Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#8621
Írta 2007. december 23. - 16:51

A sebesség mindent megold.
#8622
Írta 2007. december 23. - 16:34

#8623
Írta 2007. december 23. - 16:16

#8624
Írta 2007. december 23. - 16:00

#8625
Írta 2007. december 23. - 15:58

A sebesség mindent megold.
#8626
Írta 2007. december 23. - 15:47

Én mindig belülrõl kifelé fûzöm a küllõt....
nemtom miért, de szerintem úgy jobb.
vagy tán nem úgy terhelõdik a küllõ feje.
A B+ húzott küllõröl nem tudok rosszat, de szerintem inkább ne.
Az alu küllõanya az jó, sokan használják, nincs vele gáz.
A 8 vs 9 témához a véleményem az, hogy a 8as tartósabb lehet mert vastagabb a lánckerék egy picivel.
A 18 küllõs radiálra fûzött kerekemet hegyen bele tudtam hajtani a fékbe.
Az újat, 28 küllõ , már nem 100kg nem hazudik:D

#8627
Írta 2007. december 23. - 15:42

láttam már így is, meg úgy is. sõt, olyat is, hogy egyik kívül, másik belül.Radiál fûzésnél, hogy jobb, ha küllõ a peremen belül vagy kívül megy?
nekem a küllõfejek vannak kívül - országúti.
ha a küllõ van kívül, elméletileg (a fizika szerint) merevebb kereket kapsz.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8628
Írta 2007. december 23. - 15:37

nekem ha radiál volt, mindig is ilyen volt.(szerintem szebb is)
másik félével nincs tapasztalat.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8629
Írta 2007. december 23. - 14:51

Más: jól látom, hogy a dmr agyak is quando agyak?
A sebesség mindent megold.
#8630
Írta 2007. december 23. - 14:04

XC-t vegyünk felhasználási területnek.
Az esztétikát és megjelenést ne írjátok!
Tények érdekelnek?
Sugárirányú, tengelyirányú merevség stb.
Valainek valamilyen osszehasonlító tapasztalat?
köszi
#8631
Írta 2007. december 23. - 13:59

Országúti, kevés küllõs (mondjuk 16) kerékhez milyen küllõt válasszak?
A DT aero szerintem jo. 16*350ft nem olyan vészes, és még hasznos is, az áramlástant illetõen.
#8632
Írta 2007. december 22. - 20:55

A sebesség mindent megold.
#8633
Írta 2007. december 22. - 19:39

A sebesség mindent megold.
#8634
Írta 2007. december 22. - 19:11

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8635
Írta 2007. december 22. - 17:10

ja boltban én se tartanék. nagyon kevés olyan ember van aki 8as sorra több mint 10 eret elköltene. ennyiért már egy csúcs szuper 9-est lehet venni...
épp ez az pedig bíztam benne , hogy 4-5 körül van..
#8636
Írta 2007. december 22. - 17:08

#8637
Írta 2007. december 22. - 17:00

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8638
Írta 2007. december 22. - 16:54

#8639
Írta 2007. december 22. - 15:53

#8640
Írta 2007. december 22. - 15:52

nem azért mondtam, hogy vegyél, csak mondom szólok, hogy még van belõle bõvenKöszönöm Rob. De nem szeretnék ilyesmit vásárolni.

ahogy 8-as Xt sorunk is van még mert van aki nem szeretne 9-re váltani, de a minõségrõl nem akar lemondani.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.