Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#10381
Posted 2007. April 01. - 19:08
#10382
Posted 2007. April 01. - 18:55
Érdekes kérdéseim lesznek és a probléma is összetett, de remélem valaki lereagálja
2 lehetõség van: 1. XTR agyak /45 ezer/ dt revo küllõ /64*180/ Sun ds1-xc felni VAGY vegyek másfajta agyat és másfajta tárcsát?, mert a tárcsa adott hogy centerlockos és nemtom hogy megéri-e más (nem CL)agyat venni
Javaslatokat várom szeretettel, amúgy XC kerék lenne
Ja és ne horrorár, szóval a dt 240 agyak kiestek
#10383
Posted 2007. April 01. - 15:45
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10384
Posted 2007. March 28. - 18:26
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10385
Posted 2007. March 28. - 17:57
#10386
Posted 2007. March 28. - 17:12
http://www.atombike....zka.php&uid=753
Ha valaki használt ilyet, kérnék róla véleményt!
Kössz!
Üdv.: tyito a nem hegylakó! Peace
#10387
Posted 2007. March 28. - 15:09
Tudom, a 3 szolglatásból mindig csak kettõt válaszhatok... :mad:
Egyébként ez a 9mm-es átütõtengel hogy is van? :chin:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10388
Posted 2007. March 28. - 14:47
Novatec DO41SB disces elsõ agy iparis 6K + Novatec DO42SB iparis tárcsás 10K?
Szerintem. Nekem is ez van, csak nem tárcsafékesbe. Olcsó, megbízható, jó tömítéssel, és egy atomtámadás után is használható. Ha csapágy kell (nem fog kelleni) olcsón megkapod, és a szervizelése sem bonyolult. Ja! és kis ellenállással gördül. Nem tudom, hogy ennek mi a magyarázata, de az enyim ilyen. Szvsz inkább nova, mint B+. Tapasztalat. És a hátsó 480g gyorszárral. Én szívesen cipelem azt a +100g-t, ami egy dt340 tõl elválassza ennyi pénzért. (persze a többi elõnyrõl most nem beszélve. Mégmielõtt...)
Vastag tengelyesre meg szerintem maratonra semmi szükség.
STRAPABÍRÓ de nem kõnehéz és nem túl drága agynak
Tudod! Könnyû, erõs, és olcsó. Csak kettõ megy egyszerre.
És a többibõl vegyél egy pár jó gumit...
Sp
#10389
Posted 2007. March 28. - 13:37
Koca, honnan tudom hogy ott bibi? Tengelyt rángatom a kerékben; gondolom ugyanaz lesz az eredmény... szerk: úgy látom nem feltétlen... Akkor gariztathatom ahogy elnézem... suxx.
Szal úgy nézem ez az agy inkább kiesett a sorból.
STRAPABÍRÓ de nem kõnehéz és nem túl drága agynak akor mit? 20 (max 25K) takarhatná elsõ-hátsó agyat... iparis&disces.
Novatec DO41SB disces elsõ agy iparis 6K + Novatec DO42SB iparis tárcsás 10K? És az új kikönnyített novák?
Vmit nem értek pontosan... mintha most 9mm-es lenne nekem az agy/tengely, nem? mert http://ebike.hu/term...-elso/disc/3382 -ez is 9es és átütõtengelyt ír. Én tudom rosszul vagy ez csak masszívabb 9es vagy hogy van? :chin: Van ahol ezt írják:tengely: 9 mm gyorszáras, vagy 20 mm átütõs (átalakítható), ez alapján úgy tûnik nekem hogy az átütõs az 20as...
Vagy DT Onyx és az 125û5 hogy fasza? http://ebike.hu/term...y-elso/disc/875 Bár a hátsó belõle [link] q..a drága!
Novából a sima (ebike szerint) 6+10K lenne, 9mmes vastagtengelyes 9,5+14 (ez még árban is épp belefér). DT 35 , azta******.
Ha Reconba jó a nova erõsebbik agya, akkor azok lesznek...
Novatec D361SB vastag tengelyes
Felhasználás: all-mountain, FR, dirt Csapágyazás: 2 db ipari Tengely: 9 mm átütõs (gyorszáras tengely) Küllõszám: 32, 36 Tárcsarögzítés: 6 csavaros
Tömeg: 235 g
Novatec D362SB vastag tengelyes
Felhasználás: DH, FR, 4X, dirt OLD: 100 / 110 mm csapágyazás: 2 db ipari
tengely: 9 mm gyorszáras, vagy 20 mm átütõs (átalakítható) küllõszám: 32, 36 tömeg: 293 g
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10390
Posted 2007. March 28. - 09:58
nekem is ilyen agyam van, és elöl nekem is kb ennyi km után kezdett el "lötyögni", mintha állítani kéne a kónuszon. ez v-fékkel kimondottan zavaró volt, mert 20km/h felett beremegett a kormány. a lényeg, hogy a villában lögyögött, de ha kivettem nem! egyszerûen nem lehetett érezni, a tengelyt cibálva, hogy bármit is elmozdult volna. Én a porfogóra gyanakodtam, ha így hívják azt a fekete hülyeséget, amit simán lehúzol a tengelyrõl és alatta ott a csapágy.
kicsierélték az agyat garanciálisan, de ez az új megint kezdi:-/ most már nekem is tárcsafékkel. még nemtom mit csináljak vele...
#10391
Posted 2007. March 28. - 01:10
#10392
Posted 2007. March 27. - 23:52
A sebesség mindent megold.
#10393
Posted 2007. March 27. - 22:40
Mármint a tárcsafék egyoldalú terhelése nem zavarja õket? (vagy a BB7et nézted -helytelenül- gyengének?)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10394
Posted 2007. March 27. - 21:40
#10395
Posted 2007. March 27. - 20:24
Jah, nagyobb tárcsa tengelyt is jobban stresszeli vagy nincs köze hozzá az egyoldalú rángatásnak?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10396
Posted 2007. March 25. - 23:35
#10397
Posted 2007. March 25. - 23:20
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#10398
Posted 2007. March 25. - 20:02
#10399
Posted 2007. March 25. - 20:00
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10400
Posted 2007. March 25. - 19:57
vagy tudja vki az EX 325 ös szükséges méreteit?