Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#10061
Posted 2007. May 14. - 08:15
#10062
Posted 2007. May 13. - 22:29
nem igazán egy kategórai a 717-el sem súlyban sem minõségben sem tartósságban....ha belefér a 717-es annál jobbat keveset tudnál mondani...
tudom. ezért veszek 717-et én is
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10063
Posted 2007. May 13. - 22:18
dh kereket építetek?
nekem 2-1.8-2 van, meg spank felni... 600g körül, és vérbeli dh keréknek szánom...
#10064
Posted 2007. May 13. - 22:14
nem igazán egy kategórai a 717-el sem súlyban sem minõségben sem tartósságban....ha belefér a 717-es annál jobbat keveset tudnál mondani...Gabe84
american classiot hanyagold szeritnem is. hiába könnyû, de nagyon szar...
majd sopronban megmutatom, ha gondolod
Sun DS2 felni nem játszik? nekem az van, 2-1,8-2 -es mach1 küllõkkel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10065
Posted 2007. May 13. - 22:11
american classiot hanyagold szeritnem is. hiába könnyû, de nagyon szar...
majd sopronban megmutatom, ha gondolod
Sun DS2 felni nem játszik? nekem az van, 2-1,8-2 -es mach1 küllõkkel.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10066
Posted 2007. May 13. - 22:00
de tfékhez 2/1,8-as küllõ alá ne menj
AC agyat amúgy is hanyagold, elég sokan szívtak vele....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10067
Posted 2007. May 13. - 21:45
#10068
Posted 2007. May 13. - 21:38
A lényeg 32 v. 36 lyukas, 6 csavaros tárcsafelfogatású agyat gondoltam. 25ezer ft-t szánnék a teljes kerékre. Milyen arányban kellene megoszlania a felni/agy árnak ?
Azért kérdezem, mert ha azt mondjátok jó a 6-7ezer ft-s felni, akkor bevállalok egy american classic agyat 15ezer ft-ért. (Vagyok vagy 55 kg, szóval nem lesz agyon terhelve). Vagy maradjak egy xt agynál 10ezer ft körül.
Milyen felnit ajánlotok 6-10ezer ft körül, valamint a dt küllõk választására is szívesen venném a tanácsokat. Mavic xc 717 vagy 317 (van jelentõs különbség?).
Elõre is köszönöm a segítséget, Gábor
#10069
Posted 2007. May 13. - 20:12
#10070
Posted 2007. May 13. - 19:54
vuelta airline van az országútiban, kapja a padkát rendesen, de semmi baja!na de hogy komolyak maradjunk: városi rohangálós SS-be hátra milyen felnit érdemes venni?
szomszéd srác - kb 80 kiló - ilyennel ugrált - mtb-vel
ajánlom!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10071
Posted 2007. May 13. - 18:55
na de hogy komolyak maradjunk: városi rohangálós SS-be hátra milyen felnit érdemes venni? szempontok fontossági sorrendben: 0. olcsó 1. tartós 2. igénytelen, 3. nem feltûnõ és 4. lehetõleg nem kõnehéz. B+, rigida? agynak a B+ flipflop (talán denver a becses neve) lesz.
#10072
Posted 2007. May 13. - 11:05
dávid majd beszélünk msn-n...benne vlt a nagybátyád a danubiusba!!tegnap este!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10073
Posted 2007. May 12. - 22:43
Az a világbajnoki festést hivatalosan UCI csíkoknak hívják.wcs festés az a világbajnoki festés,ilyen ni:
Aero felnin még el is férne ez a minta.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10074
Posted 2007. May 12. - 22:34
CJ,
nagyon ledöbbentem, amikor elolvastam azt, hogy neked van barátnõd:D..de õ ugye nem akar fórumozni?
on
van ilyen aeroszolos festék direkt fémre, nálunk 700 forint egy flakon festékboltban, de van jobb minõségû olyan 1200ért is...
wcs festés az a világbajnoki festés,ilyen ni:
#10075
Posted 2007. May 12. - 22:26
milyen aza wcs festés?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10076
Posted 2007. May 12. - 21:03
#10077
Posted 2007. May 12. - 17:05
Szigetelõszalaggal letakarhatod, de talán még jobb lenne niplivel. Csak szólni kell hogy figyeljenek, nehogy eltekergesse valami balfék.hmm, hát akkor így jártam.
de a szinterezésnél hogy takarjam el a menetet?vagyis mivel?festeni én is akartam küllõt de macerás lett volna 72db-ot mártogatni;)
és szinterezés elõtt semmi csiszolás vagy ilyesmi nem kell neki?tudtommal 40 ft-os rozsdaálló küllõi vannak.
Viszont ez a fajta festék elég vastag, lehet h nagyon zûrös lenne befûzni az agyba, talán kis darabok le is pattognának az agyperemnél.
1ébként ilyen flakonos aeroszolos festékkel sztem nem lenne extrém nagy macera lefújni, csak lehet h tartós se.
#10078
Posted 2007. May 12. - 13:22
de a szinterezésnél hogy takarjam el a menetet?vagyis mivel?festeni én is akartam küllõt de macerás lett volna 72db-ot mártogatni;)
és szinterezés elõtt semmi csiszolás vagy ilyesmi nem kell neki?tudtommal 40 ft-os rozsdaálló küllõi vannak.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10079
Posted 2007. May 12. - 12:37
uccsó....Részemrõl az utolsó post ez ügyben:
Tényleg elbeszélünk egymás mellett, az a valaki én voltam . A kérdés leegyszerûsítve arra irányült, hogy KÖNNYÛ épített kerék 400 euró vs. KÖNNYÛ gyári kerék 700-800 euró (hasonló súlyúak kicsit nehezebbek is talán). De a választ megkaptam tõled-mindenkitõl, és ez a lényeg thx.
azért a crossmax st 1650 grammal annyira nem nehéz, viszont brutál erõs, ehhez képest 600 euro alatt + lehet venni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10080
Posted 2007. May 12. - 12:18
de a bike katalogban van egy Irin FIst Bikes nevû cég, nekik van narancs színû küllõjük....40db van egy pakkban az 20 euro
egyelõre neten ennyit tudnak :
http://www.ironfistbikes.com/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való