Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#61
Írta 2012. november 28. - 17:53
Honnan lehet ilyen Fox float Fluidot (250ml) venni?
#62
Írta 2012. november 27. - 08:33
Sziasztok!
Duroluxnál (2011es) megszokott dolog, hogy 3-4 hónap alatt elfolyik a légkamrából az olaj? 75-ös omv atf d2 váltóolajat tettem bele és most amikor szétszedtem hûlt helyét találtam Ill lehet ellene tenni valamit? a srác ebben a videóban:
How to change the travel on your Durolux Video - Pinkbike összeragasztja szilikonnal a dugattyút. ezt érdemes lenne nekem is megtennem?
Köszi!
Hali
Elsõ lépésben, ennek a srácnak kb semmi esze nincsen aki csinálta a videot! Ha megnézed ott van neki a szász rongyos Parktool állvány, de mégis egy sima grip fogót használ mindenhez, amivel kb két pillanat alatt le lehet darálni az aluminiumot :S Na mindegy.
SZVSZ tök fölösleges összeragasztanod, semmitõl sem lesz jobb! Nincsen neki semmi értelme.
Másik dolog.Teljesen természetes h elfogy az olaj. Hiszen ha használod akkor az keni az tömítéseket és óhatatlan h egy idõ után "átdolgozodjon" a másik oldalra.
Te is abba a hibába estél bele, h vettél egy viszonylag jó villát és akkor ezzel már nem is kell törõdni. Hát ezekkel csak igazán! Pl Fox-kat, RS-ket 4-5 hónap sima használat mellett simán szét kell szedni kipucolni. Ha meg adja is neki rendesen az ember az ívet, akkor többször meg kell ejteni a szervizelést. Az ilyen zsírkenésû villáknál meg halmozottan igaz.
Továbbá, én nem használnék váltó olajat levegõs rész kenésére: már csak azért sem mert az van ráírva h váltó, nem az h levegõs részek kenésére (ettõl még lehet jó, bár kötve hiszem).
Ha tényleg nagyon jó mozgást szeretnél elérni akkor tudom ajánlani a Fox Float Fluidot. Ez kifejezetten tömítések kenésére "fejlesztették" ki Foxék. Ez van az összes levegõs villájuk/ tagjukban. Én is ezt használom. Régebben kísérleteztem én minden szarral, aztán végérvényesen átálltam erre.
Ui: minõsíti még emberünket, h mi a fenének tekeri be teflon szalaggal a levegõs rész alját rögzítõ alu csavart?????? Ott nincsen nyomás h légmentesen kelljene tömíteni. Teflon szalag meg nem jó menetrögzítésre........
#63
Írta 2012. november 26. - 23:45
Duroluxnál (2011es) megszokott dolog, hogy 3-4 hónap alatt elfolyik a légkamrából az olaj? 75-ös omv atf d2 váltóolajat tettem bele és most amikor szétszedtem hûlt helyét találtam Ill lehet ellene tenni valamit? a srác ebben a videóban:
How to change the travel on your Durolux Video - Pinkbike összeragasztja szilikonnal a dugattyút. ezt érdemes lenne nekem is megtennem?
Köszi!
#64
Írta 2012. november 18. - 13:43
A véleményeteket szeretném megkérdezni a Duro Dj e/ Dj d átütõtengelyes villákkal kapcsolatban. Minõség, mozgás, szervízigény, rugóút állítás módja érdekelne leginkább. Nem sok infot találni róla neten sajnos.
Elõre is köszönöm!
#65
Írta 2012. október 18. - 23:22
Epicon-ról tapasztalatok, vélemények?
na megvoltak az elsõ tesztkilóméterek az epiconnal. szerintem eszméletlen szépen mozog, kimozogja a teljes rugóutat és eddig hibátlan. kicsit el is gondolkodtam, hogy mennyiben rosszabb, mint a másik bringában lévõ reba sl dual air. kb semmiben. a tartósságban lehet különbség, de arról még nem tudok nyilatkozni, bár a fene tudja eddig mennyit mehetett, mert használtan vettem nulla infóval. kis karbantartás kellett neki, új olaj, stb, de amúgy rendben volt. és viszonylag könnyû is. 25ezret megért
#66
Írta 2012. október 06. - 14:32
szerintem az axon volt az erdekes momentum az idezett hozzaszolasban
Pontosan! Nemrég még volt a Neuzer raktárában sok (100+) darab régi típusú acélrugós-levegõs Axon. A 2100 grammos tömegével könnyen megbarátkoztam volna, mivel 10-12k a nagyker ára. Szóval ennyiért megérte volna. Aztán eltûnt a készlet....
Race, no Rest!
#67
Írta 2012. október 06. - 10:57
Az vele a gáz h nagyon gyenge, vékony falú a csillapító feje, és az kiszakad a helyérõl. Már többet láttam így tönkre menni.
remélem az enyémmel nem fog ilyesmi megtörténni. alföldi használat lesz csak, azt hátha bírja majd, hegyre nem akarok menni vele, arra ott a fully.
#68
Írta 2012. október 06. - 10:53
#69
Írta 2012. október 05. - 15:32
most vettem egyet használtan, még nincs összerakva a bicaj, majd írok, hogy milyen. elsõ blikkre jónak tûnik, igényesen kidolgozott, szép teló. kb 2009-es évjárat lehet az enyém. a neten elég jó véleményeket találtam róla, de majd kiderül...
Az vele a gáz h nagyon gyenge, vékony falú a csillapító feje, és az kiszakad a helyérõl. Már többet láttam így tönkre menni.
#70
Írta 2012. október 05. - 13:18
Epicon-ról tapasztalatok, vélemények?
most vettem egyet használtan, még nincs összerakva a bicaj, majd írok, hogy milyen. elsõ blikkre jónak tûnik, igényesen kidolgozott, szép teló. kb 2009-es évjárat lehet az enyém. a neten elég jó véleményeket találtam róla, de majd kiderül...
#71
Írta 2012. szeptember 16. - 18:01
1x 2x maxNekem is a túra/XC bringámra mondta az eladó hogy akár DH-zni is lehetne vele
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#72
Írta 2012. szeptember 16. - 17:53
Suntour XCM telót dh-fr-ra használ
Nekem is a túra/XC bringámra mondta az eladó hogy akár DH-zni is lehetne vele
#73
Írta 2012. szeptember 15. - 22:01
#74
Írta 2012. szeptember 15. - 19:21
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#75
Írta 2012. szeptember 15. - 10:41
Nekem tetszik a külseje, masszív a felépítése és szépen végzi a dolgát.
#76
Írta 2012. szeptember 08. - 14:41
#77
Írta 2012. július 12. - 12:50
egyébként a villa patent XC versenyeken használom és kifogástalan...dunamaratont is kibírta ezért lepett meg hogy egy hete bent városban adta meg magát.
#78
Írta 2012. július 11. - 21:22
#79
Írta 2012. július 11. - 16:33
#80
Írta 2012. július 11. - 12:13
RAUH-Welt
B E G R I F F