kérdés, hogy egyenes vagy hajlított fejű küllőzés a jobb.
Tubeless persze alap, és a meglévő CL tárcsákat sem cserélném.
teljesen mindegy milyen a küllő a Shimano kerékben addig, amíg az nem helyettesíthető hagyományossal.
mert akkor az egyenes fejű is, meg a hajlított fejű is 700-900 forint per darab (igen. per darab)
ha helyettesíthető, akkor más a leányzó fekvése.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
http://www.bike-disc...ck.html?mfid=43
http://www.bike-disc...on.html?mfid=43
A különbözetből azért egy keveset futott, használható szett kijön.
Ahá! Mivel a 26-os szettedet emlegetted abból indultam ki hogy 26-os kell, érdekes hogy a 29-es MT55 olcsóbb mint a 26-os. Így már €50 a különbség, abból persze többet lehet kihozni.
http://www.bike-disc...ck.html?mfid=43
http://www.bike-disc...on.html?mfid=43
A különbözetből azért egy keveset futott, használható szett kijön.
Az MT55 150EUR, míg a 66 200. A különbözetből gyak. kijön egy edzős kerékszett.
Azt írtad hogy 15-ös első tengely, ami €170 és €195 a bike-discountnál. Ok, nem 10 hanem majdnem 15% de abból a €25 különbségből nem tudom milyen edzésre szeretnél szettet
a kb. szintén 10%-al drágább (mint MT55) MT66-ost.
Ha grammániás vagyok, akkor 1. verzió, de gyári adatoknak hinni... Bőven megelégszem a 2 kilóval
Az MT55 150EUR, míg a 66 200. A különbözetből gyak. kijön egy edzős kerékszett.
Shimano kerekeknél a fő kérdés, hogy egyenes vagy hajlított fejű küllőzés a jobb.
Tubeless persze alap, és a meglévő CL tárcsákat sem cserélném.
Kónuszos csapágyból, és a CL tárcsafelfogatásból nem engedek
Ti melyiket választanátok?
Én a tubelessből nem engednék, és akkor a kb. szintén 10%-al drágább (mint MT55) MT66-ost. Ha grammániás vagy akkor talán az MT35-ös mert némelyik képen úgy néz ki hogy szalaggal adják és a tubeless ready elvileg valamivel könnyebb mint az UST, de persze a grammániás nem ilyen szintű szettben gondolkozik.
Sziasztok!
Az alábbiak közül melyik szerintetek a megfelelőbb?
1. Deore (HB_M618+FH-M615) agyak, DT Comp küllők WTB Frequency Team i19 felni
2. Shimano WH-MT35
3. Shimao WH-MT55
Amire kell:
maraton, xc több éven át. Jelenleg gyorszáras a teló, de azt idővel cserélném. Ezért 15-ös első tengely, átalakítóval "szódával elmegy".
Elméleti tömeg:
1. 1970g
2. 2065g
3. 2050g
Nekem bőven jó, a 26-os kerékszettem is közel 2 kilóra sikerült.
Legolcsóbb a 2. , legdrágább a 3. verzió, de csak +10% a különbség. MT55-nél az egyenes fejű küllők miatt aggódnék jobban, ha pótolni kell.
A gyári kerekekről nincs túl sok infóm, csak annyi hogy Deore, SLX szintűek.
Kónuszos csapágyból, és a CL tárcsafelfogatásból nem engedek
Ti melyiket választanátok?
Tud-e valaki tanácsot adni ?
Adott egy agy, aminek a küllőfuratai kb. 4 mm-esek, így épp' átcsúszik a küllőfej rajta.
Vastagabb küllőkkel volt fűzve, de az új felni csak a 2mm-es fogadja...
Van-e rá valami kulturált megoldás, vagy csak agycsere ?
kboross@t-online.hu módosította - 2013. november 23. - 20:48
You can never have "enough" bikes.
azért durva, hogy 500 euróért itthon kiskerben XT 29es kereket lehet venni
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Annak ellenére, hogy a Fulcrumok nekem alapvetően beváltak, főleg a Red Metal 3 kerékszettem, a kettő közül talán mégis a Ritchey mellett tenném le a voksom, két ok miatt. Egyrészt olvasni, hogy a legújabb Fucrumoknál nem olyan tartós a csapágyazás, mint a régebbieknél, másrészt a Ritchey hagyományos 2.0/1.8 DT Comp küllőket használ, amit könnyű és olcsó (bb) pótolni. Ritchey-ről elég kevés infót találni annak ellenére, hogy vagy 1.5 éve a piacon vannak a Vantage II-k. Ha gondok lennének vele, szerintem már itt-ott lehetne olvasni róla.
Fűzetés nem jöhet szóba? Hány kilós vagy és milyen felhasználásra szánnád?
Több német webshoppal lehet fűzetni, találsz ebben a topikban is linkeket pár oldalra, szinte bármilyen agyra, sokféle küllővariációval és rengeteg féle felnivel. Például, ha nem vagy túl nehéz, nagyon jó ár-érték arányú lehet a nagyon könnyű Fun Works agyakra DT Aerolite küllőkkel fűzetett ZTR Crest felnis szett kb. 1500-1550 gramm közt lesz tubeless szalaggal és tubeless szelepekkel.
http://www.actionspo...9er::36395.html
Tömegadatok (gramm):
64 db DT Aerolite 278 DT alu niplik 20felnik 2xCrest
740 FW első agy 175 FW hátsó agy 265 Összesen 1478
Köszönöm a válaszodat. :-)
Karbon merev vázba menne XC és Maraton felhasználásra, súlyom versenyszezonban 75 körül szokott lenni, karácsony felé kicsit több. :-)
Nem zárkózom el a fűzött kerekektől eddig mindig az volt, csak most valahogy a gyári felé húz a szívem, leginkább a Ritchey felé...
Egyik barátom 26-osában van Red Metal és elég ütősen és strapabírónak néz ki a 2 mm-es alu küllőivel....
Annak ellenére, hogy a Fulcrumok nekem alapvetően beváltak, főleg a Red Metal 3 kerékszettem, a kettő közül talán mégis a Ritchey mellett tenném le a voksom, két ok miatt. Egyrészt olvasni, hogy a legújabb Fucrumoknál nem olyan tartós a csapágyazás, mint a régebbieknél, másrészt a Ritchey hagyományos 2.0/1.8 DT Comp küllőket használ, amit könnyű és olcsó (bb) pótolni. Ritchey-ről elég kevés infót találni annak ellenére, hogy vagy 1.5 éve a piacon vannak a Vantage II-k. Ha gondok lennének vele, szerintem már itt-ott lehetne olvasni róla.
Fűzetés nem jöhet szóba? Hány kilós vagy és milyen felhasználásra szánnád?
Több német webshoppal lehet fűzetni, találsz ebben a topikban is linkeket pár oldalra, szinte bármilyen agyra, sokféle küllővariációval és rengeteg féle felnivel. Például, ha nem vagy túl nehéz, nagyon jó ár-érték arányú lehet a nagyon könnyű Fun Works agyakra DT Aerolite küllőkkel fűzetett ZTR Crest felnis szett kb. 1500-1550 gramm közt lesz tubeless szalaggal és tubeless szelepekkel.
http://www.actionspo...9er::36395.html
Tömegadatok (gramm):
64 db DT Aerolite 278 DT alu niplik 20felnik 2xCrest
740 FW első agy 175 FW hátsó agy 265 Összesen 1478
Ha ennyl pénzt rászánsz, simán építtethetsz is rendeset.
Mint például?
Mondjuk max. tömeg 1750 gr, ennyi a Fulcrum tömege is. :-)
őőő, mi kerül 500+ euroba ezeken? illetve bármelyik keréken?
illetve, mindegy hogy hatcsavaros vagy center-lock?
A minőség...
Cl vagy hatos mindegy.