Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6121
Írta 2009. április 15. - 17:09

#6122
Írta 2009. április 15. - 16:38

#6123
Írta 2009. április 12. - 22:35


#6124
Írta 2009. április 12. - 22:10

Bocs.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6125
Írta 2009. április 12. - 21:47

csinalj amit akarsz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6126
Írta 2009. április 12. - 21:38


?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6127
Írta 2009. április 12. - 14:43

trial hatsokerek? felejtsd el.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6128
Írta 2009. április 12. - 13:40

Triál felhasználásra kell hátra kerék.
Adott egy ilyen fix agy:
http://www.vizbikes.com/hubfix26/4.jpg
Meg egy lyuggatott felni.
Felni 36, agy 32 lyukas. Össze lehet õket hozni biztonságosra? Tehát ne törjenek meg lazuljanak a küllõk különbözõ okok miatt.
Elõre is köszönöm a segítséget.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6129
Írta 2009. április 10. - 21:04

semmi gond nem volt vele. konnyu, UST, olcso
race X lite gondolom megjobb. egyszer eladtam a boltban egy parat, nem jott vissza vele a csavo hogy nem mukodk

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6130
Írta 2009. április 10. - 20:31

Az agyakon "by DT Swiss" felirat, forumok szerint 240s agyak.

http://trekstoreboul...n=specs&ID=2290
Adatok
http://trekstoreboul...n=specs&ID=2290
#6131
Írta 2009. április 10. - 13:18

erre nem mernék fogadni.siman, a lapitott kullok sztem nem is erosek annyira mint a sima 2mm-es
de szerintem nem lesz nagy különbség, ha csak sima 2 mm-es küllõkkel fûzöd.
esetleg még rákérdezhetsz boneshakeréknél a húzott küllõre.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6132
Írta 2009. április 10. - 13:03

#6133
Írta 2009. április 10. - 11:38

#6134
Írta 2009. április 09. - 19:36

Az épített kereked új lesz. Naná, hogy olcsóbb a használt!
Milyen fékhez kell, V?
De ha megvenném a Vueltát, az még olcsóbb lenne, mint a legtöbb használt... (Aztán lehet, hogy olyan is.)
Mindenképpen V-fékes felni kell, mert olyan 'rosszkantri vázam nincsen, amin lenne tárcsafék-rögzítési lehetõség. Az nem baj, ha az agyak tárcsásak, "fenntartva további fejlesztésre", de ez nem feltétel. (Volt már ilyen kerékszett a Piactéren, csak eltököltem.)
Tegnap összehordtam a kertben a nyesedéket, és veszteségesen tömörítettem egy gyufával. Lett belõle Cinder Cone, kár, hogy nem Kona. :-))
#6135
Írta 2009. április 08. - 00:40

#6136
Írta 2009. április 07. - 20:08

Nem estem el, csak így szoktam
leszállni:rocketman
#6137
Írta 2009. április 06. - 22:21

#6138
Írta 2009. április 06. - 20:51

Csapágycsere ha iparis.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6139
Írta 2009. április 06. - 20:50

RAUH-Welt
B E G R I F F
#6140
Írta 2009. április 06. - 20:27

Valaki meg tudja mondani miért kotyog a hátsó kerék? Mit tehetek? Szerintem a csapágy nem szorul eléggé a tengelyhez.
Elõre is kösz!