Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#1741
Posted 2012. June 17. - 19:29

Deore agyakat szeretnék hozzá mert azokról sok jót olvastam. A felnik mtb bringába lennének földúton használnám meg köves úton néha kis sziklás köves terepen ami út. Annyi még hogy tárcsafékkel használnám
#1742
Posted 2012. June 17. - 12:37

ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka,
Szerintem nem éri meg, hogy emiatt esetleg bukj egy nagyot. 4cm-es repedés elég durván nagy.
#1743
Posted 2012. June 16. - 23:30

elég morbid, fõleg hogy egy slr-rõl van szó, de ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka, amúgy is hegesztett felnirõl van szó, egy próbát megér... bár ezek után elgondolkozom, miért is éri meg a gyári kerék? Ha már 80ért egy korrekt kereket fûzetek, már bánom hogy eladtam a frankó xt-dt-mavic szettem, ja igen az 1900gr volt
, más bajom nem volt vele....
Szintén SLR, típushiba...
#1744
Posted 2012. June 16. - 23:24

Makacsul tud repedni, én anno megfúrtam a repedés végét mindkét oldalon, de tovább ment, személy szerint nem hegesztetném, kuka...
elég morbid, fõleg hogy egy slr-rõl van szó, de ha kuka, akkor legyen hegesztés után kuka, amúgy is hegesztett felnirõl van szó, egy próbát megér... bár ezek után elgondolkozom, miért is éri meg a gyári kerék? Ha már 80ért egy korrekt kereket fûzetek, már bánom hogy eladtam a frankó xt-dt-mavic szettem, ja igen az 1900gr volt


#1745
Posted 2012. June 16. - 22:32

Üdv!
Mavic felnimen van egy 4-4cmes hosszanti repedés, belsõ résznél a szeleplyuknál... Lehet ezt hegesztetni, vagy ragasztatni (elvileg van fémkeménységû ragasztó)? Meddig lehet így használni még, mert tök véletlen vettem észre, fogalmam sincs, hány km-t mentem vele...
Makacsul tud repedni, én anno megfúrtam a repedés végét mindkét oldalon, de tovább ment, személy szerint nem hegesztetném, kuka...
#1746
Posted 2012. June 16. - 22:13


csak az elsoben volt egy 8 as egy szakadt kullomenettol.
azota kicentiztem de nem volt egyszeru.
aztan hajtottam meg egy 20 at:P
jha es a lampat is megcsinaltam
off:neked jol ment?
#1747
Posted 2012. June 16. - 22:02

szerintem sokkal nehezebb lesz rendbe tenni az acélt, nagyon makacs.en nem kockaztatnek.
kerdes:acel felnit nehezebb centirozni mint az alut?
ma centiztem a kembingem es cefetul ment.
vagy csak en jottek ki a gyakorlatbol?!
(amúgy rendben van a bringa?)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1748
Posted 2012. June 16. - 21:59

kerdes:acel felnit nehezebb centirozni mint az alut?
ma centiztem a kembingem es cefetul ment.
vagy csak en jottek ki a gyakorlatbol?!
#1749
Posted 2012. June 16. - 21:49

Mavic felnimen van egy 4-4cmes hosszanti repedés, belsõ résznél a szeleplyuknál... Lehet ezt hegesztetni, vagy ragasztatni (elvileg van fémkeménységû ragasztó)? Meddig lehet így használni még, mert tök véletlen vettem észre, fogalmam sincs, hány km-t mentem vele...
#1751
Posted 2012. June 12. - 21:08

#1752
Posted 2012. June 12. - 20:37

#1753
Posted 2012. June 12. - 18:29

Errõl a taposásról tudnátok videót mutatni?
szerintem ez a taposás 2.39nél PRO-LITE Wheel Building - YouTube
#1754
Posted 2012. June 11. - 20:47

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1755
Posted 2012. June 11. - 19:51

rezzel csak egyszerubb fuzni.nem nyalod el a kullokulcsal.
aszem ezt volvastam anno bikmagban.
sajat tapasztalatom is hasonlo.
#1756
Posted 2012. June 11. - 18:58

Ha van vélemény, tapasztalat, ne tartsátok vissza.
DT Champion küllõ 2mm ehhez ugye jár az alu küllõanya.
Valóban erõsebb kerekem lesz ha réz küllõanyával fûzöm be azt? Vagy csak szórom a pénzemet?
Bár ilyenkor arra gondolok, valamiért megszületett a réz küllõanya, ám lehet, hogy sportág specifikusan kell alkalmazni, és egy magamfajta Shrekforma bringásnak sosem tûnne fel a különbség.
Szeretném érteni azt a réz kontra alu nipli dolgot. Informáljatok.
Köszi.
#1757
Posted 2012. June 08. - 19:58

taposas elvileg
feszultsegmentesiteni kell a kulloket, hogy ne menet kozben helyezkedjenek.
#1758
Posted 2012. June 08. - 15:35

A szabadonfutó oldali kónusz mellett kicsivel.
Ott éri a legnagyobb terhelés. Lehet nem volt rendesen összekontrázva.
A sebesség mindent megold.
#1759
Posted 2012. June 08. - 13:37

#1760
Posted 2012. June 08. - 08:11

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
