vagy unatkozik.jah összerakja aztán elkezdi kérdezni h tudja mire kell majd számítania
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:39
#8521
Írta 2008. január 02. - 21:27

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8522
Írta 2008. január 02. - 21:15

#8523
Írta 2008. január 02. - 19:35

#8524
Írta 2008. január 02. - 18:45

Mellesleg a kerék már összeállt
:
Frissen fûzött, zsír új miden:
Agy: Novatec 4 iparis singlespeed agy, 14-es és 16-os lánckerekekkel (még nem tudom melyiket fogom használni)
Felni: Rhino Lite
Küllõk: 2milis DT
Külsõ: Schwalbe tabletop 2.25" (Timo Pritzel signature edition)
(a gumi nincs felfújva a képen)
Két Rhyno is van, az XL kicsit szélesebb, a végtelenítése is jobb, és kb. 15 grammal nehezebb. Én a dirt gépben két XL-t használok, a cc gépben edzeni hátul van egy sima, mindhárom kerék min. 2 éves, és még nem volt bajom velük.
Szerintem nagyon erõs, fõleg a súlyához képest, de az ára sem rossz.
#8525
Írta 2008. január 02. - 18:18

#8526
Írta 2008. január 02. - 18:04

#8527
Írta 2008. január 02. - 17:44

Mellesleg a kerék már összeállt
:
Frissen fûzött, zsír új miden:
Agy: Novatec 4 iparis singlespeed agy, 14-es és 16-os lánckerekekkel (még nem tudom melyiket fogom használni)
Felni: Rhino Lite
Küllõk: 2milis DT
Külsõ: Schwalbe tabletop 2.25" (Timo Pritzel signature edition)

(a gumi nincs felfújva a képen)

Frissen fûzött, zsír új miden:
Agy: Novatec 4 iparis singlespeed agy, 14-es és 16-os lánckerekekkel (még nem tudom melyiket fogom használni)
Felni: Rhino Lite
Küllõk: 2milis DT
Külsõ: Schwalbe tabletop 2.25" (Timo Pritzel signature edition)

(a gumi nincs felfújva a képen)
#8528
Írta 2008. január 02. - 17:21

Amúgy a Teszt-Bike oldalon írt ömlengésekhez annyit:
-egy jó felni sem ér semmit, ha ólcsó, ócska küllõkkel fûzik be
-a fûzést is tanulni kell, azt sem lehet "csak úgy" elkészíteni
-keresd meg milyen felhasználási területre ajánlja a gyártó a kiszemelt felnit
Tudod, a megfelelõ célra, a megfelelõ szerszámot kell választani!
-egy jó felni sem ér semmit, ha ólcsó, ócska küllõkkel fûzik be
-a fûzést is tanulni kell, azt sem lehet "csak úgy" elkészíteni
-keresd meg milyen felhasználási területre ajánlja a gyártó a kiszemelt felnit
Tudod, a megfelelõ célra, a megfelelõ szerszámot kell választani!

#8529
Írta 2008. január 02. - 17:09

ok értem köszi, csak most a rhino lite-rõl szeretnék tapasztalatokat. (én is tisztában vagyok az alternatívákkal
)

#8530
Írta 2008. január 02. - 17:05

szerintem akkor dual duty fr.
az is van olyan erõs mint a singletrack, de jóval olcsóbb és könnyebb is vmivel
nekem most 2 éves a hátsókerekem, ebbõl 1-1,5 évet hiba nélkül teljesített (kapott hideget meleget, sarazásokat kikakadásokat meg minden) utána az agy kicsit kotyogott(az is wtb és a kerékszetthez tartozik), meg lett húzva, a felni másfél év után elõször lett centírozva.
bár most már így 2 év intenzív használat után kezdi magát megadni a kerékszett, (hamar kap 8ast, iletve kotyog az agy) de még megpróbálom kihúzni egy ideig a kisbicóban, a kotyogást meg leszarom:D aztán megy amig megy
ha csak szolid streetelgetés akkor bõven jó lesz ez a kerékszett, nekem bõven a várakozásomon felül teljesített.. és 10ezerért van újonnan a komplett kerék.
ha nem ilyen kell hanem örökéletü akkor meg sztem mtx..
az is van olyan erõs mint a singletrack, de jóval olcsóbb és könnyebb is vmivel
nekem most 2 éves a hátsókerekem, ebbõl 1-1,5 évet hiba nélkül teljesített (kapott hideget meleget, sarazásokat kikakadásokat meg minden) utána az agy kicsit kotyogott(az is wtb és a kerékszetthez tartozik), meg lett húzva, a felni másfél év után elõször lett centírozva.
bár most már így 2 év intenzív használat után kezdi magát megadni a kerékszett, (hamar kap 8ast, iletve kotyog az agy) de még megpróbálom kihúzni egy ideig a kisbicóban, a kotyogást meg leszarom:D aztán megy amig megy
ha csak szolid streetelgetés akkor bõven jó lesz ez a kerékszett, nekem bõven a várakozásomon felül teljesített.. és 10ezerért van újonnan a komplett kerék.
ha nem ilyen kell hanem örökéletü akkor meg sztem mtx..
#8531
Írta 2008. január 02. - 16:46

dirt-street felhasználásra :usmiech_o. Az a baj hogy testbike névre hallgató oldal szenny áradatából azt sikerült leszûrnöm hogy a felni enduro felhasználásra ideális, durvulásra kevésbé. Ennek ellenére bízom benne hogy street alatt méteres síkraugrásokat, kerékgyilkos forgásokat ért a nép.. ehhez még hozzá jönne hogy egy átlagos rider súlya nem 60, hanem 70-80 között tendál.
#8532
Írta 2008. január 02. - 16:32

Az attól függ, mi a szándékod vele. 
A tartóssággal valószínûleg nem lesz baj
Én két évig használtam hiba nélkül. Túráztam vele, csomagokkal, sokszor erdei utakon, gáton. Tudom ez nem a klasszikus felhasználási mód, de tudni kell, hogy a 2 méteremhez 100 kiló feletti testsúly párosul, ehhez még vedd hozzá a túra csomagokat. 2 milis küllõkkel fûzve hibátlanul teljesítettek. Ennyi.

A tartóssággal valószínûleg nem lesz baj
Én két évig használtam hiba nélkül. Túráztam vele, csomagokkal, sokszor erdei utakon, gáton. Tudom ez nem a klasszikus felhasználási mód, de tudni kell, hogy a 2 méteremhez 100 kiló feletti testsúly párosul, ehhez még vedd hozzá a túra csomagokat. 2 milis küllõkkel fûzve hibátlanul teljesítettek. Ennyi.
#8533
Írta 2008. január 02. - 16:29

Nekem van kettõ is, jó. Kb singletrack erõsségû, 600+-10g a súlya.
A sebesség mindent megold.
#8534
Írta 2008. január 02. - 16:14

#8535
Írta 2008. január 02. - 14:54

Szerintem baromság az a csík.......
A mavic belülrõl kimarós kopásjelzése viszont zsír
A mavic belülrõl kimarós kopásjelzése viszont zsír


#8536
Írta 2008. január 02. - 14:46

a mach1 rak elõszeretettel kopásjelzõt a felninkre
az a recés felület a cnc és egyébb megmunkálás miatt van. a dual dutymról is már elég jól lekopott, de egyre jobban fog a fék:)
http://www.velomax.c...mach1cfx_fs.jpg
(Péter: az a fekete csík a kopásjelzõ)
az a recés felület a cnc és egyébb megmunkálás miatt van. a dual dutymról is már elég jól lekopott, de egyre jobban fog a fék:)
http://www.velomax.c...mach1cfx_fs.jpg
(Péter: az a fekete csík a kopásjelzõ)
#8537
Írta 2008. január 02. - 13:44

#8538
Írta 2008. január 02. - 13:32

szóval pont akartam írni hogy újonnan is kerestem a felnin azt a bizonyos kopásjelzõt , de nem igazán találtam meg.
hogy is néz ki ez a kopásjelzõ, hol van ez a felnin?
hogy is néz ki ez a kopásjelzõ, hol van ez a felnin?
#8539
Írta 2008. január 02. - 12:33

Még nem kidobandó. Nekem sok felnim volt ilyen megmunkált fékfelülettel, lekopott róla ez, utána még persze hogy használható. De ha a kopásjelzõ is eltûnt, akkor...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8540
Írta 2008. január 02. - 12:21

Sziasztok!
Van nekem egy befûzött sun match IV felnim a hátsó kerékbe és egy év alatt lekoptak a fékfelületrõl a gyári recék ( magyarul tök sima) .
Szóval én ezt most akkor dobjam ki vagy mikor van elkopva egy fékezõfelület?
Van nekem egy befûzött sun match IV felnim a hátsó kerékbe és egy év alatt lekoptak a fékfelületrõl a gyári recék ( magyarul tök sima) .
Szóval én ezt most akkor dobjam ki vagy mikor van elkopva egy fékezõfelület?