Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7501
Posted 2008. June 25. - 19:39

#7502
Posted 2008. June 25. - 19:30

Thx
#7503
Posted 2008. June 25. - 12:48

#7504
Posted 2008. June 25. - 11:30

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7505
Posted 2008. June 25. - 10:14

De ahogy mondtad én a küllõre tippelek.
A kilazult küllõkl surlódnak egymáson ott ahol keresztezõdnek. Huzd meg õket, és elmúlik.
#7506
Posted 2008. June 25. - 09:23

Egyes agyak porvédõi is szoktak hangot kiadni forgás közben, jelentõsége nem nagyon van.
Az aggyal kapcsolatban meg akkor leszel okosabb ha belenézel.
#7507
Posted 2008. June 24. - 23:20

Mi lehet a gond? "Csak" újra kell zsírozni, vagy golyó/csésze tört benne?
Azért érdekes, mert ha csak zsír kell bele, azt megpróbálom itthon megcsinálni, de ha komolyabb szerelés kell, megyek szerelõhöz, ne álljon itt szétszerelve, amíg alkatrészt nem szerzek hozzá.
Tudom, így távolról megmondani, mitõl döglött meg a macska ... de jópáratoknak igen komoly tapasztalata van. Szánjatok meg tudásotok morzsáival!!
#7508
Posted 2008. June 24. - 22:35

Testbike-ot verd ki a fejedbõl. Örökre.
Szerintem is!:beer:
Azok betegeeek!

Egy kis ideig én is reg voltam náluk:wallbange de ahogy elolvastam néhány véleményt azzonal töröltettem magam a rendszerbõl.

#7509
Posted 2008. June 24. - 21:58

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#7510
Posted 2008. June 24. - 16:54

Most készülök kereket fûzni, csak a felnin vacilálok. Bikepositive Acrobat pro/comp felnik közül kéne választanom de nemtudom hogy melyik éri meg jobban, esetleg valakinek van ilyen és megosztaná a tapasztalatait is?
A testbike-ot már végigtúrtam.
Üdv
#7511
Posted 2008. June 23. - 23:25

A Chris Kingben kétszer 72 apró fogat tartalmazó tárcsa forog egymással szemben, az agytest belsejében. A sima kalapácsos agyakhoz képest erõsebben lassít, de DH közben meg sem érzed. Van átütõs tengelyes, csavaros rögzítéses és acél szabadonfutós változata is, az erõsséggel nem lesz gond. Eléggé szétüthetetlen, az angoloknál az etalon triál agy.Egy jó képességû ismerõsöm szerint a sok kalapácsos agyak, pl. chris king is ilyen lehet. Most akkor kinek van igaza? Létezik ilyen agy? Nem titkoltan azzal a célzattal írok, mert dh kereket akarok építeni; ha lehet ilyen agyból.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#7512
Posted 2008. June 23. - 23:14

#7513
Posted 2008. June 23. - 21:14

#7514
Posted 2008. June 23. - 16:47

#7515
Posted 2008. June 23. - 16:02

chris king be meg nem is kalapácsok vannak....legalábbis én azt nem hívnám így ahogy te irtad...
DH -ra az kell azon kívül hogy jó erõs az agy hogy sokat reteszeljen....
nem a "motorfék" a lényeg

#7516
Posted 2008. June 23. - 15:50

Nem találtam jobb helyet, ezért ide írok.
Szerintetek van-e olyan agy, amely nem tekerés esetén lassít, majdhogynem "motorfékszerûen".
Egy jó képességû ismerõsöm szerint a sok kalapácsos agyak, pl. chris king is ilyen lehet.
Most akkor kinek van igaza? Létezik ilyen agy?
Nem titkoltan azzal a célzattal írok, mert dh kereket akarok építeni; ha lehet ilyen agyból.
Segítségeteket elõre is köszönöm szépen!
Üdv:
forob
#7517
Posted 2008. June 23. - 09:18


#7518
Posted 2008. June 23. - 07:07

Lehet kicsit offos a dolog.
Kérdés: Az átütõs gyári XT kerékszett mennyire strapabíró, megéri e az árát?
Esetleg tapasztalat ha valakinek van.
Válaszokat elõre is köszi.
#7519
Posted 2008. June 22. - 11:45

amugy R-SYS komplett. ha felni kell akkor DT RR 1.1
RAUH-Welt
B E G R I F F
#7520
Posted 2008. June 22. - 10:55

70kg alatt vagyok és CSAK ÉS KIZÁRÓLAG versenyre használnám.
Felninek MAvic reflex-et néztem ebike szerint 375 gramm.Tud valaki könyebbet?