Jelentkezz be Regisztrálj

Homokfúvás, bringafestés, eloxálás, stb. nagy topicja
#541
Posted 2010. May 10. - 21:02

#542
Posted 2010. May 10. - 21:02

#543
Posted 2010. May 10. - 19:56

Mire kell oda figyelni ebben az esetben?Nyilván a szétszedésen,a csapágy és a zsír kivételén kívül.
#544
Posted 2010. May 09. - 22:27

jó móka amúgy, de nem biztos, hogy anyagilag megéri, kérdezz árakat, ha számít.
ja, és elõtte próbáld ki valahol, ne a vázon kísérletezz. bõven elég három biciklire is egy kanna festék.
#545
Posted 2010. May 09. - 21:23

#546
Posted 2010. May 05. - 16:21

az oldalát azt nem.Na ez most úgy marad...........
#547
Posted 2010. May 04. - 13:39

#548
Posted 2010. May 04. - 13:30

A középcsapágyház a "kimaszkolás" (papír galacsin) miatt olyan.Vagy miért kérdezed?
#549
Posted 2010. May 02. - 19:08

#550
Posted 2010. May 02. - 13:45

#551
Posted 2010. May 02. - 13:39

Mondjuk nem pont olyan lett,mint akartam,de szerintem az eredetinél szebb lett.Én még kicsit bonyolítottam volna,de a festõ srác haverom elõször azt mondta,hogy ingyen megcsinálja,ezért nem akartam tovább bonyolítani neki.Én a hátsó háromszöget sötétebb árnyalatúra akartam és a kisebb feliratokat fehér szinnel.Van rajta egy koponya is amit szintén nem egészen így akartam.Azt hittem az egész airbrus lesz,nem csak a körítés.
Végül is lefotóztam minden lehetséges nézõpontból és feltettem egy ilyen volt-ilyen lett mappába.Mindenki döntse el,hogy jobb-e így mint bilikéken.
http://picasaweb.goo...ka/GiantTrance?
#552
Posted 2010. April 29. - 23:07

http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#553
Posted 2010. April 29. - 22:43

Ha leütöm a szegecset akkor esetleg vissza tudom tartósra ragasztani vmi erõs kétkomponensûvel, vagy folyékony csavarral?
#554
Posted 2010. April 28. - 22:17

Most bontok szét egy régi Raleigh-et és ráférne a felújítás.
Amúgy a te fekete-fém irányod nagyon bejön. (Nyugi nem lesz ugyanolyan, én fekete fehér -kis piros- vonalon gondolkozom

Köszi!
#555
Posted 2010. April 16. - 18:09

#556
Posted 2010. April 16. - 17:26

#557
Posted 2010. April 16. - 15:09

El tudnád küldeni GriN elérhetõségéét?
Valaki tud normális szinterezõt budapesten?
Köszi: matej
az enyémmel most GriN dolgozik (talán ismert), tapasztalatok alapján nagyon jó munkát végez.
porfesto.hu-ról lebeszéltek a silány munkájuk miatt.
referenciái:
Bring
Bring
Reborn Favorit on Flickr - Photo Sharing!
ha érdekel küldök elérhetõséget privátban.
és ha nem sürgõs talán jövõhét végén/után már az én metálfeketémet is be tudom mutatni.
#558
Posted 2010. April 12. - 14:46

Készen vannak a küllõk, 250 mm hosszon szinterezve (a menet, és mellette pár mm maszkolva), 72 darab.
Elsõre jónak tûnik, bírta a fûzést, az hogy mennyire lesz tartós, beszámolok késõbb.
0,05-0,06 mm réteget vittek fel, nagyságrendileg 6-8 gramm a tömegnövekedés.
#559
Posted 2010. April 02. - 03:56

#560
Posted 2010. April 01. - 20:17

Ma beszéltem velük, de sajnos nem valószínû, hogy érdemes nekivágni.
Azt mondták telefonba, hogy 20-30k lehet a beavatkozás ára, mivel ilyenkor nekimennek a teljes palástnak, levesznek belõle, aztán felhordanak rá etc. és teljesen új felületet kap az egész. Kérdeztem, h lehet-e lokálisan, csak a karcokat kimûteni, annyit mondott rá az ember, hogy nem igazán, mivel a folyamat során rendesen kap hõt a becsúszó, félõ, hogy meggörbül, ha nem végig egyenletesen történik ez (no meg szerintem macerásabb is nekik, bár ezt nem tette hozzá)
Plusz az se tuti, h a becsúszók befogatását meg tudják oldani ragasztott vállas telóknál.
Úgyhogy nem hiszem, hogy lesz ebbõl valami.
Nem tudom, kinek a telóját láttam kijavítva, de arra emlékszem, h az akkor csak 3-4e volt.
Kala! Jocek villáját javították Balatonfüreden, meg én is próbálkoztam náluk, de nekem feketített alu becsúszóm van és azzal nem bírtak el...