
Herendrõl indulni viszont igen rossz ötlet szerintem, mivel egyrészt aki régebbi "motoros", és évek óta megszokott szállása van, annak most másikat kell keresnie, és gyanítom Herend környékén nincs annyi, mint Veszprémben vagy közvetlen közelében. Ráadásul aki vonatozni kényszerül, esetleg aznap reggel menne vonattal, annak még plusz bonyodalom eljutni Herendre. Nem mindenki tud autóval menni...
Másrészt pedig az egy táv. Mivel a 90 km is kihívás volt, ezért a 108-at, bár szinttõl is függ, már nem biztos, hogy megkockáztatom. Nem volt azzal semmi baj, hogy a 90 nem ment át a gázlókon, hiszen az ember úgyis arra gyúr, hogy majd elõbb-utóbb úgyis elég erõs leszek, hogy 120-on menjek és akkor majd hú, a patakátkelések... És az aszfaltozás tényleg inkább keretbe foglalta a többi részt, eleve így készült az ember, hiszen ez a Gázló, amirõl mindenki beszél...
Nem tudom, változik-e még addig a dolog, de lehet, hogy ezen az új Gázlón a fentiek miatt nem fogok részt venni, max nézõként. Hátha a megváltozott felállásban szervezõk is olvassák a fórumot majd, és ha sokan vannak így, változik valami.

szerk: Ja és azt hiszem, én is fizetnék többet is a részvételért, ha ez változna. Ha már egyszer felkerekedik az ember és elmegy több napra (mert a tavalyi tapasztalatok alapján így tervezzük) a környékre, akkor már nem ezen múlik.