Jelentkezz be Regisztrálj

Homokfúvás, bringafestés, eloxálás, stb. nagy topicja
#561
Posted 2010. March 31. - 17:00

Azt mondták telefonba, hogy 20-30k lehet a beavatkozás ára, mivel ilyenkor nekimennek a teljes palástnak, levesznek belõle, aztán felhordanak rá etc. és teljesen új felületet kap az egész. Kérdeztem, h lehet-e lokálisan, csak a karcokat kimûteni, annyit mondott rá az ember, hogy nem igazán, mivel a folyamat során rendesen kap hõt a becsúszó, félõ, hogy meggörbül, ha nem végig egyenletesen történik ez (no meg szerintem macerásabb is nekik, bár ezt nem tette hozzá)
Plusz az se tuti, h a becsúszók befogatását meg tudják oldani ragasztott vállas telóknál.
Úgyhogy nem hiszem, hogy lesz ebbõl valami.
Nem tudom, kinek a telóját láttam kijavítva, de arra emlékszem, h az akkor csak 3-4e volt.
#562
Posted 2010. March 28. - 23:55

egyébként meg csináltasd meg a DLC-t, nagyon kíváncsi vagyok az eredményre. és az árak is érdekelnek, légyszi írd meg, ha tudsz valamit.
#563
Posted 2010. March 28. - 01:46

Némi kutakodás után az alábbi linket találtam; INNOPRESS KFT (itt technológiák és PVD).
Elvileg vállalnak javítást is, az árakat még nem tudom.
A kérdés az, hogy a bevonatok közül melyiket érdemes/lehet választani? Vagy csak a már meglévõvel lehet nekimenni?
Ha jól értem, tulajdonságok alapján a DLC a legjobb, de eddig a TiNi-rõl tudtam úgy, hogy az a csúcs...
#564
Posted 2010. March 20. - 18:07

#565
Posted 2010. March 20. - 17:50

kicsit bp mellett, de jókat mondanak róla. nem is ismerek alternatívákat alu esetén.
#566
Posted 2010. March 20. - 17:39

elõre is kösz mindenkinek.
üdv
#567
Posted 2010. March 19. - 09:13

szal aki grammozik ne pimpeljen
Most már tuti le fogom mérni, mennyi anyagot, és plusz tömeget jelent.
Elsõre nem számít, lánybringába lesz.

Race, no Rest!
#568
Posted 2010. March 18. - 01:26

Szerintem kb. 12 kcm anyag kerül fel, az em lehet több 20 grammnál. Ettõl függetlenül lehet, hogy zsákutca.
a gyári festésnek is van súlya, bármilyen tecnologia
szal aki grammozik ne pimpeljen

aki meg ...azt úgysem érdekli az a pár gramm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#569
Posted 2010. March 18. - 01:14

A súly még a kisebb gond, bár egy CC bringán tippre kb. másfélszeresére nõ a küllõk tömege, ami azért necces.
Szerintem kb. 12 kcm anyag kerül fel, az em lehet több 20 grammnál. Ettõl függetlenül lehet, hogy zsákutca.
Race, no Rest!
#570
Posted 2010. March 17. - 22:38

Tettem egy látogatást a KöKinél.
Lehet küllõt szintereztetni, a kellõ rétegvastagsággal, RAL színskála alapján. Menettel sincs gond, ki tudják takarni.
Ára hivatalosan 70Ft+ áfa/db fehér színre. Ha bíbelõdsz az elõkészítéssel (felkötöd dróttal) akkor olcsóbb.
Bizonyosan máshol is meg tudják oldani, az ár sem lehet nagyon különbözõ a fentitõl. Szóval nem egy nagy összeg, tekintve a fehér DT 600Ft körüli árát.
Ezzel csak két gond lehet; a kinézet és a tömeg

A súly még a kisebb gond, bár egy CC bringán tippre kb. másfélszeresére nõ a küllõk tömege, ami azért necces. De képzelem hogy a keresztezéseknél hogy néznek ki a küllõk egy idõ után, fõleg,h szinterezve még elõfeszítetlen állapotban vannak, aztán meg nyúlnak és hajlanak.
#571
Posted 2010. March 17. - 22:08

Fehér dt-rõl még nem hallottam...persze attól még lehet.Viszont a bts nek van fehér, piros, zöld, és ha jól tévedek 160 huf/db
Igen. A BTS minõségérõl megoszlanak a vélemények. Nem tudom, nem volt olyan küllõm. Csak ezt a költséget _bármilyen_ külõre kell érteni. Pl. ebike-on sincs minden méretben.
És ha az ezüst BTS 50Ft, akkor is megéri küln szintereztetni, nem?
Keréképítés topikban mostanság errõl megy az eszmecsere, gondolod nézz át!
Race, no Rest!
#572
Posted 2010. March 17. - 20:34

http://skidmark.blog.hu/
"Ostobákkal ne bocsátkozz konfliktusba,mert lesüllyedsz az õ szintjükre és legyõznek a rutinjukkal."
#573
Posted 2010. March 17. - 18:02

Lehet küllõt szintereztetni, a kellõ rétegvastagsággal, RAL színskála alapján. Menettel sincs gond, ki tudják takarni.
Ára hivatalosan 70Ft+ áfa/db fehér színre. Ha bíbelõdsz az elõkészítéssel (felkötöd dróttal) akkor olcsóbb.
Bizonyosan máshol is meg tudják oldani, az ár sem lehet nagyon különbözõ a fentitõl. Szóval nem egy nagy összeg, tekintve a fehér DT 600Ft körüli árát.
Race, no Rest!
#574
Posted 2010. March 08. - 19:30

#575
Posted 2010. March 08. - 18:02

P
#576
Posted 2010. March 06. - 22:13

Esetleg aki kérdezett ilyet korábban és megpróbálta, szerzett valamilyen tapasztalatot?
Egy karbon vázról szeretnék eltávolítani 2 db nagy matricát ami lakk alatt van. A váz nincs festve, csak lakkozva. Tök hülye vagyok a festegetéshez, de nincs valami olyan technika, hogy a lakkra ráfestesz és kész? Nem nagyon mernék nekiugrani egy karbon váznak csiszolópapírral és gyanítom, hogy ilyet máshol se tesznek, ezért gondoltam hátha.. "
Én még tavaly decemberben jutottam hozzá egy 1998-as karbon-alu vázas Trek országúti géphez. A felsõ csõ lakkozása itt-ott picit sérült volt. Én kétkomponensû átlátszó epoxigyantával javítottam ki a sérüléseket, utána pedig óvatosan visszacsiszol szintbe. Végén polírozás finom ronggyal. Mondjuk érdemes a többi részt szigetelõszalaggal leragasztani, hogy minél kevesebb rész sérüljön a csiszolás során.
Ja, és én úgy tudom (olvastam valahol), hogy a karbon vázak legkülsõ rétege az nem is teherhordó réteg, csak a szépségért felel, tehát, ha véletlenül megcsiszolod picit, még nincsen vége a világnak. Csak csúnyább lesz...
Köszönöm elõre is a választ![/QUOTE]
#577
Posted 2010. March 03. - 12:01

vdani: ciccio írta, hogy Vácon van a porfestõ, nem olvastad alaposan.

#578
Posted 2010. March 03. - 07:44

És milyen településen ?
Mert ezt így kicsit még nehéz lenne megtalálni
azt hittem ismerõs vagy errefelé. vácon van. pest felõl érkezve,a régi 2-es fõúton,az 1. körforgalomnál,1-bõl jobbra. erre épül a tesco. kb 100m után megint jobbra,aztán dzsunkesz. nem sok épület van. meg lehet találni. szendehely,v verõce felõl érkezve értelem szerint az uccsó körforgalom. itt 1 szám amin engem hívtak mikor kész volt a váz: 06 30 230 14 48
#579
Posted 2010. March 03. - 00:39

a mercedes szalon mögött van 1 kis ipari park. a leendõ tesco felé kell menni. a körforgalom után kb 100m-rel jobbra menni,aztán ott bent a dzsunkeszben.
És milyen településen ?


#580
Posted 2010. March 02. - 20:37

Ez hol volt? Én is le szeretném a vázamat porfestetni, mert az egy elég ellenálló bevonat, de nincs rá sok pénzem, ez a 7 ezer még beleférne a keretbe.
a mercedes szalon mögött van 1 kis ipari park. a leendõ tesco felé kell menni. a körforgalom után kb 100m-rel jobbra menni,aztán ott bent a dzsunkeszben.