Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://forum.bikemag.hu/uploads/profile/photo-thumb-748.jpg?_r=1554182913)
Keréképítés
#3601
Írta 2010. december 29. - 17:01
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Utcsó küllõt nem szoktam keresztezni.
Már közel 20 kereket fûztem ilyen módon,ugrálgatós srácoknál jobba is bírja.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3602
Írta 2010. december 29. - 16:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
(Én a küllõk "fûzését" sem erõltetném, attól hogy görbe egy küllõ, nem lesz erõsebb.)
Bár ez a csalán meg a másé tipikus esete.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3603
Írta 2010. december 29. - 16:12
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Szerintetek ez a "3leading 3 trainling" fûzés nem extrém igénybevételre--> asszonyka városi cirkálójába (559es szimplafalú acél felni, DT, kontrás hátsó, 2.35ös gumi) elég erõs lenne ?
Köszi
Karesz
You can never have "enough" bikes.
#3604
Írta 2010. december 29. - 16:06
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
You can never have "enough" bikes.
#3605
Írta 2010. december 29. - 15:45
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Let me google that for youHi,
fehér DT küllõket lehet vhol kapni/rendelni?
Kb. mennyiért fûznek át egy kereket?
Köszi.
Let me google that for you
Dtrõl nem tudok, de BTS rendelhetõ ebikeról 150Ft/db körül.
#3606
Írta 2010. december 29. - 15:37
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
fehér DT küllõket lehet vhol kapni/rendelni?
Kb. mennyiért fûznek át egy kereket?
Köszi.
![;)](https://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
#3607
Írta 2010. december 29. - 13:43
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
...nem aszfaltozol a 26x2.5-el ugye?
100km-t már tuti letekertem a nagygéppel. sajnálatos körülmények miatt hegyet csak egyszer látott
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#3608
Írta 2010. december 29. - 13:41
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3609
Írta 2010. december 29. - 13:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
érdekességképpen a 26x2,5" és a 622x23mm szerelt kerekem átmérõben megegyezik
...nem aszfaltozol a 26x2.5-el ugye?
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3610
Írta 2010. december 28. - 23:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Tig: Most így megtapogatva a kerékszettet, hát van bennem némi kétség. Elég pille.
jó lesz az
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3611
Írta 2010. december 28. - 22:46
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Valahogy mindig hitetlenkedve fogadom, hogy 1-1,5%-os átmérõkülönbség ennyit számítana.
érdekességképpen a 26x2,5" és a 622x23mm szerelt kerekem átmérõben megegyezik
![:D](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/biggrin.png)
#3612
Írta 2010. december 26. - 22:57
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Maggi ha nem tévedek Te gondolkodtál Sun Abbah és DT 440 között. Mi szerint döntöttél, miért a DT-t vetted? Most én egy Abbah szetten gondolkodom, CRC-n nagyon jó árban vannak.
Ratchet System miatt, meg jó árban volt a DT....
#3613
Írta 2010. december 26. - 22:38
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Valahogy mindig hitetlenkedve fogadom, hogy 1-1,5%-os átmérõkülönbség ennyit számítana.Nagyobb az átmérõje,mint a monti keréknek.Kevésbé "mélyen" megy bele az úthibákba.
A sebesség mindent megold.
#3614
Írta 2010. december 26. - 20:21
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3615
Írta 2010. december 26. - 19:46
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3616
Írta 2010. december 26. - 14:53
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Megmondom õszintén, hogy rossz aszfalt úton jobban szeretem az outimat, mint a montimat. Valahogy jobban átpattog az akadályokon és így nem üt mindegyik akadály. Ráadásul gyorsabban átmegyek így mindenen. Persze azért a kockaköveket (pl ami nálunk a belvárosban van) már nem élvezem annyira, ott inkább a monti.
Nagyobb az átmérõje,mint a monti keréknek.Kevésbé "mélyen" megy bele az úthibákba.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3617
Írta 2010. december 25. - 17:42
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3618
Írta 2010. december 25. - 12:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
A sebesség mindent megold.
#3619
Írta 2010. december 25. - 12:44
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
én 25-össel megyek a tél miatt, hát meg kellett szokni az biztos, viszont az meg jó a kisgumiban, hogy gyors...
#3620
Írta 2010. december 25. - 12:18
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
42-es már tuti nem menne bele biztonságosan. Miaz hogy szétrázza? Én 23-asat használok 8 baron, fullmerev gépen városban
Mondjuk acélváz.
Akkor 37-eset még elvinné. Remek.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
Szétrázza. Ebbe nagyon nem mennék bele, mert tudom, hogy mindenkinek más-mást jelent ez. Nem akarnék vitába szállni senkivel.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)