Na, faszámok
belenéztem belsõségileg ebbe:
http://www.srsuntour...etail&tnid=235923 péz körül akcióban, mindenhol, cserébe csak tárcsafék
szal, nyerõ vétel az tuti.
eccerû, mint egy faék, szokásos felállás belül, bal szár rugggó/k/ , nagyobbikban egy gumi rudacska /kicsit brutálnak tûnik így elsõre a rugó, de ez igazán majd bicóban derül ki/
jobb oldal egy zárt olajcsillapítás patron szintén ismerõs lock/csill állítással
itten aszonták a srácok, hogy a patron bonthatatlan, lehet, egy fotót készítettem róla, sztem az alsó vége bontható, hatlapfejû záródugóban végzõdik.
ami elsõ blikk:
manitu/RS hasonló árú lomjaihoz képest elég jó anyagok, kidolgozás, szokásos 28-as becsúszó hanyagolás!!
egyébként hasonló felépítés, acél nyak, alu váll, mg láb, acél becsúszók
óccsó telókról ismerõs elõfeszítés állító, mûa. kupak, belül látod benne az elõfeszítés mértékét +/- sztem fölösleges, egy sima fémgomb tök elég lenne, ha gebasz lesz, valszeg ez,/régen RST-ken is ez hullott/ illetve a lock villán helyet foglaló hertzig kis mûa. izé fog az erdõben maradni, ha be leszek b@scsizva :-)
mondjuk, ezek apróságok, pikkpakk renoválhatók.
rendesen!!! le volt zsírozva gyárilag
olaj a lábakban nem volt.
Amin elgondolkodtam, a csill. rögzítése a becsúszóban:
csak a vállban tartja a csavar, az alsó vége szabadon áll, illetve a nyomórúd van természetesen rögzítve a lábban...azon gondolkodtam, anno amikor még volt RS patronos telóm, annál volt-e vmi gyûrû, ami a becsúszó aljában is megtámaszotta a patront
gondolom, ha beszarik, az egyik ok ez lehet...
de lehet én tulajdonítok neki jelentõséget
amit még tettem:
szilikonzsírt bele, nem keveset
rugóra bugyi, ne kocogjon az acélon
20-20ml olaj mindkét szárba
ja: váll elég fura, 3 crova fejet nézegetve is sikerült összeb@szni a vállat cseppet
optikai tuning: belsõ SR suntour felirat kuka
RAIDON betûk PINA felirattá való alakításán még erõsen gondolkodom
képek
http://kep.tar.hu/sa.../50660571?o=0#2