Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#8261
Posted 2008. February 07. - 00:07

Ott valami kavar lehet. Milyen bringában volt ez a két kerék?
Nem direkt történt, az biztos.
#8262
Posted 2008. February 06. - 23:38

#8263
Posted 2008. February 05. - 20:53

sztem feleslegesen szenvednél csak a nehéz kerékkelKöszi a tippet. Nem nézegetem a DT kerékszettet, hanem sikerült olcsón hozzájutni és az már megvan. Az új komplett bicajom meg ST-kerékszettel jön és ezen gondolkoztam, hogy vajon melyik jobb...Kíbir-e annyit az ST, mint a DT? A kemény XC meg talán már átcsúszik nálam néha az Enduro kategóriába.
elég erõsre van építve az a mavic
gondold el ha a kona átûtõd ST - vel szereli a coilert ami azért már túl van az AM-en annyira gyenge nem lehet
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8264
Posted 2008. February 05. - 20:43

#8265
Posted 2008. February 05. - 20:25

#8266
Posted 2008. February 05. - 20:12

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8267
Posted 2008. February 05. - 20:06

A masszívabb DT felniknél/kerekeknél (5-s és 6-s, EX és FR széria) pont arra panaszkodnak, hogy "puha" a felni anyaga és ezért könnyen ugranak bele a puklik.Köszi a tippet. Nem nézegetem a DT kerékszettet, hanem sikerült olcsón hozzájutni és az már megvan. Az új komplett bicajom meg ST-kerékszettel jön és ezen gondolkoztam, hogy vajon melyik jobb...Kíbir-e annyit az ST, mint a DT? A kemény XC meg talán már átcsúszik nálam néha az Enduro kategóriába.
A kemény XC az max. all mountain vagy trail, de messze nem enduro.
#8268
Posted 2008. February 05. - 20:02

A vékonyított szakad vagy a Sherpa? Vagy a kettõ együtt? Nem mindegy.Boltos ajánlott Sherpa húzott küllõket. Használ valaki ilyet? Másik boltban azt mondták szakadnak szépen... :-/
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#8269
Posted 2008. February 05. - 19:57

Kemény XC felhasználás esetén minek nézel DT enduro kereket (egyébként E2200)? Arra az X szériás kerekei is elegendõek, de ha tényleg a bombabiztosságra akarsz menni, csak akkor érdemes az enduro szériából válogatni - feltéve, hogy ragaszkodni akarsz a DT-hez.
Köszi a tippet. Nem nézegetem a DT kerékszettet, hanem sikerült olcsón hozzájutni és az már megvan. Az új komplett bicajom meg ST-kerékszettel jön és ezen gondolkoztam, hogy vajon melyik jobb...Kíbir-e annyit az ST, mint a DT? A kemény XC meg talán már átcsúszik nálam néha az Enduro kategóriába.
#8270
Posted 2008. February 05. - 17:46

Boltos ajánlott Sherpa húzott küllõket. Használ valaki ilyet? Másik boltban azt mondták szakadnak szépen... :-/
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#8271
Posted 2008. February 05. - 13:46

Kemény XC felhasználás esetén minek nézel DT enduro kereket (egyébként E2200)? Arra az X szériás kerekei is elegendõek, de ha tényleg a bombabiztosságra akarsz menni, csak akkor érdemes az enduro szériából válogatni - feltéve, hogy ragaszkodni akarsz a DT-hez.Szeretnék érdeklõdni, hogy szerintetek melyik kerékszett a jobb a kettõ közül (keményebb xc felhasználásra, 40cm-s letörésnél nagyobbat nem nagyon vállalok, elõl-hátul 130mm-t mozgó bicajba, lefelé szeretem megküldeni, sokat megyek köves, sziklás helyen, 82kg vagyok, évi 4-5ezer km összeszokott jönni..)
Mavic Crossmax ST Disc
DT FR 2200
A mavic elõnye, hogy a tömege másfél kiló körüli, így jól gyorsítható, hoszabb túrákhoz zseirntem jobb...A hátránya, hogy félek a küllõzésétõl, mtbr.com-on olvastam olyanokat, hogy kijönnek a küllõk az agytestbõl (bár szerintem azok akiknél ez a probléma volt durvábban mennek, mint én), meg félek eleve a nem standard küllõzéstõl...
A DT elõnye, hogy sima küllõs, 32db küllõ van benne, így könnyen lehet centírozni (mondjuk centíroztam már mavicot, de furcsa módon még kevés küllõvel is egyenesbe lehet hozni, talán a brutál felnianyag miatt). Hátránya, hogy nehéz, jó 700g-al nehezebb a Mavicnál, viszont jobban tetszik a reteszelési mechanizmusa annál...
Ha esetleg van valakinek negatív esetleg pozítiv tapasztalata bármelyik kerékszettel, annak hozzászólását köszönettel várom...
#8272
Posted 2008. February 05. - 12:12

#8273
Posted 2008. February 05. - 12:06

Sziasztok!
Egy országúti elsõ kereket szeretnék fûzetni és lenne pár kérdésem, hátha nektek több tapasztalatotok van a témában:
- Ipari csapágyas Novatec agyat fûzhetek-e radiális küllõzéssel? Állítólag az iparis agyak nem birják a radiális fûzést mert a csapágyfészek kitágul a sugárirányú terheléstõl és a csapágy nem fog ülni a helyén hanem elforog. Míg 3 keresztes fûzésnél a terhelés nem húzza szét a csapágyfészket.
- Használtatok B+ 2-1,7-2 milis duplán húzott küllõket? Ki gyárthatja ezeket? Jók?
- Állítólag az 1,5-ös húzott DT küllõ szerelhetetlen mert a centírozás során a küllõ csavarodik és nem az anyát húzod meg. Igaz ez? tényleg ennyire macerás?
Kösz,
KP
szvsz használhatsz nyugodtan iparis agyat sugaras fûzéshez fõleg ha húzott küllõvel akarod.
B+ huzott küllõrõl nincs tapasztalat...
centrirozásnál oda kell figyelni rá. ennyi
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8274
Posted 2008. February 05. - 12:01

ST-m van, valós súlya amúgy 765+930 gramm (a center lockos könyebb picit)Szeretnék érdeklõdni, hogy szerintetek melyik kerékszett a jobb a kettõ közül (keményebb xc felhasználásra, 40cm-s letörésnél nagyobbat nem nagyon vállalok, elõl-hátul 130mm-t mozgó bicajba, lefelé szeretem megküldeni, sokat megyek köves, sziklás helyen, 82kg vagyok, évi 4-5ezer km összeszokott jönni..)
Mavic Crossmax ST Disc
DT FR 2200
A mavic elõnye, hogy a tömege másfél kiló körüli, így jól gyorsítható, hoszabb túrákhoz zseirntem jobb...A hátránya, hogy félek a küllõzésétõl, mtbr.com-on olvastam olyanokat, hogy kijönnek a küllõk az agytestbõl (bár szerintem azok akiknél ez a probléma volt durvábban mennek, mint én), meg félek eleve a nem standard küllõzéstõl...
A DT elõnye, hogy sima küllõs, 32db küllõ van benne, így könnyen lehet centírozni (mondjuk centíroztam már mavicot, de furcsa módon még kevés küllõvel is egyenesbe lehet hozni, talán a brutál felnianyag miatt). Hátránya, hogy nehéz, jó 700g-al nehezebb a Mavicnál, viszont jobban tetszik a reteszelési mechanizmusa annál...
Ha esetleg van valakinek negatív esetleg pozítiv tapasztalata bármelyik kerékszettel, annak hozzászólását köszönettel várom...
eddig egy kona dawg-ban volt, (140/140 moccan elõl hátul) most egy stumpy fsr-ben, én vagyok hozzá 110 kiló, semmi gond nem volt se ezzel se az elõdjével (crossmax xl).
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#8275
Posted 2008. February 05. - 11:56

Mavic Crossmax ST Disc
DT FR 2200
A mavic elõnye, hogy a tömege másfél kiló körüli, így jól gyorsítható, hoszabb túrákhoz zseirntem jobb...A hátránya, hogy félek a küllõzésétõl, mtbr.com-on olvastam olyanokat, hogy kijönnek a küllõk az agytestbõl (bár szerintem azok akiknél ez a probléma volt durvábban mennek, mint én), meg félek eleve a nem standard küllõzéstõl...
A DT elõnye, hogy sima küllõs, 32db küllõ van benne, így könnyen lehet centírozni (mondjuk centíroztam már mavicot, de furcsa módon még kevés küllõvel is egyenesbe lehet hozni, talán a brutál felnianyag miatt). Hátránya, hogy nehéz, jó 700g-al nehezebb a Mavicnál, viszont jobban tetszik a reteszelési mechanizmusa annál...
Ha esetleg van valakinek negatív esetleg pozítiv tapasztalata bármelyik kerékszettel, annak hozzászólását köszönettel várom...
#8276
Posted 2008. February 04. - 19:13

Egy országúti elsõ kereket szeretnék fûzetni és lenne pár kérdésem, hátha nektek több tapasztalatotok van a témában:
- Ipari csapágyas Novatec agyat fûzhetek-e radiális küllõzéssel? Állítólag az iparis agyak nem birják a radiális fûzést mert a csapágyfészek kitágul a sugárirányú terheléstõl és a csapágy nem fog ülni a helyén hanem elforog. Míg 3 keresztes fûzésnél a terhelés nem húzza szét a csapágyfészket.
- Használtatok B+ 2-1,7-2 milis duplán húzott küllõket? Ki gyárthatja ezeket? Jók?
- Állítólag az 1,5-ös húzott DT küllõ szerelhetetlen mert a centírozás során a küllõ csavarodik és nem az anyát húzod meg. Igaz ez? tényleg ennyire macerás?
Kösz,
KP
#8277
Posted 2008. February 04. - 18:02

622-700 27" országuti kerékméret
a másdoik szám a szélességet jelöli
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#8278
Posted 2008. February 04. - 17:57

Mivel a mostani elsokerekemben hatalmas meretu tojas keletkezett, amit kihuzni mar nem akarok, gondoltam beszerzek egy ujat. A gaz ott kezdodik hogy a felni megjeloleseket nem ertem.
"559/622/700*18/19/23/32-38c"
Mit jelent a szorzasjel elotti es mogotti szam? (talan atmero?) Ha valaki irna egy altalanos guide-t felnivalasztashoz nagyon megorulnek.
Ott folytatodik hogy a gumiket se. Ehhez viszont mar otletem sincs.
Tobb bringan is lattam mar ezt a felnit. Bike Positive Acrobat
Egy neha hegyekbe (Sopron) elvitt bringara megfelelo lehet?
Ha lehet szeretnek sulyt sporolni, mivel a bringa jo nehez, es ugy tudom a kerekeken hatvanyozottan jon elo a tomegproblema.
Udv
Tsipet
#8279
Posted 2008. February 02. - 16:04

egy városi csak aszfalton használatos bicajba akarnék egy ilyet befüzni. hátsó agyról lenne szó. ilyen átalakítós cl és 6 csavaros cucc van rajta, de az nem érdekel mert egyenlöre v fékkel lenne használva.
vélemény az agyról?
#8280
Posted 2008. January 31. - 18:10
