Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:39
#9601
Posted 2007. July 23. - 14:41
Hali
Segítségeteket szeretném kérni.
Egy új kerék szettet szeretnék a biciklimben Mongoose Ald tárcsás.
Felhasználás terület pedig erdõ,terep.
És szeretem ütni vágni.
Milyen agyat felnit érdemes venni ami árban teljesítményben és súlyban is elfogadható.
Súlyom 70kg körül mozog.
Árban 50-60e körül szertnék megállni ha lehet
Segítségeteket szeretném kérni.
Egy új kerék szettet szeretnék a biciklimben Mongoose Ald tárcsás.
Felhasználás terület pedig erdõ,terep.
És szeretem ütni vágni.
Milyen agyat felnit érdemes venni ami árban teljesítményben és súlyban is elfogadható.
Súlyom 70kg körül mozog.
Árban 50-60e körül szertnék megállni ha lehet
#9602
Posted 2007. July 22. - 16:36
elöl nekem is Hayes feliratú Dt Hügi van....hát elég frankó, bár nekem csak pár hónapos még, de tényleg nagyon szépen fut....
hátra én is tervezek egy 240s vagy egy ONYX agyat
hátra én is tervezek egy 240s vagy egy ONYX agyat
#9603
Posted 2007. July 22. - 13:09
A dt240s agyakról rosszat még nem hallottam. Az áruk elég borsós, de érdemes kintrõl, fûzött kerékként megvenni. Árulják DT felnikkel, 717-es felnikkel, tehát biztosan megtalálja mindenki a neki megfelelõt. Így már teljesen korrekt áron ki lehet hozni a kerekeket.
Én több mint három éve XT agyakat nyúzok. Elég sokat teszek a bringába, ennek ellenére csak 1 év után lettek szétszedve. Akkor a gyári zöld zsír fogott bennük, mondhatnám, hogy teljesen felesleges volt szétszedni. A tavaly elõtti nagyon saras idõszak, versenyek után gondoltam illene kitisztítani végre. Megint teljesen tiszta volt. Nálam a karbantartása nem húzós, mint Rémhörcsögnek. Szerintem tök felesleges 3 havonta szétszedni, bár ez a saját véleményem.
Én több mint három éve XT agyakat nyúzok. Elég sokat teszek a bringába, ennek ellenére csak 1 év után lettek szétszedve. Akkor a gyári zöld zsír fogott bennük, mondhatnám, hogy teljesen felesleges volt szétszedni. A tavaly elõtti nagyon saras idõszak, versenyek után gondoltam illene kitisztítani végre. Megint teljesen tiszta volt. Nálam a karbantartása nem húzós, mint Rémhörcsögnek. Szerintem tök felesleges 3 havonta szétszedni, bár ez a saját véleményem.
#9604
Posted 2007. July 21. - 23:36
Mi a véleményetek a BikePositive '06 Break elsõ átütõs agyról?
Most lesz telócserém, és egy ilyen agyra szeretnék mellé beruházni. Vagy esetleg jobban megérné egy Novatech?
Most lesz telócserém, és egy ilyen agyra szeretnék mellé beruházni. Vagy esetleg jobban megérné egy Novatech?
#9605
Posted 2007. July 21. - 22:52
DT agyakról tapasztalat?? erre gondolok.
http://ebike.hu/term...lso/v-fekes/877
Ezekrõl van tapasztalatom:
A 240s könnyû szuper jó agy ,használtan is érdemes megvenni! Elég sok agyat próbáltam már, de egy sem "gurult" úgy mint ez. (de errõl már sokan írtak)
A másik egy régebbi HAYES felíratú DT agy ,amit több mint 8 éve használok minden karbantartás nélkül!
Én elkötelezett DT párti vagyok !
Egy hátrány : a kazi tartó rész alu és ez bemaródik(talán ezt is írták már)
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#9607
Posted 2007. July 21. - 11:58
Novatec D362SB hátsó agyat használ valaki?
http://www.neuzer.hu.../big/d362sb.jpg
Leginkább az érdekelne, hogy mennyit, és milyen hangosan reteszel:)
Gondolom tartóssággal nincs gond..
Esélyes amúgy ennyiért olyan agyat kapni ami hangos, sokat reteszel, tárcsás, és bírja?
Thez, ha jól tudom neked volt Point SS agyad, tudnál véleményt mondani róla? Hol lehet beszerezni egyáltalán?
dánke
http://www.neuzer.hu.../big/d362sb.jpg
Leginkább az érdekelne, hogy mennyit, és milyen hangosan reteszel:)
Gondolom tartóssággal nincs gond..
Esélyes amúgy ennyiért olyan agyat kapni ami hangos, sokat reteszel, tárcsás, és bírja?
Thez, ha jól tudom neked volt Point SS agyad, tudnál véleményt mondani róla? Hol lehet beszerezni egyáltalán?
dánke
#9608
Posted 2007. July 20. - 00:46
Mondjuk 1 nyomatékmérõs az erõsen olyan 20-30 ezer felé konvergál, szóval vannak még csodák, csak jót kell venni.
Láttam olyat, pesten késziti valami szaki, überbrutálkemény anyagból, az volt 10 körül. Persze nem kevés a szerszámelhasználódás mértéke, meg kell fizetni...
A var az mondjuk egy W Passat, amirõl én beszélek az meg egy Lamborgini Gallardo
Ja, ha tömegtermék kell: http://www.bonthrone....co.uk/329-3090
12ezerrõl 9 ezerre akciozva
Láttam olyat, pesten késziti valami szaki, überbrutálkemény anyagból, az volt 10 körül. Persze nem kevés a szerszámelhasználódás mértéke, meg kell fizetni...
A var az mondjuk egy W Passat, amirõl én beszélek az meg egy Lamborgini Gallardo
Ja, ha tömegtermék kell: http://www.bonthrone....co.uk/329-3090
12ezerrõl 9 ezerre akciozva
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#9609
Posted 2007. July 20. - 00:38
Melyik küllõkulcs kerül 10 ezerbe? Nekem a VAR is csak 1500-be volt.(csak van olyan bolt amelyik azt gondolja hogy nem érdemes mondjuk 10 ezret rááldozni egy kulcsra, jó az 100 ft-os is), nekem is alu anyák vannak.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#9610
Posted 2007. July 20. - 00:30
CJ: Ja, hát nem kimélem a cuccokat, általában van amortizáció rendesen...
Amugy a sun felni nem törik, csak olyan az anyaga, hogy tiszta hupli lesz egy lejtmenet után, aztán mehet a franciakulcsos megoldás.. Pedig nem is kapott nagyot. Meg volt amelyik szimlán fel sem ütöttem, aztán olyan 8-as lett benne hogy nem forgott el a kerék.. Persze ez még a tárcsás korszakom elõtt volt és persze rendesen meg voltak huzva a küllõk...
XT agy szerintem sem rossz, csak karbantartásigénye az van neki. Jó nagy Ha nem szeded szét 3 havonta akkor 1 év után kukázhatod... Najó, mondjuk ez versenyhasználat, de akkor is.
Küllõkulcsból Parktools.. Azon nem érdemes spórolni, csak 1x kell megvenni...
Amugy a sun felni nem törik, csak olyan az anyaga, hogy tiszta hupli lesz egy lejtmenet után, aztán mehet a franciakulcsos megoldás.. Pedig nem is kapott nagyot. Meg volt amelyik szimlán fel sem ütöttem, aztán olyan 8-as lett benne hogy nem forgott el a kerék.. Persze ez még a tárcsás korszakom elõtt volt és persze rendesen meg voltak huzva a küllõk...
XT agy szerintem sem rossz, csak karbantartásigénye az van neki. Jó nagy Ha nem szeded szét 3 havonta akkor 1 év után kukázhatod... Najó, mondjuk ez versenyhasználat, de akkor is.
Küllõkulcsból Parktools.. Azon nem érdemes spórolni, csak 1x kell megvenni...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#9611
Posted 2007. July 19. - 23:59
nemtom miert szidtak az XT agyakat, szerintem teljesen rendben vannak. az arukat mindenkeppen megerik
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9612
Posted 2007. July 19. - 22:52
#9613
Posted 2007. July 19. - 22:32
ok, köszönöm dávid!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9614
Posted 2007. July 19. - 22:31
XT-t szidták rendesen a boltban, ahova szoktam járni(mutattak egy-két behalt XT agyat).. amit linkeltél mennyi pénz?
#9615
Posted 2007. July 19. - 22:29
CJ: mach IV az nem egy túl erõs felni. könnyû, de törékeny. majdnem mint az ufo. inkább vegyél cr18at, az erõsebb, árban kb egál, és szerintem neked még nem feltétlen a kerekeken kéne spórolni, máshonnan sokkal többet tudnál lefaragni..CR18, vagy ha van kicsivel több pénz, akkor mavic 317.
kela: a dt agy nálam ez
amit te linkeltél, na ahelyett én inkább a jól bevált xt-t venném.
edit: elég .....talán crcn láttam, hogy lehet összeállítani komplett kereket ilyesmi aggyal, ott olyan 350-400 euróból megvan egy alap mavic felnivel. itt nálunk a boltban centerlockosból az elsõ agy az 60, a hátsó meg 80 felé közelít, ha jól emlékszem. (rég jártam arrafele)
kela: a dt agy nálam ez
amit te linkeltél, na ahelyett én inkább a jól bevált xt-t venném.
edit: elég .....talán crcn láttam, hogy lehet összeállítani komplett kereket ilyesmi aggyal, ott olyan 350-400 euróból megvan egy alap mavic felnivel. itt nálunk a boltban centerlockosból az elsõ agy az 60, a hátsó meg 80 felé közelít, ha jól emlékszem. (rég jártam arrafele)
#9616
Posted 2007. July 19. - 22:21
#9617
Posted 2007. July 19. - 22:20
hejj, rémhöri, nagyon durván küldted a dolgoknak?csakmert énis mach IV-t szeretnék majd venni!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9618
Posted 2007. July 19. - 19:49
Nekem már több, mint egy éves a következõ kerékszettem: Am. Cl./Zoggie agyak, 2.0/1.5/2.0-es DT küllõk alu anyával, Sun DS2-XC felnik...egy évet voltak egy ~100-at mozgó maraton össztelósban, 160/140-es tárcsákkal. Most kerültek át egy ~130-at mozgó all mountain gépbe, 180/140-es tárcsákkal (4 dugattyús XT)...eddig semmi para (lusta vagyok kiszedni a kis nyolcast az elsõbõl), most majd kiderül, ezt is bírja-e még...hatvanpár kg vagyok...ja, és én fûztem...
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme
#9619
Posted 2007. July 19. - 18:36
És mi számít jó küllõkulcsnak? Gondolom, olyan kéne amelyik 4 oldalról fogja meg, de mi az itthoni kínálat?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#9620
Posted 2007. July 19. - 17:39
Köszi! Remélem igazad lesz még kiderûl milyen lesz ,mert ahogy én gondolom az alu elég drága...
Én is revolution-al akarom füzetni a kerekem ,de tárcsával azt mondod nem az igazi? Csavarodik a kerék?
Én is revolution-al akarom füzetni a kerekem ,de tárcsával azt mondod nem az igazi? Csavarodik a kerék?