Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9821
Írta 2007. június 19. - 23:49
#9822
Írta 2007. június 19. - 22:31
A sebesség mindent megold.
#9823
Írta 2007. június 19. - 21:39
#9824
Írta 2007. június 19. - 21:32
#9825
Írta 2007. június 19. - 21:25
#9826
Írta 2007. június 19. - 20:57
Most találtam a Yeti honlapján a videók közt egy részt, ahol a szerelõ épp egy ilyen felnivel fûzött kereket babrál. Szóval, ha Jared Graves-éknek a dögnehéz 303-aikba jó a VK-n, meg a NORBA-n, akkor azért annyira nem lehet gyenge, úgyhogy nyugodtan vegye meg az illetõ, aki gondolkozott rajta.
Nálam mondjuk akkor is 30mm és 600 g körül van a lélektani határ.
#9827
Írta 2007. június 19. - 00:04
köszi srácok!
még egy utolsó kérdés.
van egy acor is, konkrétan ez:
vagy ez ugyanaz mint a nova csak más matrica?
http://www.actionbik...
Ezen jót kuncogtam: Zárt ipari csapágyas !!elsõ agy!! hat csavaros féktárcsa felfogatással.
#9828
Írta 2007. június 18. - 23:47
amugy jol nez ki, de kb ennyi. Nem egy rossz kerek, de a masik verzioval tuti jobban jarsz
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9829
Írta 2007. június 18. - 15:47
cserébe KÕ nehéz. 550g körül van gyorszárral.
#9830
Írta 2007. június 18. - 15:33
még egy utolsó kérdés.
van egy acor is, konkrétan ez:
vagy ez ugyanaz mint a nova csak más matrica?
http://www.actionbik...
#9831
Írta 2007. június 18. - 15:22
A sebesség mindent megold.
#9832
Írta 2007. június 18. - 15:17
azt vedd amelyik könnyebb és/vagy olcsóbb:D
#9833
Írta 2007. június 18. - 15:13
Nova vagy B+ Trance, szerintem.
a trance semmiképp mert egy az h 15 ezer, a másik hogy felesleges egy dh/fr agy sztem cc-re.
én a tarvelre gondoltam (ahogy írtam is), az is ipari csapágyas.
amúgy én is inkább a nova-ra vagy a b+-ra gondoltam.
elöl is annak a novának a párja van amit kérdeztem és 1 év alatt nagyon
elégedett vagyok vele.
jah és igazad volt Jani a Hone-nak ugyanolyan 10 milis tengelye van mint a xt-nek.
döntenem még mindig nem sikerült
#9834
Írta 2007. június 18. - 14:42
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#9835
Írta 2007. június 18. - 14:40
ezt így aláírom, kb ezt mondtam a kérdezõnek 5 posttal ezelõtt...jó 2-1,8-as küllõvel....Átfogalmazom. XT-XC717-DT2/1.5/2-DT_Prolock - 40ezerbõl összepakolsz egy olyan kerékszettet, amennyiért feleolyan jó gyári kereket sem találsz. Nem állítom, hogy mondjuk szar a Crossmax, csak azt, hogy nem ér annyit.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9836
Írta 2007. június 18. - 14:37
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#9837
Írta 2007. június 18. - 14:33
ezzel vitatkoznék, de nem akarok 8 oldal flémetXC717+2/1.5/2+XT
Sosincs vele gond. Minden gyári kerék hulladék, ha az ár/érték arányát nézed...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9838
Írta 2007. június 18. - 14:30
Nem vagyok ebben biztos. Mennyit ér a súly?XC717+2/1.5/2+XT
Sosincs vele gond. Minden gyári kerék hulladék, ha az ár/érték arányát nézed...
A sebesség mindent megold.
#9839
Írta 2007. június 18. - 14:23
Sosincs vele gond. Minden gyári kerék hulladék, ha az ár/érték arányát nézed...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#9840
Írta 2007. június 18. - 13:24
ja most is azt gondolom hogy erõsebb lesz mint a cride.....Én értettem, mire gondoltál, de félre lehet(ne) érteni...
szerk: "legalább 250 -300 grammal könyebb lesz, és legalább olyan erõs, de inkább erõsebb......"
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való