ha jól emlékszem, akkor a 14 vagy 15-össel eddig mindig csavarodásra tudtam bírni a küllõanyáimat.Én fûztem a kerekemet, de olyan küllõkulcsom van, amin 14G, 15G stb. méretezés van. És interneten rendelném.
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5941
Posted 2009. May 13. - 00:03

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5942
Posted 2009. May 12. - 23:49

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5943
Posted 2009. May 12. - 23:46

Én fûztem a kerekemet, de olyan küllõkulcsom van, amin 14G, 15G stb. méretezés van. És interneten rendelném.
Próbáltam utánanézni miféle mértékegység az a G hátha át lehet váltani mm-be, de nem találtam semmit.
Csak le kellene mérni nehogy rosszat rendelj.
#5944
Posted 2009. May 12. - 23:27

Az én 2mm-es küllõm anyja 3mm-es de ezt nehogy érdemleges adatnak vedd, mert eddig 3 féle küllõanyával taliztam.
Szerintem bringával menny küllõkulcsot venni, majd ott lemérik tolómérõvel hogy mid van, me azt csak az tudja aki fûzte.
Én fûztem a kerekemet, de olyan küllõkulcsom van, amin 14G, 15G stb. méretezés van. És interneten rendelném.
#5945
Posted 2009. May 12. - 23:21

mi baj lehet a felnivel? szétnyílik egy kátyúban, vagy mire számítsak?
Sok fékezéstõl elkopik az oldalfala. Ez nem bug, feature.

Race, no Rest!
#5946
Posted 2009. May 12. - 23:18

A Park Tool küllõkulcsai közül melyiket kell választani 2 mm-es küllõhöz? Van piros, meg fekete, meg mittudomén, és meg van adva mm-ben is, de fogalmam nincs, hogy hány mm-es a küllõanya.
Az én 2mm-es küllõm anyja 3mm-es de ezt nehogy érdemleges adatnak vedd, mert eddig 3 féle küllõanyával taliztam.
Szerintem bringával menny küllõkulcsot venni, majd ott lemérik tolómérõvel hogy mid van, me azt csak az tudja aki fûzte.
#5947
Posted 2009. May 12. - 23:01

#5948
Posted 2009. May 10. - 21:06

mi baj lehet a felnivel? szétnyílik egy kátyúban, vagy mire számítsak?jó van csak mondom
attól független ha belefér én xt-t vennék...a felnit jó eséllyel túl fogja szárnyalni élettartamban
esetleg állandóan centrírozni kell és majd megunom és odaadom valami koldusnak?

#5949
Posted 2009. May 10. - 17:55

minden egyeb felnivel erezni fogod ezt tobbe-kevesbe. a szelep luk miatt ott kevesebb az anyag, azzal szemben az illesztesnel meg tobb. ha hegesztve van akkor is van ott egy kis extra anyag altalaban.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5950
Posted 2009. May 10. - 15:54

#5951
Posted 2009. May 10. - 15:25

#5952
Posted 2009. May 10. - 14:03

De nem annyira gáz már több mint két éve ez a helyzet, csak most hogy regisztráltam itt a fórumon gondoltam megkérdezem, hátha általános problémáról van szó, de látom már hogy nem annyira.
Elvinném én szervizbe, de annyira rosszak a tapasztalataim hogy álltalában én csinálok mindent, de ha Budapest és környékén tudtok egy megbízható szervizt azt megköszönöm.
De légyszi csak személyes tapasztalat alapján.
#5953
Posted 2009. May 10. - 13:45

#5954
Posted 2009. May 10. - 13:44

Van erre valami tuti házi módszer, mármint a tojás észlelésére?
#5955
Posted 2009. May 10. - 13:43

ha a hátsókereket állványra teszem látni amint fel le mozog miközben jól megtekerem a kereket.
tessék. kimondtad te magad a lényeget! nem túl pontosan lett kicentírozva a kerék. tojás van benne vhol, ha üt fel-le
#5956
Posted 2009. May 10. - 13:38

Sziasztok.
Van egy olyan problémám hogy ha lejtõn gurulok a bringámmal nagyon üt a kerék.
30 felett jelentkezik igazán, de 50 nél már annyira erõs hogy muszáj fékeznem.
Én arra gondolok hogy a felni illesztésénél van egy adag epoxigyanta gumó, és nyilván ez lehet az oka mert se 8as se tojás nincsen benne, és felemelt elsõ keréknél is mindíg az illesztés áll meg alul.
A kérdésem hogy ezt meg lehet oldani valahogy, vagy esetleg a hegesztéssel illesztett felni kiküszöböli ezt a problémát?
Vagy szokjam meg oszt ne szágúdozzak.
Akkora "gumót" észre kéne venned szemmel is. Azért az illesztésnél áll meg alul, mert jó az agy csapágyazása, és az illesztéssel szemben van a szeleplyuk, ahol a legkönnyebb a felni, és metastabil állapotot vesz fel

Valószínû, hogy mégis tojás, vagy a külsõvel/belsõvel van gebasz.
#5957
Posted 2009. May 10. - 13:31

Másodsorban elöl hátul Sun Double Track felni van, idén vásárolt Schwalbe gumik és Syncros belsõk, DT küllõk.
És üt az elsõ és a hátsó is, ha a hátsókereket állványra teszem látni amint fel le mozog miközben jól megtekerem a kereket.
Eddig ez a harmadik gumi rajtuk és mindegyikkel ütött, ezért gondolom hogy nem a gumi a ludas.
#5958
Posted 2009. May 10. - 13:18

egyébként se illesztett felninél se hegesztettnél nem kéne ilyet érezni!
nekem van mind2 féle felnim, de ilyen gondom még sosem volt.
azt ellenõrizted, hogy nem a gumival van vmi gond? rosszul illeszkedett fel a peremre esetleg vhol, vagy ilyesmi...
mellesleg nem valószínû, hogy alu felnit epoxi gyantával illesztenének össze.
#5959
Posted 2009. May 10. - 13:00

Van egy olyan problémám hogy ha lejtõn gurulok a bringámmal nagyon üt a kerék.
30 felett jelentkezik igazán, de 50 nél már annyira erõs hogy muszáj fékeznem.
Én arra gondolok hogy a felni illesztésénél van egy adag epoxigyanta gumó, és nyilván ez lehet az oka mert se 8as se tojás nincsen benne, és felemelt elsõ keréknél is mindíg az illesztés áll meg alul.
A kérdésem hogy ezt meg lehet oldani valahogy, vagy esetleg a hegesztéssel illesztett felni kiküszöböli ezt a problémát?
Vagy szokjam meg oszt ne szágúdozzak.
#5960
Posted 2009. May 10. - 01:54

hupsz
:D
Slx agyakról lehet tudni valamit, használ valaki olyant?
Nem akarlak lebeszélni az xt-rõl, nekem slx van, és tetszetõs. Majd kiderül, hogy bírja a gyûrõdést, de nem hiszem, hogy baj lenne vele, teszi a dolgát. Nehezebb, mint az xt, de a pénztárcád is nehezebb marad vele.