Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#5101
Írta 2010. január 12. - 01:05

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5102
Írta 2010. január 12. - 00:29

Ez nagyon nehéz, egy súlyban van a nem ragasztósokkal.de vannak olyan ragasztosok is amik gyarilag vannak lyukasztva. a velox pl az egyik legjobb amit valaha hasznaltam. de van itthon osregi continental is, es az is lyukas.
A sebesség mindent megold.
#5103
Írta 2010. január 12. - 00:26


RAUH-Welt
B E G R I F F
#5104
Írta 2010. január 11. - 22:34

Szövetszalagnál alap, hogy minden furat szélén le kell sorjázni. A felniszalagot érdemes minkét végével pár centit átvezetni a szelepnál. A lyukasztás egy irodai lyukasztóval tudod megoldani.Az 5-ös képen látható felniszalag kihagyása a szelepnél mondjuk szerintem nem volt túl jó ötlet, tuti kiszúrja a belsõt a felni sorjája, majd oda még teszek valamit.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#5105
Írta 2010. január 11. - 21:59

RAUH-Welt
B E G R I F F
#5106
Írta 2010. január 11. - 21:36

h.agy: novatec d812sb 300g
felnik: rigida taurus 510g
küllõk: dt champion ~430g
mavic 719disc asszem nem most lesz. drága. nekem. inkább a maradék pénzt utazásra költöm. fórumtalira is jó lenne eljutni. síelni is jó lenne idén nem egy napra, hanem ottalvósra. jakesz azt mondta volt kinn a taurussal mariborban, semmeringen és kibírta. igaz nem egy dh felni. én azért messze nem megyek úgy, mint õ. szélességre ugyanaz mint a 719disc. igaz az hegesztett. de ebbe meg kicsit több anyag van és három kamrás. szóval szerintem jó lesz...
húzott küllõre meg szintén nincs keret. competition szerintem nem is éri meg. revoval meg lehet nem kéne durvulni.
#5107
Írta 2010. január 11. - 21:22

Végül milyen kerekeid lesznek a Giantben?
Kicsit vizsgálódtam énis, hogy egy könnyû ss hátsóagy (340g körül) húzött 2-1,8 küllõkkel meg valami 430-450 grammos felnivel plusz 100g körüli belsõvell nem keveset tudnék ledobni. Csak mindez úgy 30kval könnyítene rajtam is ami nem kevés.
#5108
Írta 2010. január 08. - 19:27

No, befûzettem a kerekeimet Gyapival, ahogy javasoltátok, nagyon szép lett, szépen pörögnek. A kipróbálás még várat magára a tetves idõjárás miatt, sajnálnám egybõl felismerhetetlenül összekoszolni s jobb szeretem a 10°C+ hõmérsékletet
A végleges alkatrészlista:
Elsõ agy: Novatec D351SB Light (32)
Hátsó agy: Novatec D042SB Light (32)
Felnik: Mavic XM317 Disc, fekete (32)
Küllõk: Mach1, fekete
Tárcsák: Shimano 160mm
Íme pár kép: 1 2 3 4 5
Elsõ kerék: 1100g. Hátsó kerék: 1580g.
Az 5-ös képen látható felniszalag kihagyása a szelepnél mondjuk szerintem nem volt túl jó ötlet, tuti kiszúrja a belsõt a felni sorjája, majd oda még teszek valamit. Az elõzõ keréknél is elpusztítottam pár belsõt, mire rájöttem, hogy elmozdult a felniszalag és a küllõfurat gyilkolja szét.
Én minden lukra vágtam ilye szürke erõsített ragasztószalagból (amivel a krokodilok száját is beragasztják

#5109
Írta 2010. január 08. - 17:45

menj be a kedvenc bringaboltodba és válaszd ki, amelyik szimpatikus.Már csak egy (vagyis kettõ) jó külsõ kéne, ami nem túl drága, félterep, nem túl nehéz (600g körül) s van benne valami defektvédelem. Tudsz ajánlani valamit?
600 grammig rengeteg féle gumit találsz, felesleges lenne ajánlani akármit is...
majd jönnek az érdekeltek és mondják, hogy vegyél schwalbet, mert az milyen jó, meg lesz aki a continentalt ajánlja, nekem a maxxis a szimpatikus...
ezért is mondom, hogy menj be a boltba és válassz ott. nem egy olyan nagy tétel, amit érdemes lenne keresgélni, mert valaki ajánlott valamit...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5110
Írta 2010. január 08. - 17:33

Igen, a gyári felniszalag gumi volt és az volt a gond (végülis garanciában kicserélték egy normálisra), csak rávilágított arra a tényre, hogy a gyártók nem nagyon ismerik a sorjázás fogalmátNálad azért lehetett gond, mert azok a mûanyag/gumi felniszalagok elcsúszhatnak, míg ezek az öntapadósak elég stabilan állnak a helyükön.

Már csak egy (vagyis kettõ) jó külsõ kéne, ami nem túl drága, félterep, nem túl nehéz (600g körül) s van benne valami defektvédelem. Tudsz ajánlani valamit?
#5111
Írta 2010. január 08. - 17:17

a szelepnél vastagabb a gumi, nem hinném, hogy baja lenne - a tapasztalatok legalábbis azt mutatják. elõször én is aggódtam, hogy kicsípi, de már jóideje tart.Az 5-ös képen látható felniszalag kihagyása a szelepnél mondjuk szerintem nem volt túl jó ötlet, tuti kiszúrja a belsõt a felni sorjája, majd oda még teszek valamit. Az elõzõ keréknél is elpusztítottam pár belsõt, mire rájöttem, hogy elmozdult a felniszalag és a küllõfurat gyilkolja szét.
Nálad azért lehetett gond, mert azok a mûanyag/gumi felniszalagok elcsúszhatnak, míg ezek az öntapadósak elég stabilan állnak a helyükön.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5112
Írta 2010. január 08. - 17:02


A végleges alkatrészlista:
Elsõ agy: Novatec D351SB Light (32)
Hátsó agy: Novatec D042SB Light (32)
Felnik: Mavic XM317 Disc, fekete (32)
Küllõk: Mach1, fekete
Tárcsák: Shimano 160mm
Íme pár kép: 1 2 3 4 5
Elsõ kerék: 1100g. Hátsó kerék: 1580g.
Az 5-ös képen látható felniszalag kihagyása a szelepnél mondjuk szerintem nem volt túl jó ötlet, tuti kiszúrja a belsõt a felni sorjája, majd oda még teszek valamit. Az elõzõ keréknél is elpusztítottam pár belsõt, mire rájöttem, hogy elmozdult a felniszalag és a küllõfurat gyilkolja szét.
#5113
Írta 2010. január 08. - 11:22

Azt hiszem nem variálok vele.
Elfogadom a tényt, hogy ez menthetetlen:))
#5114
Írta 2010. január 06. - 18:40

Köszi a válaszokat!
Jelenleg 3 keresztre van fûzve a kerekem dt evolutionnal de ha kiállok a fékpofa hozzáér a felnihez, ezért játszadoztam el a gondolattal ha aerolite lenne benne talán merevebb lenne.
Dt onix agyat lehet radiálba fûzni egyáltalán?
Bár az is igaz, hogy a sid team '05 nél nem is a kerék hanem inkább a teló csavarodik jobban.
Nekem is régi csirkelábú SID-ben volt 36db DT Comp húzott küllõvel radiálra fûzött elsõkerekem, ha kiálltam ugyanúgy súrolta a pofa a felnit...(Akkor kb. 68kg lehettem) 3hónap után el is adtam a p***ába, tehetsz bele DH kereket, a SID attól még kolbász marad.
#5115
Írta 2010. január 06. - 17:39

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5116
Írta 2010. január 06. - 17:38


#5117
Írta 2010. január 06. - 17:38

én simán nyomnám radiálba a Te súlyod alá - revolution-nal

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5118
Írta 2010. január 06. - 17:36

Jelenleg 3 keresztre van fûzve a kerekem dt evolutionnal de ha kiállok a fékpofa hozzáér a felnihez, ezért játszadoztam el a gondolattal ha aerolite lenne benne talán merevebb lenne.
Dt onix agyat lehet radiálba fûzni egyáltalán?
Bár az is igaz, hogy a sid team '05 nél nem is a kerék hanem inkább a teló csavarodik jobban.
#5119
Írta 2010. január 06. - 16:49

v fékhez , bocsesz ez lemaradt.
Ezek szerint a radiál erõsebb mint a 3 kereszt?
Csak agyban gondolkodtam el a dolgon, sokba fáj az a 32 db küllõ
v-fékhez mehet a radiál is...
#5120
Írta 2010. január 06. - 16:41

Nem erõsebb. (szerintem nem is gyengébb, elöl, ha van is különbség nem számít.)
