Jelentkezz be Regisztrálj
Gázló Teljesítménytúra
#581
Írta 2009. május 06. - 10:36
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#582
Írta 2009. május 06. - 10:20
Több ponttal is egyetértek, de miért lett volna jobb a Herendi rajt?
A herendi rajt a fõszervezõ ötlete volt és a HBSE is egyetértett vele, mert a HBSE szerint
- a veszprémi területet kinõttük, nem lehet kellõ színvonalú infrastruktúrát biztosítani a részvevõk számának további növekedése esetén
- jó lenne a rövidebb távot is elvinni Gázlózni - Veszprémtõl ez nem igen oldható meg.
(mod: jóól leírtuk eerie-vel ugyanazt egyszerre )
Arról majd nyilatkozzon a fõszervezõ, hogy nála mi volt a herendi rajt alapgondolata, mert más nevében nyilatkozni nem posztom
eerie:
A nyereséges nálam egyenlõ azzal, hogy a szervezõk/lebonyolítók minden költsége megtérül és ezen felül marad pénz, ami nem 2 ft A szervezõk/lebonyolítók költségében pedig belatartozik mindennemû költség, ami felmerül a szervezés/lebopnyolítás során (bejárás: szállás, benzin, munakdíj; rendezvény: szállás, benzin, munkadíj; ügyviteli és infrastruktúrális költségek: anyag, engedély, infrastruktúra,...). Vagyis igazad van neked is, mert volt olyan év, amikor maradt valmi a Gázlóra szánt összegbõl, azonban a munka mindig is társadalmi volt, vagyis HBSE tagok anyagi ráfordítása sosem térült meg forintálisan, így a valóságban veszteséges volt, ígyhát nekem is igazam van
A cél ugyanis sosem a forintális megtérülés volt, hizsen közhasznú tevékenységként rendeztük a Gázló TT-t, ezért is nem emeltünk a részvételi hozzájáruláson. A cél a sok-sok elégedett/boldog bringás
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#583
Írta 2009. május 06. - 10:12
Több ponttal is egyetértek, de miért lett volna jobb a Herendi rajt?
Veszprémi starttal a rövid távot nem lehetett volna átvinni a gázlókon, illetve az a veszprémi parkoló is kezdett logisztikai rémálommá válni. Illetve volt egy olyan koncepció is, mely szerint legyen kevesebb unalmas, betonos, és több szép erdei rész. És a Veszprém - Márkó útvonalat szerintem nem sokan hiányolták volna
#584
Írta 2009. május 06. - 10:05
#585
Írta 2009. május 06. - 10:02
De ez csak egy pontosítás, a lényeg amit boca és clio is írt, bizonyos sajnálatos események miatt az egyesület olyan kényszerhelyzetbe került, ahol már egyszerûen nem látta vállalhatónak a TT megszokott szinvonalan történõ megtartását, ezért igencsak szomorúan, de inkább visszalépett a rendezéstõl. Nem volt egyszerû döntés, hiszen amióta az utóbbi 5 évben az egyesület részt vett a rendezésben, szabadidõt és energiát nem kímélve folyt a munka, hogy minél elégedettebben érjenek célba a résztvevõk, és ezt a látható fejlõdést megszakítani nem nagy öröm. De egyelõre ez a helyzet, meglátjuk mit hoz a jövõ...
#586
Írta 2009. május 06. - 07:17
Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok.
Én csak azt nem értem, mint ahogy írtad "A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT"
miért nem emeltetek nevezési díjon?
Ha vki ki tud fizetni 800 huf-t akkor akár még a dupláját is hajlandó lenne, annak tudatában, hogy más versenyekre 3-5e is hajlandó áldozni a sporszeretõ bringás.
A herendi indulás pedig szerintem jó ötlet lett volna.
A fennt említett tényt szerintem azért írta a hozzászóló, mert Dante üzenete az volt, hogy mindegy mit csinál az ember, csak legyen benne pénz.
De a HBSE nem ezért rendezte meg, hanem mert magáénak érezte ezt a rendezvényt, és az elmúlt gázlók bizonyították rátermettségüket, legjobb példa az emelkedõ résztvevõszám.
#587
Írta 2009. május 05. - 22:24
Én csak azt nem értem, mint ahogy írtad "A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT"
miért nem emeltetek nevezési díjon?
Ha vki ki tud fizetni 800 huf-t akkor akár még a dupláját is hajlandó lenne, annak tudatában, hogy más versenyekre 3-5e is hajlandó áldozni a sporszeretõ bringás.
A herendi indulás pedig szerintem jó ötlet lett volna.
#588
Írta 2009. május 05. - 21:16
Erre kíváncsi vagyok mit takar. Ki akar 50-60 km-t bringázni? Ez olyan, mintha a Transalpon 20 km-es szakaszok lennének. De hát ez a szempont a montis maratonokon is, nem a tényleges sportteljesítmény, hanem, hogy sokan eljöjjenek és tele legyen a kassza.
Ebbõl most csak azt nem értem, amit írsz
Senki nem akart 50-60 km-es távot a Gázló TT-n.
A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT.
A HBSE-nek nem lenne célja a túl nagy indulói létszám, mert egyelõre ahhoz nem tudnánk kellõ színvonalú infrastruktúrát biztosítani, márpedig a színvonalból mi nem engedünk.
A HBSE célja, ahogy írtuk is, egy neves, rangos esemény megrendezése lenne - két távon, hogy a kevésbbé edzettek is élvezhessék a Gázlózást. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a Gázló TT eddig hozzávetõleg társadalmi munkában valósult meg a HBSE részérõl és ezen nem is kívántunk változtatni.
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#589
Írta 2009. május 05. - 20:05
A 2008-as Gázló TT után több vonatkozásban is belsõ vita alakult ki a
„társrendezõk” között, mely alapjaiban a távok számáról, hosszáról,
pontos útvonaláról szólt, azonban a vita során egyre inkább a
társszervezõk döntési jogosultságainak kérdése került elõtérbe.
Erre kíváncsi vagyok mit takar. Ki akar 50-60 km-t bringázni? Ez olyan, mintha a Transalpon 20 km-es szakaszok lennének. De hát ez a szempont a montis maratonokon is, nem a tényleges sportteljesítmény, hanem, hogy sokan eljöjjenek és tele legyen a kassza.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#590
Írta 2009. május 05. - 18:39
Tisztelt Kerékpáros Túrázók, Gázló TT résztvevõk, Érdeklõdõk!
A Happy Bike SE Elnöksége ezúton sajnálattal tájékoztat minden
érintettet és érdeklõdõt, hogy a Happy Bike SE a 2009-es Gázló TT
megszervezésében és megrendezésében semmilyen formában nem vesz részt.
Hát hogy is mondjam...
Ahogy a búcsúk úgy általában, úgy ez is könnyes volt...
Sajnáljuk, nagyon!
Zsoldos Éva
HBSE Fõtitkár
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#591
Írta 2009. május 05. - 16:10
#592
Írta 2009. május 05. - 14:58
Nekem tökéletesen megfelel a megszokott útvonal.
Nem kell izgulni. Ha nem rendezi meg senki, akkor is végig tudunk rajta menni.
Csatlakozok!
Meg szerintem mások is!
#593
Írta 2009. május 05. - 14:10
Nem kell izgulni. Ha nem rendezi meg senki, akkor is végig tudunk rajta menni.
A sebesség mindent megold.
#594
Írta 2009. május 05. - 13:23
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#595
Írta 2009. május 05. - 12:04
#596
Írta 2009. május 05. - 12:04
A Happy Bike SE Elnöksége ezúton sajnálattal tájékoztat minden
érintettet és érdeklõdõt, hogy a Happy Bike SE a 2009-es Gázló TT
megszervezésében és megrendezésében semmilyen formában nem vesz részt.
Indoklás:
A Happy Bike SE bármilyen tevékenységét - ide értve különösen a
közhasznú tevékenységeket - kizárólag a saját maga által is elfogadott
elvek és célok mentén végzi.
A háttérrõl:
A Gázló TT megrendezésében – ahogy az a rendezvény honlapján (
www.gazlo.hu ) olvasható is – A Happy Bike SE 2004 óta vesz részt,
mely részvétel formáját tekintve leginkább a „társrendezés” szóval
írható körül.
A tényleges lebonyolítás döntõ részét, azaz anyagi fedezetet és
infrastruktúrát, az ellenõrzõ- és frissítõ pontok személyzetét a Happy
Bike SE biztosította, azonban a rendezvény megszervezésében a korábbi
rendezõk is részt vettek.
A 2008-as Gázló TT után több vonatkozásban is belsõ vita alakult ki a
„társrendezõk” között, mely alapjaiban a távok számáról, hosszáról,
pontos útvonaláról szólt, azonban a vita során egyre inkább a
társszervezõk döntési jogosultságainak kérdése került elõtérbe.
A Happy Bike SE Elnöksége és Felügyelõ Bizottsága végül egy elvi
állásfoglalást alakított ki, amelynek lényege a következõ:
A Happy Bike SE mint Egyesület csak abban az esetben vesz részt a
2009-es Gázló TT megrendezésében, ha a TT-n a saját
rendezvény-elvárásai megvalósulhatnak és a döntési hatáskörök
véglegesen tisztázódnak.
A Happy Bike SE alapelvei a Gázló TT-vel kapcsolatosan:
-A Gázló TT maradjon nehéz, rangos rendezvény.
-Nem cél az ezres induló létszám, jelenleg ezzel nem tudnánk megbírkózni.
-Lehetõleg legyen két táv: egy 80-90 km körüli (de mindenesetre nem
50-60 km), és egy (jelentõsen) nehezebb, mindenképpen 100 km fölötti.
-Ha lehet, induljunk Herendrõl.
-Ha lehet, vigyük el a rövid távot is a gázlókhoz.
-Ha lehet, csökkenjen az ellenõrzõ pontok száma, egyszerûsödjön a logisztika.
-Javítani kell a rendezésen, elsõsorban a rajt/cél terület munkáján,
informatikai ellátottságán.
Az említett kérdésekben az álláspontok nem közeledtek, ezért a Happy
Bike SE Elnöksége 2009. május 2-i, 19 tag jelenlétében megtartott
nyilvános ülésén, a jelenlévõ tagokkal egyetértésben, egyhangúlag úgy
határozott, hagy az Egyesület a 2009-es Gázló TT rendezésében és
lebonyolításában nem vesz részt.
Happy Bike SE
#597
Írta 2009. május 04. - 22:47
#598
Írta 2009. május 04. - 20:11
nem Jani nem megyek Veled
#599
Írta 2009. május 04. - 19:58
#600
Írta 2009. május 04. - 19:54
Velem jöhetsz, ha bírod a tempót. 6 órán belüli idõ a cél, persze csak akkor ha nem változtatnak a pályán.
130-on?