
ha nem fingott volna ki vinyom

de amugy hasonloan über cucc mint a DT 240 racsni..
A sebesség mindent megold.
Szerintem -legalábbis a leírásból én úgy olvasom, hogy - a felni pereme sérült, vagyis a maga a fékfelület (vagyis tárcsás felninél annak a "maradványa") hajlott el, azt pedig centrírozással kiszedni nehézkes feladat.
Ha kifelé hajlott, óvatosan meg lehet próbálni bekalapálni, de az alumínium sajnos csak egyszer szeret igazán hajlani... Fékpofákat nem lehetne távolabb állítani ideiglenesen? Hátsóféknél talán annyira nem baj, ha nem satuz mindig...
(így néz ki amúgy?)
Szerintem -legalábbis a leírásból én úgy olvasom, hogy - a felni pereme sérült, vagyis a maga a fékfelület (vagyis tárcsás felninél annak a "maradványa") hajlott el, azt pedig centrírozással kiszedni nehézkes feladat.Akkor valószínûleg csak egy nyolcas van a kerékben, bármelyik szervizben meg tudják csinálni és elég sok bringás ért hozzá. A felnit a küllõk tartják egyenesen, a küllõanyák meghúzásával-lazításával lehet a felnit egyenes futásra bírni. Kalapálni értelmetlen. A felnit általában akkor nevezzük elhajlottnak, amikor nem köralakú (befelé hajlott).
Igen.
A sebesség mindent megold.
Kösz, de éppen ezért tettem fel itt a kérdést, hátha van valakinek valami tuti szaki ismerõse, mondjuk valamelyik garázsban, idény jelleggel. Mert a környékbeli szervízek az utóbbi két hónapban kétszer is 1,5 hetes határidõvel vállaltak. Amit mondjuk egy fékkorszerûsítésnél elviselek, mert addig is tudok menni, de most így nem tudom használni a bringát.
Szóval szívesen feldobnék pár üveg sört a "Sanyibá"-nak, ha találnék.
Sajnos hajlott a felni anyaga, jó 4-5 centi hosszon, 2-3 mm-t.
Így mindjárt adódik is a következõ kérdés, ha új abroncs akkor milyen legyen?
Olyan maratonos, CC-s felhasználásra, nem heroináron, de azért megbízható minõségben. Ja, és nem vagyok grammániás.
Persze utána nézek, de azért köszönettel venném a tippeket mindenkitõl!
És még 1x, van annak értelme, hogy kimenjek a tárolóba kis(nagy)kalapáccsal és legalább annyira megpróbáljam egyengetni, hogy nem érjen bele a fékbetétbe? Azaz pontosabban, meg tudom ezt tenni sufni körülmények közt?
A sebesség mindent megold.
a kornyekeden levo boltoknak eresztenek egy telefont, hogy mennyire vannak tele meloval, es aszerint... de gyanitom mindegyik vallal centirozast. az azert eleg alap munka
ha az anyag van kihajolva, akkor en javasolnam az ives javitast [ivesen vall folott a kukaba dobni] es egy uj - remelhetoleg jobb minosegu felni beszerzeset. valamint ha gyorsba vallaljak, akkor illik a szerelonek egy [-ket] uveg minosegi vilagos sort felajanlani
ha viszont nem hajlott meg a felni anyaga, akkor nem kell cserelni semmit, csak meghuzzak a kulloket es kesz is.
RAUH-Welt
B E G R I F F
A Mavic illesztett felni.
Egész jól bírta. Nálam az elsõ bevetésén kicsit behorpadt, pedig csak egy enduro/am gépben van, persze amit kapott az inkább már dh volt.
RAUH-Welt
B E G R I F F