Maggi, milyen tömegû így a kerékszetted, 1,8-as dt?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:39
#4741
Írta 2010. március 17. - 12:17

#4742
Írta 2010. március 17. - 07:53

Én a az XT, Syncros Fl-DS23, DT kombót használom....csak ajánlani tudom....Crossride-nál 200g-al könnyebb is
#4743
Írta 2010. március 16. - 23:54

#4744
Írta 2010. március 16. - 23:28

Hello!
Ismét a segítségetekre szorulnék. A 2009-es vagy a 2010-es Mavic CrossRide a jobb vétel és miért ?
Ha jól néztem, az idei picit nehezebb lett...
Köszi elõre is a segítséget!
Ismét a segítségetekre szorulnék. A 2009-es vagy a 2010-es Mavic CrossRide a jobb vétel és miért ?
Ha jól néztem, az idei picit nehezebb lett...
Köszi elõre is a segítséget!
#4745
Írta 2010. március 15. - 23:20

#4746
Írta 2010. március 15. - 23:11

Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni! Felnit akarok venni, fõleg túrázáshoz használnám aszfalton, lazább erdei utakon, most a rigida taurus 2000-rel szemezek, testbike-on írtak róla jót is rosszat is. Ti mit gondoltok róla? Érdemes megpróbálni?
A véleményeteket szeretném kérni! Felnit akarok venni, fõleg túrázáshoz használnám aszfalton, lazább erdei utakon, most a rigida taurus 2000-rel szemezek, testbike-on írtak róla jót is rosszat is. Ti mit gondoltok róla? Érdemes megpróbálni?
#4747
Írta 2010. március 15. - 23:03

na már 11mm-nél járok 
Ed's spoke calculator szerint 542mm...
gyanítom a nagy különbségek abból adódnak, hogy valamelyik adatban benne foglaltatik a felni meg a szegecs falvastagsága, ami így képrõl viszonylag nagynak tûnik ráadásul átmérõben kétszeresen számít.

Ed's spoke calculator szerint 542mm...
gyanítom a nagy különbségek abból adódnak, hogy valamelyik adatban benne foglaltatik a felni meg a szegecs falvastagsága, ami így képrõl viszonylag nagynak tûnik ráadásul átmérõben kétszeresen számít.
#4748
Írta 2010. március 15. - 19:36

Sziasztok!
Nem tudjátok honnan lehet beszerezni ilyen SPOKE NIPPLES küllõanyákat?Nem kell, hogy AM classic legyen, a lényeg, hogy olyan anya legyen ami "befele túlnyúlik"(az sem árt ha aluból van:-).
köszi
Nem tudjátok honnan lehet beszerezni ilyen SPOKE NIPPLES küllõanyákat?Nem kell, hogy AM classic legyen, a lényeg, hogy olyan anya legyen ami "befele túlnyúlik"(az sem árt ha aluból van:-).
köszi
#4749
Írta 2010. március 15. - 18:02

yeah, most már nem "majd' 1 centi hanem kereken 1 centi...
"Hallo!
Der ERD der XM719 ist 541mm.
Mit freundlichen Grüssen"
brühühü!
"Hallo!
Der ERD der XM719 ist 541mm.
Mit freundlichen Grüssen"
brühühü!
#4750
Írta 2010. március 15. - 17:30

Mavic XM719 disc belsõ átmérõt tudna valaki mérni? Meg falvastagságot?
Majd' 1centis különbségeket találok neten...
ebike szerint 531mm, Mavic szerint 536mm (McGuywer szerint is .) de biztosra szeretnék menni) , DT szerint meg 540. hogy van ez?
én is igy voltam múltkor a single trackkel

nézegettem pár külföldi boltot,536ot írnak.
#4751
Írta 2010. március 15. - 17:28

Mavic XM719 disc belsõ átmérõt tudna valaki mérni? Meg falvastagságot?
Majd' 1centis különbségeket találok neten...
ebike szerint 531mm, Mavic szerint 536mm (McGuywer szerint is .) de biztosra szeretnék menni) , DT szerint meg 540. hogy van ez?
Majd' 1centis különbségeket találok neten...
ebike szerint 531mm, Mavic szerint 536mm (McGuywer szerint is .) de biztosra szeretnék menni) , DT szerint meg 540. hogy van ez?

#4752
Írta 2010. március 15. - 10:24

Vagy csak szimplán tele van zsírral. Ha nem akad, vagy nem túl nehezen jár, akkor semmi baja. Nem forog úgy, mint egy ipcs-s, fõleg nem újkorában. XT-rõl van szó ha jól sejtem.
Nekem az Lx hátsó agyam volt karbantartási szervízen nemrég, de utána csöndbe lett a szabadonfutó, plusz kicsit nagyobb ellenállással is forog mind a kerék, mind a szabadonfutó.
Ez is lehet, hogy a zsírtól?
Bár szerintem a szabadonfutó nem lett szétszedve.
#4753
Írta 2010. március 15. - 09:44

igen, az van, amit irsz... nem rag, vagy akad (ezt elotte neztem, mielott beraktam), csak kicsit nehezen jar. az elozo alivioshoz kepest volt fura, de abban mar volt egy ~70km.
#4754
Írta 2010. március 14. - 22:04

Vagy csak szimplán tele van zsírral. Ha nem akad, vagy nem túl nehezen jár, akkor semmi baja. Nem forog úgy, mint egy ipcs-s, fõleg nem újkorában. XT-rõl van szó ha jól sejtem.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala
#4755
Írta 2010. március 14. - 22:00

ha egy uj agy kicsit nehezen forog, csak szimplan szoros a konusz, vagy be fog kopni?
ill hatsoagynal fogaskoszoru bazirgalas nelkul be lehet allitani?
ill hatsoagynal fogaskoszoru bazirgalas nelkul be lehet allitani?
#4756
Írta 2010. március 13. - 17:12

#4757
Írta 2010. március 13. - 15:28

a gyarto altal kozolt sulyadatok altalaban elegge optimistak, azert ezt ne felejtsuk
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#4758
Írta 2010. március 13. - 15:04

de az is lehet hogy a magyar nagyker sem látott még belõle
vagy nem mért...


#4759
Írta 2010. március 13. - 14:54

Az az érdekes, hogy a nem ezüstnek csak egy súlyadat van megadva, és az a 382g. Hacsak nem lapítanak a másik adatokról, mert a szinter szerintem vastagít, és nehezít eléggé.
#4760
Írta 2010. március 13. - 14:36

a szinter nem tul vastag? arra is gondolni kell hogy a kullonek at kell fernie a kullolyukon, es eleg pici tolerancia van am ott
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F