Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#6041
Posted 2009. April 28. - 20:19

#6042
Posted 2009. April 28. - 20:06

Ezen mozdulatsort végre lehet hajtani a :
D362SB, D042SB típusú agyaknál.
De ha nem így van fejezzél le könyörgöm

Itt megnézheted hogy is néz ki egy szabadonfutó:
http://neuzer.hu/hu-...?CategoryID=137

#6043
Posted 2009. April 28. - 19:57

Asse tudom miaz a rocsne vagy mi.
Világosíts már fel légyszives!
De tényleg! Mire gondolsz, és azt hogyan kell?
Elejétõl a végéig!
És típus szerint!
Ride everywhere.
.
#6044
Posted 2009. April 28. - 19:52

Egyébként még mindig csak karbantartani akarják a szabadonfutót nem leszedni, hanem szét szedni..
Oops most olvasom te ezt csinálod!

#6045
Posted 2009. April 28. - 19:47

Hagyományos szabadonfutórendszerhez nem kell 10-es imbuszkulcs...
Mire is gondolsz?
A nem kazettás agynál külön szerszám kell ugye, egybe van a racsni a sorral, de neki nem az van, és az a legritkább esetben megy tönkre.
Az egysebis agyaknál is van olyan amelyik kazettás, ami sima racsnis, ott is egybe van a fogaskerékkel..
Nova az 90%-ban simanyó kompetábilis, tehát ugyanaz a racsni levétele, 10-es imbusszal.
Ride everywhere.
.
#6046
Posted 2009. April 28. - 19:27

#6047
Posted 2009. April 28. - 19:25

#6048
Posted 2009. April 28. - 19:10


#6049
Posted 2009. April 28. - 17:26

#6050
Posted 2009. April 28. - 11:19

Ride everywhere.
.
#6051
Posted 2009. April 28. - 09:16

Ha iparicsapágyas, akkor letekered a záróanyát és lehúzod a tengelyrõl, nem lehet elrontani.Elárulod, hogy hogy tartod karban ? Mennyire lehet szétszedni ? Esetleg hol találok errõl információt ... gyakorlatilag majdnem mindent volt már szerencsém szétszedni a bringán a szabadonfutót kivéve. köszi
A sebesség mindent megold.
#6052
Posted 2009. April 28. - 09:08

#6053
Posted 2009. April 28. - 09:03

Ezt valószínûleg látni kellene. Nekem pl. mûködött már hibásan azért, mert karbantartás után túlságosan megtömtem zsírral.
Elárulod, hogy hogy tartod karban ? Mennyire lehet szétszedni ? Esetleg hol találok errõl információt ... gyakorlatilag majdnem mindent volt már szerencsém szétszedni a bringán a szabadonfutót kivéve. köszi
#6054
Posted 2009. April 28. - 08:55

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#6055
Posted 2009. April 27. - 23:21

#6056
Posted 2009. April 27. - 19:07

Azt olvastam, hogy az egyszeres csavarásnál 5mm-el hosszbb küllõkkel dolgoznak. ez itt kétszer van megcsavarva... remélem +10mm elég lesz.
Én is 5mm re emlékszem.
'95-96 ban volt ilyenem, mikor nem voltak még jó és olcsó triál kerekek.
-Én nem fûzném tárcsával max. cruiserben
(ha egy helyen kétszer keresztezed merev lessz mint állat, de nem bírja a nyomatékot amit a tárcsa adneki.
-ha csak egyesével keesztezed-"akasztod" õket rugalmas lessz=a felni fog meghalni a nymatéktól)
-Ezt h.keréken tapasztaltam enyhe emelkedõkön(és 65 kg vagyok)
Szóval csak elõre, felnifékkel érdemes v. fixire.
#6057
Posted 2009. April 27. - 16:08

Azt olvastam, hogy az egyszeres csavarásnál 5mm-el hosszbb küllõkkel dolgoznak. ez itt kétszer van megcsavarva... remélem +10mm elég lesz.Azért a küllõhossz számításra is kíváncsi lennék!
#6058
Posted 2009. April 27. - 14:29

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6059
Posted 2009. April 27. - 14:07

#6060
Posted 2009. April 27. - 13:40

poennak jo, de gyakorlati haszna nem hiszem hogy lenne, talan merev villaval hasznalva ad egy kis extra rugalmassagot, no meg egyedin nez ki.
RAUH-Welt
B E G R I F F