Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#161
Írta 2011. május 13. - 17:27
Új tag vagyok, nick-em Danez, 38, KEM megye, hobbi MTB-s.
Nézem egy ideje a hasznos tippeket, véleményeket.
Olyan kérdésem lenne, hogy van-e mód Suntour XCM V3 valamilyen puhítására, mert elég durvának, darabosnak találom. A WD 40 segít, de van-e egyéb, ennél profibb módszer?
Köszönök minden tippet.
Üdv.
#162
Írta 2011. május 04. - 14:01
#163
Írta 2011. április 25. - 14:57
Ma kivittem az Epicont elsõ körére a péceli dombokra. Vajpuha! Az elõtte használt Manitou Splice ehhez képest egy fadarab. Elképesztõ ennyi pénzért ilyen teljesítmény
Tegnap pedig megjárattam a Hárs-hegy kövein, és itt is szépen teljesített. A jól ismert ösvények jó összehasonlítási alapul szolgáltak, és érezhetõen gyorsabban hagytam magam mögött a lejtõket. A szárak még egy kicsit "nedvedzettek", de lehet, hogy az újrazsírzás, -olajozás utáni felesleg távozik a szimmeringek környékérõl. Ja és Manitou Splicehoz képest kb. -300 g!
#164
Írta 2011. március 30. - 21:55
ééés... megjavult. Egy agresszív DH szimuláció a szoba közepén és úgy látszik valami helyrerázódott.
Ma kivittem az Epicont elsõ körére a péceli dombokra. Vajpuha! Az elõtte használt Manitou Splice ehhez képest egy fadarab. Elképesztõ ennyi pénzért ilyen teljesítmény
#165
Írta 2011. március 28. - 23:38
A bowden OK. A fehér fogaskerék elfordul és elfordítja az alatta lévõ csapot is, de a patron nem zár.
ééés... megjavult. Egy agresszív DH szimuláció a szoba közepén és úgy látszik valami helyrerázódott.
#166
Írta 2011. március 26. - 00:05
Elég feszes a bowden?
A bowden OK. A fehér fogaskerék elfordul és elfordítja az alatta lévõ csapot is, de a patron nem zár.
#167
Írta 2011. március 25. - 18:06
Szerintetek mi a teendõ, ha a vadiúj Epiconon (2010-es) beszerelés után nem mûködik a Remote Lock Out. Illetve a remote része gyönyörûen mûködik, elforgatja a kis fehér fogaskereket, de semmi L-O hatás nem jelentkezik.
Elég feszes a bowden?
#168
Írta 2011. március 22. - 20:35
#169
Írta 2011. március 06. - 19:43
#170
Írta 2011. február 22. - 14:02
az xc60 egy régi telo,xcm,xcr vagy xct néven fut manapság,bármely közeledben lévö bolt be tudja szerezni,ill. be is tudja szerelni ha szükséges
#171
Írta 2011. február 22. - 11:46
Segítséget szeretnék kérni teleszkóp cserével kapcsolatban.Hauser Target kerékpárban kellene kicserélni egy SR Suntour XC60 telót.A neten nem találtam boltot ahol beszerezhetõ lenne.Ha valaki tud boltot ahol lehet kapni, esetleg egy jobb típust amivel lehet helyettesíteni az legyen szíves írja meg.Csak "mezei" kerékpározásra van használva ,nem kell profi teló.
Elõre is köszi! üdv Tiwa
#172
Írta 2011. február 21. - 23:43
Sziasztok,
Segítségeteket kérném két teleszkóp között vacilálok:
- Suntour XC- Pro E-TA
- Suntour Raidon
köszönöm
Raidon
a másik már egy elavult szerkezet, régi cucc... ha nem olyan sürgõs várj még egy kicsit, ha itthonról rendelsz, vagy veszel, hamarosan megjönnek az új modellek!
#173
Írta 2011. február 21. - 21:50
Segítségeteket kérném két teleszkóp között vacilálok:
- Suntour XC- Pro E-TA
- Suntour Raidon
köszönöm
#174
Írta 2011. február 04. - 18:06
Sr Durolux 120-160mm telóról mi a véleményetek? Próbálta már valaki? Van benne lock out?
#175
Írta 2011. február 01. - 17:40
Szemezgetem mostanában a RUX telókat 150mm-est.
Kérnék róla adatokat hogy milyen mekkora hogy is van legfõképp a belseje. Forum keresõ semmit se ér.
Mennyi mûanyag van benne, a fekete anodizálás vagy mi meddig bírja meg ilyenek.
AM gépbe menne ami elöl hátul 150mm-t moccan.
Naigen, erre írtam. Talán így már érthetõ.
#176
Írta 2011. február 01. - 15:40
Nekem 130-asban van, jó kis villa, olaj kenésû, levegõ + acélrugó. Nagyon szépen mozog. A becsúszókról a fekete bevonat egyáltalán nem kopik le. A belsejébe még nem néztem, nem volt rá szükség. Mûanyag nem hinném hogy sok van benne (duroból kiindulva), vagy ha igen akkor biztosan jól meg van csinálva. Sosem volt gondom sr telóval. Ezelõtt egy duro E, elõtte xc 60 volt. A maga kategóriájában mindegyik szuperjó villa.
Üdv.
#177
Írta 2011. január 24. - 11:04
Szóval lehet csatlakozom a fogyasztói társadalomhoz, és veszek egyet. De azért még kicsit barkácsolok vele, abból baj nem lehet:)
hááát.
nemhiszem, hogy rentábilis tudsz lenni egy xc60 felújítással, valszeg a becsúszók is halottak, perselyek tutkó...
vegyél egy másik új olcsóbb, vagy egy használt, de jobb minõségû telót.
Ha tovább nem szeretnél b@szakodni a telóval, akkor egy vázhoz passzoló beépítési magasságú merevvillát.
Használt vásárlásnál is bele lehet futni ebbe-abba, sajnos.
igaz, nem apró, de van egy ajánlatom ha nem vagy 90kg+ marzocchi bomber z2 ;-)
#178
Írta 2011. január 17. - 21:17
nemhiszem, hogy rentábilis tudsz lenni egy xc60 felújítással, valszeg a becsúszók is halottak, perselyek tutkó...
vegyél egy másik új olcsóbb, vagy egy használt, de jobb minõségû telót.
Ha tovább nem szeretnél b@szakodni a telóval, akkor egy vázhoz passzoló beépítési magasságú merevvillát.
Használt vásárlásnál is bele lehet futni ebbe-abba, sajnos.
igaz, nem apró, de van egy ajánlatom ha nem vagy 90kg+ marzocchi bomber z2 ;-)
#179
Írta 2011. január 17. - 14:47
Szóval vettem egy binyót, volt benne egy Suntour XC60-as teleszkóp. A szimeringek teljesen tropák, a gazdája szerint kidobós a teleszkóp. Persze olyat nem csinálunk, szóval nekiálltam szétbontani. Valaki már erõteljesen buherálta, minden csava szét volt barmolva. A tetején az erõfeszítés állító kupakot sikerült leszedni (bõ fél óra alatt), de a láb alján lévõ csavarral meggyült a gond. Az inbuszos csava szép kerekre volt gyalulva, így nem tudtam megfogni semmivel. Hát marad a flex. Szépen levágtam, de akkor jött a meglepi, hogy a csava kúpos, és a lábban is van egy kis része. Nem volt mit tenni, fúrunk rajta egy kicsit, és szétjött. Itt járok most.
A kérdés az lenne, hogy hol lehet szerezni hozzá alkatrészt? Szimeringet már találtam, de most nekem az a csavar kéne, amit levágtam, és amire rá lehet csavarni az a szár. Ami a telón belül egy hosszú van, és összetartja az egészet. Sajna annak a nevét nem tudom.
Ha valakinek van valami ötlete, esetleg annak a résznek tudja a nevét, írja meg.
Köszi