Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11381
Posted 2006. September 02. - 19:50
#11382
Posted 2006. September 02. - 14:53
[Manitou] jól látom, hogy Panaracer Fire XC külsõt használsz?
Hogy vált be? Van hely ahol olcsón lehet rendelni? :-)
Én szeretem . Az jó kérdés, hogy hol lehet rendelni, én sehol nem látok ilyen külsõt. Én is csak véletlenül akadtam rá egy sportboltban elég olcsón. ( nem kifejezettem kerósbolt)
#11383
Posted 2006. September 02. - 14:51
#11384
Posted 2006. September 02. - 14:49
ha 517-esed van elöl, akkor csak hegesztett felnit illik hátra is venni
amugy tényleg az volt a baj, hogy nullára fékezted, plusz felmelegedett a felni oldalfala a sok fékezéstõl.
amit én vennék: mavic xm719 [tulajdonképpen azt is veszek, kettõt ] 25mm széles, hegesztett, 460 grammos felni. és véfékes.
Ja, csak az a baj, hogy szerintem az 517-esem is már cserére érik, nem mai darab az se már, nem szeretnék úgy járni mint a hátsóval. Szóval valószínü 1 pár felnit veszek, viszont túl sokat nem akarok költeni erre a témára ( mavic meg nem lenne olcsó móka egy pár) , ugyanis lehet hamarosan tárcsára váltok, akkor komplett kerékcsere lenne. Szerintem CR18 L7-es egy pár lesz olcsóban megoldva , ennyi pénzbõl jobbat nem tudok. Addig is elleszek a tartalék bicómmal.
#11385
Posted 2006. September 02. - 09:41
#11386
Posted 2006. September 01. - 20:14
edit: és a racsnileszedõvel nem lesz probléma?
Köszi a válaszokat!
#11387
Posted 2006. September 01. - 14:45
#11388
Posted 2006. September 01. - 09:44
#11389
Posted 2006. September 01. - 09:43
Edit: a kelliz salamandert csavaros aggyal szerelték fel?
#11390
Posted 2006. September 01. - 09:16
Az a helyzet, hogy kitörött a hátsó tengelyem egy 1xû b+ hátsó agyból. Ez még nem gyorszáras, hanem még a csavaros megoldás, egy 9,5mm átmérõjû, tömör menetes rúd. Kettétört, viszont a racsni oldaláról a tengely nem jött ki csak lötyög.
Valamelyik boltba ha bemegyek, ugye tudnak nekem ilyen tengelyt adni?
Ez mennyire szabvány, azaz egyfajta menetemelkedésû/stb van?
A lötyögõs felét a tengelynek racsnileszedõvel le lehetne szedni, azt hiszem, ehhez szeretnék beszerezni egy racsnileszedõt, kérdés, hogy racsnileszedõbõl mire kell vigyázni: jó-e a noname is, vagy mindenképp márkás gyári/pl shimano kell; és a csavaros leszedõbõl csak egyfajta van, tehát ha veszek egy olyat, tuti passzolni fog?
Azt hiszem egy új tengely és egy racsnileszedõ birtokában aligha lenne ez a mûvelet bonyolultabb egy agytisztításnál, nem?
Köszi szépen a segítséget, és bocsi, ha már volt de nem találtam keresõben
#11391
Posted 2006. August 31. - 12:45
Jahh. Elvileg kiszakadhat, attól függõen, hogy milyen nehéz vagy, mennyi kátyúba mész bele, hány küllõs, és mennyire ért hozzá az, aki építi. Ja, és használt, korábban 3 keresztre fûzött aggyal nem érdemes próbálkozni.
Igen, alig használt agyakról van szó és direkt strapabíró edzõkeréknek készül. A hallottak alapján azthiszem maradok a 3keresztnél. Köszi a segítséget!
#11392
Posted 2006. August 30. - 20:28
#11393
Posted 2006. August 30. - 18:00
#11394
Posted 2006. August 29. - 17:20
Hali!
Olvasgatom a hátsó agy jobb oldali radiális fûzésérõl szóló dolgokat. De mi a helyzet országútin? Javasloljátok-e hátul a hajtás felölöi oldal 3kereszt, a jobb oldal radiális fûzését? Kell-e féli valamitõl?
elvileg mukodik. van egy csomo komplett kerek, amit igy fuznek.
de pl a shimano nem ajanlja a radialis fuzest az agyain. vagyis regen igy volt.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11395
Posted 2006. August 29. - 16:08
#11396
Posted 2006. August 29. - 16:03
Rob v. más okosok! Meg tudnátok mondani, mekkorák a legnagyobb Mo-on kapható leghosszabb küllõk? DT 2-es sima, és DT Revolution húzott érdekel leginkább, vagy Sapimból ugyanez. Gondolkozom, hogy a perem nélküli Shimano agyból építek országúti kereket, de saccra úgy 300 körüli küllõ kéne bele. Van?
Ez az agy: http://apro.bikemag....rge/Deore39.JPG
Nem tudom, mekkora a lyukkör-átmérõje, de elég kicsi...
Kíváncsi lennék tapasztalatokra is, ha vki használt ilyen agyat.
Köszi
hát hogy a legnagyobb Magyarországon mekkora küllõket árulnak azt nem tudom,de ezen a rántotthús alakún Sapim országutibolbol van Leader 302 mm ez 2mmes CX tipusbol van 310es is.Dt szinte mind 308mm-ig van.
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#11397
Posted 2006. August 29. - 15:45
értem.
biztos h jó lessz.
ha nem elég hosszú a küllõ akkor féloldalasan is fûzheted radiálba, bár a túloldalra úgyis 3 kereszt kell. vagy mindkét oldalon 2 keresztre fûzöd, és akkor rövidebb küllõ kell, és a torziós merevség is megmarad valamenyire. szerintem.
bár ebben nem vagyok olyan biztos.
3x lesz. Hányingerem van a radiálistól, de ezt az agyat amúgy is csak 3 vagy 4 keresztre lehet fûzni.
#11398
Posted 2006. August 29. - 11:34
Olvasgatom a hátsó agy jobb oldali radiális fûzésérõl szóló dolgokat. De mi a helyzet országútin? Javasloljátok-e hátul a hajtás felölöi oldal 3kereszt, a jobb oldal radiális fûzését? Kell-e féli valamitõl?
#11399
Posted 2006. August 29. - 10:59
biztos h jó lessz.
ha nem elég hosszú a küllõ akkor féloldalasan is fûzheted radiálba, bár a túloldalra úgyis 3 kereszt kell. vagy mindkét oldalon 2 keresztre fûzöd, és akkor rövidebb küllõ kell, és a torziós merevség is megmarad valamenyire. szerintem.
bár ebben nem vagyok olyan biztos.
#11400
Posted 2006. August 29. - 10:36
Jahh, és a kisebb oldalra sztem 305 is elkél... Még nem tudtam pontos infót szerezni a méretrõl.