a hátsó kereket szeretném "kifüzni". Ezt nem tudom megtenni anélkül, hogy a kazettát le ne szerelném? Mert ahhoz sajna nincsenek szerszámaim.

Köszi, parej
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Banyek, ha ezt elöbb tudom...tudok szerezni industry nince-t ha érdekel, szólhattál volna.
(rendes áron horror ofcourse, de ha tudod, kit kell ismerni, akkor bezony sporttársi áron lehet hozzájutni)
tudok szerezni industry nince-t ha érdekel, szólhattál volna.neked vegül mi lett?
industry nine az nagyon horror arban van?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Igen, a Shimano alapból belsõ mechanikásat gyárt, de vegyél mondjuk Deore-t vagy jobbat, azok már jól is néznek kitudnátok esetleg ajánlani 1 ilyen gyzárat(konkrét típus)? vagy a shimano ilyeneket gyárt alapból?
RAUH-Welt
B E G R I F F
részemrõl mavicvan ket versenyzõ
Mavic CrossMax ST illetve DT EX1750. a Mavic 100grammal konnyebb, de hallottam panaszokat a racsnimechanizmusra. A DT kerekben 240S agyak vannak, azokra sose lesz panasz![]()
jöhet mas ötlet is 1700gramm körüli elöl 20mm-s kerékszettre.
RAUH-Welt
B E G R I F F
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960