Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Keréképítés

- - - - -

  • Please log in to reply
12596 replies to this topic

#7521
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,854 posts

A ZTR 355 venném, már csak a szélessége miatt is. A DT 4.1 (425gr) külsö mérete 21,8mm a ZTR 355 (375gr) 24,2mm meg 50gr könnyeb. Jól fekszik a guma rajtuk.

A Mavic 717-en egy 2.25 NN elöl 2 bárnál egy kakli. (büntetendö szerintem)


A ZTR 355-re mennyire könnyû gumit szerelni, nálam ez is szempont:confused:
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#7522
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

1-2hét merevvillázás után "belenõ" az ember karjába a rugóút és utána nem sokkal lassabb, mint telóval, persze azért hamarabb is fárad ilyenkor a kezem, de a széles/magas gumi baromi sokat számít.


Teljes mértékben egyetértek.


A sebesség mindent megold.

 


#7523
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,854 posts

1,9"-es gumival kell vigyázni vagy keményre fújni vagy lassan menni, mert különben fáj. :) 1-2hét merevvillázás után "belenõ" az ember karjába a rugóút és utána nem sokkal lassabb, mint telóval, persze azért hamarabb is fárad ilyenkor a kezem, de a széles/magas gumi baromi sokat számít.


Igen merevvillával ütötte fel MJani ...
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#7524
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

Gondolom azért vigyáztál rá. Tavaly ütöttem fel 2,25ös gumit 2,3-on elõl, de úgy, hogy 5centi hosszan kiszakadt a belsõ.


1,9"-es gumival kell vigyázni vagy keményre fújni vagy lassan menni, mert különben fáj. :) 1-2hét merevvillázás után "belenõ" az ember karjába a rugóút és utána nem sokkal lassabb, mint telóval, persze azért hamarabb is fárad ilyenkor a kezem, de a széles/magas gumi baromi sokat számít.

#7525
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

A merevvillás edzõgépben tavasszal 2,2"-os MK volt 1,8-1,9baron egy 21,5mm külsõ szélességû felnin és ezzel sem volt gond, se felütés, se lefordulás tekintetében.


Gondolom azért vigyáztál rá. Tavaly ütöttem fel 2,25ös gumit 2,3-on elõl, de úgy, hogy 5centi hosszan kiszakadt a belsõ.


A sebesség mindent megold.

 


#7526
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,275 posts
simán jól mûködött a 317discen (méretileg ugyanaz mint 717) a 2,4-es RR...semmi probléma nem volt vele.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7527
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

A ZTR 355 venném, már csak a szélessége miatt is. A DT 4.1 (425gr) külsö mérete 21,8mm a ZTR 355 (375gr) 24,2mm meg 50gr könnyeb. Jól fekszik a guma rajtuk.

A Mavic 717-en egy 2.25 NN elöl 2 bárnál egy kakli. (büntetendö szerintem)


Nekem semmi bajom a 717es mavickal, 2,2"-es Conti MK és 2,3"-os SK is boldogan el volt rajta 2,0-2,2bar nyomáson. A merevvillás edzõgépben tavasszal 2,2"-os MK volt 1,8-1,9baron egy 21,5mm külsõ szélességû felnin és ezzel sem volt gond, se felütés, se lefordulás tekintetében.

#7528
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,977 posts

A gyártó oldalán alapként a Stan's ZRT 355 van, opcióként a DT4.2, innen a kérdés.

A Stan's-t nem ismerem nekem most DT 4.1d van eddíg nem volt vele gond, 2 éve versenyzek vele

Ha már Mavic akkot 717?:afro:


A ZTR 355 venném, már csak a szélessége miatt is. A DT 4.1 (425gr) külsö mérete 21,8mm a ZTR 355 (375gr) 24,2mm meg 50gr könnyeb. Jól fekszik a guma rajtuk.

A Mavic 717-en egy 2.25 NN elöl 2 bárnál egy kakli. (büntetendö szerintem)

#7529
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,275 posts

Tanácsokat, ötleteket várok a következõ témában:
Vagyok hatvanpár kiló, van egy 5"-öt mozgó össztelós bringám, elöl 180-as, hátul 140-es IS tárcsával, "normális" AM bringázásra (épkézláb tempó felfelé, örömködés lefelé) használva 2,4-es Nobby Nic gumikkal.
A mostani felnimet (DS2-XC) keskenynek gondolom egy kicsit, fõleg a 46x grammos súlyához képest, így felvetõdött a csere, de (túl) sok a lehetõség:
Épített kerék valószínûleg DT 5.1-es felnivel, húzott küllõkkel (2.0/1.5/2.0), alu anyákkal
1.) DT 240-as agyak (drága)
2.) Hope agyak (nem könnyû)
3.) XTR agyak (CL-es)
Az 1-es valószínûleg tökéletes lenne, csak sok pénz. A 2-esbõl gyönyörû kerék lehetne (piros agy, fekete küllõ, piros anya) viszonylag normális áron, csak ez a legnehezebb a háromból. A 3-ashoz kell vennem adaptert (vagy új tárcsákat), de még úgy sem rossz ár/értékben, és ez a legkönyebb.
Vagy most képbe került egy Crossmax ST ~110-ért (talán).
Pro-kontra, vagy egyéb ötletek? Kösz!

ha annyiért van ST akkor ne gondolkozz rajta
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7530
Dagi

Dagi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 836 posts
Tanácsokat, ötleteket várok a következõ témában:
Vagyok hatvanpár kiló, van egy 5"-öt mozgó össztelós bringám, elöl 180-as, hátul 140-es IS tárcsával, "normális" AM bringázásra (épkézláb tempó felfelé, örömködés lefelé) használva 2,4-es Nobby Nic gumikkal.
A mostani felnimet (DS2-XC) keskenynek gondolom egy kicsit, fõleg a 46x grammos súlyához képest, így felvetõdött a csere, de (túl) sok a lehetõség:
Épített kerék valószínûleg DT 5.1-es felnivel, húzott küllõkkel (2.0/1.5/2.0), alu anyákkal
1.) DT 240-as agyak (drága)
2.) Hope agyak (nem könnyû)
3.) XTR agyak (CL-es)
Az 1-es valószínûleg tökéletes lenne, csak sok pénz. A 2-esbõl gyönyörû kerék lehetne (piros agy, fekete küllõ, piros anya) viszonylag normális áron, csak ez a legnehezebb a háromból. A 3-ashoz kell vennem adaptert (vagy új tárcsákat), de még úgy sem rossz ár/értékben, és ez a legkönyebb.
Vagy most képbe került egy Crossmax ST ~110-ért (talán).
Pro-kontra, vagy egyéb ötletek? Kösz!
Már nem keresek 13-15 centi körül mozgó, könnyû, tekerhetõ össztelós vázat...íme;)

#7531
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,854 posts

asszem a piros a fekete es az ezust szin benne van az alaparban, az osszes tobbi felaras.

a dt felnikrol az az elterjedt nezet, hogy tul puha anyagbol vannak, es szeretnek behorpadni. mavicos opcion nem gondolkodsz?


A gyártó oldalán alapként a Stan's ZRT 355 van, opcióként a DT4.2, innen a kérdés.

A Stan's-t nem ismerem nekem most DT 4.1d van eddíg nem volt vele gond, 2 éve versenyzek vele

Ha már Mavic akkot 717?:afro:
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#7532
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
asszem a piros a fekete es az ezust szin benne van az alaparban, az osszes tobbi felaras.

a dt felnikrol az az elterjedt nezet, hogy tul puha anyagbol vannak, es szeretnek behorpadni. mavicos opcion nem gondolkodsz?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#7533
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,854 posts
És felnibõl menyik a "jobb" melyiket érdemesebb választani

DT 4.2d vagy Stan's 355
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#7534
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
hát még van idöd aludni rá :D (mármint h eldöntsd a szint)
de mivel szinte a szivárvány teljes skáláját választhatod ezért tuti találsz olyat ami jol fog menni a gépedhez :)

#7535
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,854 posts

igen mert elég furán látni arról a képröl valóban.
talán ezen jobban látszik meg Bálintnak is lehet h jol jön ez a kép :)
http://img213.images...ninehubsyp1.jpg

egyébként 3 kilincseset is csinálnak / árulnak nem csak 6ost...


Köszi, ezen jobban látható, de nekem az elõzõn is egyértelmü volt ... ugye aki mérnök:p

Ja és annyit még azért hozzátennék, lehet, hogy az egy fon nagyobb mint a 3 kicsi, de a 3 kicsinek nagyobb a kapcsolódási felülete így jobban megoszlik a terhelés a fogakon a nagyobb kapcsolási fogszám miatt. Valamint a legördülés is finomabb ezért kissebb a kopás. A rugónak is kissebb az útja így lassabban fárad ki (Ugyan rajzot nem láttam róla, de ez a szerkezetbõl látszik)

Még alszom rá, hogy rendelek e, ha igen akkor is csak összel, a színét meg megálmodom. Szerintem az orange v. piros az jól menne a Konához, nem?:lick:
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#7536
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

igen mert elég furán látni arról a képröl valóban.
talán ezen jobban látszik meg Bálintnak is lehet h jol jön ez a kép :)
http://img213.images...ninehubsyp1.jpg

egyébként 3 kilincseset is csinálnak / árulnak nem csak 6ost...

Így máris jobban látszik :) .
Amit a Bálint linkelt az 3 kilincses és 60at reteszel.


A sebesség mindent megold.

 


#7537
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
igen mert elég furán látni arról a képröl valóban.
talán ezen jobban látszik meg Bálintnak is lehet h jol jön ez a kép :)
http://img213.images...ninehubsyp1.jpg

egyébként 3 kilincseset is csinálnak / árulnak nem csak 6ost...

#7538
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Már értem, megtaláltam a kilincseket, eddig azt hittem, hogy csak árnyékok. :)


A sebesség mindent megold.

 


#7539
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,107 posts
jani: ha jol sejtem akkor a következöképpen kell elképzelni:
van 6 nagy kilincs. azokon 3-3 fog...ezek kapaszkodnak a belsö fogazású testbe..
tehát 6*3 fog kapcsolodik minden helyzetben. (az más kérdés h ez a 3 fog kisebb mintha 1 nagy lenne de mind1 :D)
klasszikus értelemben 120 reteszelés fordulatonként ha minden igaz. :)

kis leírás: http://www.pinkbike....tom-Wheels.html

avagy a hivatalos: http://www.industryn...cial/about.html

még annyi hogy sztem azért az alu küllök kicsi rugalmasságot adnak a keréknek, de lehet hogy nem mert elég vastagnak tünnek a küllök.
ezt már csak az tudná megmondani aki tesztelt már ilyet

#7540
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Itt a racsni: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
A King megoldása azért egyszerûbbnek tûnik.


Ti ezt értitek, hogy mûködik? Addig megvan, hogy a sok apró fogú rész a kazettatest része és látom, hogy vannak a belsõ részen is fogak, meg rugó, de mi, mit, hogyan, merre mozgat?


A sebesség mindent megold.