Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6101
Írta 2009. április 18. - 23:10

Hátsó 10es tengelyes agy van egyik barátomnak, átmenõtengelyes, nagyon durva!
Tudom ajánlani, jó csendes, de szép hangon reteszel és sokat.
Tömör a tengelye.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6102
Írta 2009. április 18. - 21:41

Try-All racsninak egyszer odalépsz, és akkor recseg, akad, minden baja lesz.
Nekem Try-Allom van és soha semmi bajom nem volt vele. Elõször dirt bicón volt, aztán volt outin is és szétszedtem, nincs szétkopva. Annyi, hogy a 108 akadás már kicsit sok nagy tempónál, mert akkor már inkább zúgás. Amúgy, ha valaki akarja, viheti.
#6103
Írta 2009. április 18. - 21:18

#6104
Írta 2009. április 18. - 21:16

Ha a szabadonfutó rendszere és engedi akkor elképzelhetõ, de lehet drágább lesz az átalakítás, mint egy új agy.Normál hátsóagyat ugye teljesen lehetetlen átütõsre alakítani?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6105
Írta 2009. április 18. - 21:07

és a piac is más lehet azóta... Felhasználás: város/terep, min. ugri-bugri,
tehát amolyan öszvér (Kona Hoss, késõbb pedig Specialized Enduro vázon).
- Milyen agyakat tudnátok ajánlani a következõ méretekben?
Elõre 20-as átütõ (Fox Talas-ba), hátulra 10 mm erõsített gyorszáras.
A Novatec-ben már többszörösen csalódtam, olyasmi kellene,
ami nem feltétlen sokkal többért, de normálisabban bírja a
megpróbáltatásokat és nem kotyog ki oldalirányban pár hónap
alatt (bár biztos lehet húzgálni a mostaniakat is valamennyire,
ez a jelenlegi most egy kisebb probléma velük).
Jó minõségû felnik kellenének, nálam az illesztett Sun DS2-XC
felnik nagyon jól teljesítettek, nem feltétlenül kellene sokkal
erõsebb / nehezebb. (Valószínûleg hegesztett DS2-k lesznek
az utódok, azok árban is korrektek.)
#6106
Írta 2009. április 18. - 20:47

Nem biztos. Pontosan milyen agy?Normál hátsóagyat ugye teljesen lehetetlen átütõsre alakítani?
A sebesség mindent megold.
#6107
Írta 2009. április 18. - 20:36

#6108
Írta 2009. április 17. - 13:20

Ez egy ilyen dolog.
ACS-t meg ne vegyél, mert két forintot nem adnék érte.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#6109
Írta 2009. április 17. - 11:44

tárcsás perszeHa tárcsás adoda!

egyenes küllõs, 4 csapágyas

nem szándékozom megválni tõle, mert ez egy kincs számomra

(párban vettem - komplett kerékként. talán 40E volt pár éve)
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6110
Írta 2009. április 17. - 11:35

#6111
Írta 2009. április 16. - 23:51

offanno a yasec amikor csinalt ilyen sokat reteszelos hatso agyat [asszem 6 kalapacs volt benne] arra azt mondtak hogy DH-ra es Trialra jo, de amugy nem nagyon, mert eszrevehetoen lassit. sok kalapacs, eros visszahuzo rugoval.
nekem van valami XC Yasec agyam, 42-t reteszel, 2 kalapács és felváltva teszi.
brutál a hangja

on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6112
Írta 2009. április 16. - 23:23

jo persze azert ez nem olyan mintha huznad a feket tekeres kozben, de pl ha be vannak ragva a csapagyak az agyban azt is kicsereled/megjavitod hogy szepen fusson.
ezt a trial racsnira mondtam. nem azert hogy lebeszeljelek rola, csak hogy vedd ezt is figyelembe. nalam a racsni hang speciel utolso utani szempont.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6113
Írta 2009. április 16. - 22:23

aztán lehet hogy valami b+ flipflop agy lesz, egy normális minõségû racsnival, pl white vagy try all. bár a try all nem tudom mennyire bírja a sarat, mert triálra van tervezve, de azért ott is kap koszt. na meg ennyiért egy rendes tömítés igazán beleférõs. városi áttételnek meg valami acs lesz, ami olcsó, és jó. de még képlékeny. de várom a tanácsokat szorgosan, engem meg lehet gyõzni ha tudtok jobbat. az se baj ha kicsivel drágább.
#6114
Írta 2009. április 16. - 20:32

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6115
Írta 2009. április 16. - 20:09


A kérdésedre nemtudom mennyire felel meg (reteszelös agy), egy chis king agyról olvastam 72 reteszt.
#6116
Írta 2009. április 16. - 20:00

#6117
Írta 2009. április 16. - 19:55

A döntéhez még hozzájázszott az 5 év garancia és a nem megszabott max. suly! Merészen AM re használom majd, 66-68 kg val, ösztelósban.
XTR agyak, DT Comp, fehér 4.2 felni volt az alternativa, de miután kiderült, hogy egy XTR szabadonfutó 100+ Euróba kerül... (nálam az XT- már cserélve volt) igy még könnyeben esett a döntés.
Még nem ért ide, de majd tapasztalatot lökök.
#6118
Írta 2009. április 15. - 23:40

kérdés lenne: tud nekem valaki olyan "sokatreteszelõs" agyat ajánlani ami egysebességes, kazettás, és relatív könnyû. a sokatreteszelõs nálam a 32-tõl kezdõdik, bár az még bõven nem sok.
vagy másik alternatíva: try all racsni, plusz menetes flip-flop agy
ez http://biketrial.hu/...o=termek&id=136 ez reteszelés alapján verhetetlen. ja és kritérium hogy szép legyen a hangja is, de ez már csak extra fícsõr.
olyan 30 mátyás körül kéne.
#6119
Írta 2009. április 15. - 22:58

attol fuggoen hogy mennyire akarsz alapos munkat vegezni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6120
Írta 2009. április 15. - 19:28
