Jelentkezz be Regisztrálj
SR Suntour
#381
Írta 2010. február 05. - 12:07
#382
Írta 2010. február 05. - 11:55
semmi extra, csak érdekelt, mire számítsak
185ös tárcsával megy majd, fölötte pedig 90+kg. :-)
olajat toltál bele, vagy csak a zsír?
az kemény lesz a határait feszegeted
egyszer én is eljátszottam a gondolattal, hogy ilyen telóm lesz...
#383
Írta 2010. február 05. - 11:52
185ös tárcsával megy majd, fölötte pedig 90+kg. :-)
olajat toltál bele, vagy csak a zsír?
#384
Írta 2010. február 04. - 20:36
Körülbelül egy éve nyúzom és semmi baja, pedig néha elég durván tolom:D
Elég szépen mozog, bár nem egy Fox az biztos.Én csak 160-as tárcsát használok, 185 mm-es tárcsával még lehet használni a gyártó szerint.Erõsebb fékezésnél kicsit csavarodik, de nem vészes(80kg vagyok).
Így télen egy kicsit be szokott keményedni a teló, de amikor nincs fagy akkor faxa.
Ami viszon nagyon tetszik az az, hogy a festés jól bírja a karcolásokat, kavicsfelverõdést.
Tavasszal viszont meg akarok tõle válni, mert szeretnék egy Fox F100-ast helyette.
Ha bármi kérdésed van kérdezz nyugodtan.
#385
vendég_freeride69x_*
Írta 2010. február 02. - 20:35
#386
Írta 2010. január 26. - 17:11
Ha mégis bontod, szilikonzsír a nyomórúdra /ami a rugó alatt van/ én konkrétan összekentem vele az egész belsõséget :-) Meg a szimmering alá ids kenj. Ez a legfontosabb, gondolom.
Plusz tettem vmi lájtabb MOL-os lökésgátló olajat 10-10ml-t száranként összeszerelés elõtt. /Mondjuk, b@szhatom, mert szedhetem szét megint... :-L /
Vissza csak úgy ne vitesd, mert igen, ez egy sima rugós villa. :-)
#387
Írta 2010. január 26. - 02:58
Nos a garira tojunk nagyívben, másodsorban ahol vettem az köhhöm egyben a munkahelyem is. Ezt nem akartam így konkrétan hozzátenni, de így módusulnak dolgok. Azon is agyaltam, hogy egész egyszerûen vitessem vissza, mert olyan érzés mintha egy sima rugo-elasztomeres villa lenne alattam. Elõször inkább megnézem, az a biztos.
Jelenleg csak MOL 15w-s lökésgátló olajam van itthon, ami jó telókba is.
#388
Írta 2010. január 26. - 00:17
sztem, kirugózáskor, amikor full tehermentesítõdik egy pillanatra a villa, cseppet belazulhat a ruggancs/belsõség, s az útállításhoz bepakolt távtartók kopoghatnak a becsúszó alján. Kicserélheted egy felfúrt RST elasztomerre, pl. 2-3mm-el hosszabban, s akkor nagy valószínûséggel ez megszûn/het/.. kirugózáskor is minimal elõfeszitett lesz a villa.
Vagy maga a csilli, az a rosszabbik alternatíva,de az meg ebben a tipusban nem bontható, asszem. próbáld meg a visszaútcsillit módosítani. /15!!!ruppó amúgy a neuzer webboltában! /
úthosszmódosítás:
http://www.srsuntour...etail&tnid=2607
A lap alján egy pdf fájlt megnyitva láthatod robbantva a villát. a 7-essel jelölt rebónd szpészer ki/be pakolászásával, illetve a rugóúthoz megfelelõ hosszúságú rugó cseréjével!! rajz melletti szövegmezõ egyértelmûvé teszi..../szopóka lesz találni, nekem elhiheted/ érheted el a kivánt úthosszt.
a gari ugrás figyelembevételével, mondjuk, amit én nagy ívben sz@rtam le. merhogy.
mondjuk, a telóm egy jobb edzõcipõ ára volt, ákciósbá'.
Szimmeringek nem olajlehuzósak, ettõl függetlenül nyomtam a lábba 10-10ml olajat.
meg szilikonzsír.
de gondolom, nem hiába rakták össze azzal az úttal, amivel, valszeg' így optimális a váz tervezésekor megálmodott geometria.
Én pont e miatt szopok, egy 98-as könnyed kis acél Gary Fisherbe menne a 120at moccanó raidon. gondolhatod. Mint cinke a tökön....anno 65mm-t mozgó Rock Shox Indy xc volt benne. :-))
#389
Írta 2010. január 24. - 04:14
ha mukodik akkor ne piszkald inkabb, mert ha behal [es van ra esely sajna] akkor legalabb vissza lehet vinni a boltba garanciazni. ha kozben rugoutat tuningoltok rajta akkor tuti elhajtanak
RAUH-Welt
B E G R I F F
#390
Írta 2010. január 24. - 03:00
#391
Írta 2010. január 22. - 23:01
#392
Írta 2010. január 22. - 22:28
http://www.bikeradar...on-guides-24499
RAUH-Welt
B E G R I F F
#393
Írta 2010. január 21. - 15:48
Sziasztok.
Melyiket válasszam:
SUNTOUR EPICON RLD 100MM REMOTE LOCKOUT/WHITE vagy
RST FIRST PLATINUM RL 100MM REMOTE LOCK OUT WHITE?
Maratonozok,túrázgatok.RS Revelationt 409 Dual Air-tcserélném le.
Köszi a válaszokat.
Szabad tudni, hogy mi az oka a cserének? minõség-mozgás nem indokolja, csak szín?
Én az epicont választanám, de nem ismerem a másikat...
#394
vendég_freeride69x_*
Írta 2010. január 21. - 15:33
Melyiket válasszam:
SUNTOUR EPICON RLD 100MM REMOTE LOCKOUT/WHITE vagy
RST FIRST PLATINUM RL 100MM REMOTE LOCK OUT WHITE?
Maratonozok,túrázgatok.RS Revelationt 409 Dual Air-tcserélném le.
Köszi a válaszokat.
#395
Írta 2010. január 20. - 20:57
ehhe, megvan a megoldás a "nyócvanasításhoz" :-)
ez a marzo a lábakat kivéve full szántúr
fasza kilátások az olasz melósok számára..
#396
Írta 2010. január 20. - 11:15
Há' nemtom, elvileg:
duro/100mm út/ Raidon /120 mm út/
becsúszó: 35 mm 32 mm
rugóhossz: 230-235 mm 252 mm
r.belsõátmérõ: 20.6 mm 19,5 mm
amin gondolkodtam még alternatívaként:
XCR RL 100mm út: 19mm belsõ átm. 236mm
de elõször szétszedem, s elgondolkodok, mi is lehetne.
vagy írj a neuzernek egy email-t hogy szeretnél egy ilyen cserét, van-e hozzá alkatrészük-ötletük....
ne lepõdj meg ha egy hét múlva válaszolnak!
#397
Írta 2010. január 20. - 00:31
Ha a duro rugója jó bele, az van a forgalmazónál két keménységben kb 2e forint az ára....
Menj be egy olyan boltba ahol forgalmaznak neuzer termékeket, és rendeld meg!
Há' nemtom, elvileg:
duro/100mm út/ Raidon /120 mm út/
becsúszó: 35 mm 32 mm
rugóhossz: 230-235 mm 252 mm
r.belsõátmérõ: 20.6 mm 19,5 mm
amin gondolkodtam még alternatívaként:
XCR RL 100mm út: 19mm belsõ átm. 236mm
de elõször szétszedem, s elgondolkodok, mi is lehetne.
#398
Írta 2010. január 19. - 00:59
Van pár kérdés, amit így látatlanba fel tudok tenni.
Amikor kihúzta a rudat amin a furatok vannak. Nos annak a teteje láthatóan nem volt tömítve, így nyilván nem ez a cucc tartja a levegõt, hanem efölött van valamilyen cartridge amibe pumpálunk vagy valami. Na azt kéne kideríteni, hogy ez micsoda meg hogy néz ki, és képes-e kompenzálni az úthossz növekedését.
Aztán másik oldalon a csillapításnál a nyomórudat ki lehet-e húzni annyival többre. Aztán másik kérdés, hogy ez a csillapítás mûködését hogyan befolyásolja. (olajszint mittomén)
Meg nyilván vannak csúszóperselyek a lábban. Ha olyan mint az RS-ek akkor alul (a láb közepe táján) is van egy-egy persely. Ha a persely úgy van elhelyezve, hogy a legnagyobb gyári úton pont a villaszárral van egy vonalban, akkor ciki, mert ha kijjeb húzod, akkor akár ki is lóghat belõle vagy alaphelyzetben félig lesz csak benne, ami nem egészséges a szerkezetnek.
Csak azt akarom mondani, hogy lehetnek buktatók és akkor a legfontosabbat nem is mondtam. A villa igénybevétele a nagyobb rugóúttal megnövekszik.
#399
Írta 2010. január 18. - 23:42
érzem megint kókányolni fogok!
Ha a duro rugója jó bele, az van a forgalmazónál két keménységben kb 2e forint az ára....
Menj be egy olyan boltba ahol forgalmaznak neuzer termékeket, és rendeld meg!
#400
Írta 2010. január 18. - 23:37
A reba gyárilag 120mm-es, csupán két 20-20 mm-es távtartó utólagos hozzáadásával (a nyomórúdra) lehet rövidíteni az útját. A nyomórudak, a becsúszó, és minden szerkezeti egység a gyári 120mm-es úthoz van igazítva, így a távtartók teljesen egyszerûen "összenyomott" állapotba hozzák a villát, ami nem gáz ugye mert levegõs. (a pozitív kamra mérete persze a távtartók méretével változik) Ergó ettõl tovább a gyári alkatrészekkel nem lehet fizikailag növelni az utat. Namost ha az axon nem ilyen módszerrel operál (azaz fix utas) akkor felejtõs a dolog.
Csökkenteni viszont valószínüleg lehet távtartók elhelyezésével.
http://www.srsuntour...&postingID=108#
ezt a videót nézd meg légyszíves, így kell állítani az útját, csak két lyuk van rajta...
Erre a rúdra szeretnék fúrni, még egy lyukat, és ezzel az útját állítani... kérdés, hogy kivitelezhetõ-e, bírja-e?