Az agyakon "by DT Swiss" felirat, forumok szerint 240s agyak.

http://trekstoreboul...n=specs&ID=2290
Adatok
http://trekstoreboul...n=specs&ID=2290
erre nem mernék fogadni.siman, a lapitott kullok sztem nem is erosek annyira mint a sima 2mm-es
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Az épített kereked új lesz. Naná, hogy olcsóbb a használt!
Milyen fékhez kell, V?
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960RAUH-Welt
B E G R I F F
Azért nem akarok építeni, mert azt semmiképpen nem tudom kihozni annyiból, mint egy megfelelõ használt kerékszettet. Ahhoz féláron kéne kapnom az alkatrészeket.
Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketmana vuelta igy ranezesre ko nehez, es melo lesz bele kullot talalni
a masik legalabb jo nevu alkatreszekbol van, csak nagyon alja kategoria.
en inkabb vennem a sun/shimano parost, meg akkor is ha hasznalt. meg kell nezni jol, es ha tenyleg 50-60km-t futott, akkor hajra.
-------
semmi baj nincsen a komplett kerekekkel, sot, de olcsobb kategoriaban altalaban jobban lehet jarni egy epitett verzioval.
kifogsz valami jobb agyakat akciosan, veszel hozza Mach1, vuelta, rigida stb felnit, osszefuzod kicentirozod, lenyegesen olcsobban jossz ki mint egy ilyen belepo szintu komplett cucc.
en meg a Mavic CrossRide-nak sem vagyok a hive, semmivel nem tud tobbet mint egy hasonlo arbol kihozott epitett setup, viszont nehezebb.