Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Gázló Teljesítménytúra

- - - - -

  • Please log in to reply
698 replies to this topic

#581
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts
Én azt nem értem, hogy ha nem a táv és nem a pénz volt a szervezésbõl való kiszállás oka, akkor mi volt? Egyáltalán hogyan került szóba az 50-60 km? Minden tiszteletem a HBSE-ért, hogy veszteségesen is megrendezte éveken át amúgy.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#582
clio

clio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,281 posts

Több ponttal is egyetértek, de miért lett volna jobb a Herendi rajt?


A herendi rajt a fõszervezõ ötlete volt és a HBSE is egyetértett vele, mert a HBSE szerint
- a veszprémi területet kinõttük, nem lehet kellõ színvonalú infrastruktúrát biztosítani a részvevõk számának további növekedése esetén
- jó lenne a rövidebb távot is elvinni Gázlózni - Veszprémtõl ez nem igen oldható meg.
(mod: jóól leírtuk eerie-vel ugyanazt egyszerre :) )

Arról majd nyilatkozzon a fõszervezõ, hogy nála mi volt a herendi rajt alapgondolata, mert más nevében nyilatkozni nem posztom :)

eerie:
A nyereséges nálam egyenlõ azzal, hogy a szervezõk/lebonyolítók minden költsége megtérül és ezen felül marad pénz, ami nem 2 ft :) A szervezõk/lebonyolítók költségében pedig belatartozik mindennemû költség, ami felmerül a szervezés/lebopnyolítás során (bejárás: szállás, benzin, munakdíj; rendezvény: szállás, benzin, munkadíj; ügyviteli és infrastruktúrális költségek: anyag, engedély, infrastruktúra,...). Vagyis igazad van neked is, mert volt olyan év, amikor maradt valmi a Gázlóra szánt összegbõl, azonban a munka mindig is társadalmi volt, vagyis HBSE tagok anyagi ráfordítása sosem térült meg forintálisan, így a valóságban veszteséges volt, ígyhát nekem is igazam van :)

A cél ugyanis sosem a forintális megtérülés volt, hizsen közhasznú tevékenységként rendeztük a Gázló TT-t, ezért is nem emeltünk a részvételi hozzájáruláson. A cél a sok-sok elégedett/boldog bringás :)

Vigyázat! Nagyfeszültség! :D
evvagyokén

ParadicsomHáz & TermeszetesTanya
TÉGY!


#583
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 posts

Több ponttal is egyetértek, de miért lett volna jobb a Herendi rajt?


Veszprémi starttal a rövid távot nem lehetett volna átvinni a gázlókon, illetve az a veszprémi parkoló is kezdett logisztikai rémálommá válni. Illetve volt egy olyan koncepció is, mely szerint legyen kevesebb unalmas, betonos, és több szép erdei rész. És a Veszprém - Márkó útvonalat szerintem nem sokan hiányolták volna :)

#584
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,622 posts
Több ponttal is egyetértek, de miért lett volna jobb a Herendi rajt?

#585
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 posts
Pontosítsunk, nem veszteséges a kezdetektõl a Gázló, némelyik évben az, és van amikor pozitívban zár, de az messze nem az az összeg, amibõl monjduk karbonvázakat lehet osztogatni a tagoknak :D Ez egy TT, nem ezer fõs maraton, soha nem az üzleti aspektus volt a cél. A bevételt a következõ év szinvonalának további emelésére volt szokás fordítani.

De ez csak egy pontosítás, a lényeg amit boca és clio is írt, bizonyos sajnálatos események miatt az egyesület olyan kényszerhelyzetbe került, ahol már egyszerûen nem látta vállalhatónak a TT megszokott szinvonalan történõ megtartását, ezért igencsak szomorúan, de inkább visszalépett a rendezéstõl. Nem volt egyszerû döntés, hiszen amióta az utóbbi 5 évben az egyesület részt vett a rendezésben, szabadidõt és energiát nem kímélve folyt a munka, hogy minél elégedettebben érjenek célba a résztvevõk, és ezt a látható fejlõdést megszakítani nem nagy öröm. De egyelõre ez a helyzet, meglátjuk mit hoz a jövõ...

#586
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,078 posts
Sziasztok! Én csak egy HBSE tag vagyok, nem tisztem ebbe nagyon belemenni, de ahogy látom, az illetékes ember már felvette veletek a kapcsolatot itt a fórumon. Én csak bemásoltam ide a levelezõlistánkra az elnökségtõl küldött levelet. Ezt azután tettem, hogy megkérdeztem az alelnököt, hogy megtehetem-e. Mert szerintem ez így korrekt. Bízom abban, hogy kérdéseitekre megkapjátok a választ!

Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok.
Én csak azt nem értem, mint ahogy írtad "A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT"
miért nem emeltetek nevezési díjon?
Ha vki ki tud fizetni 800 huf-t akkor akár még a dupláját is hajlandó lenne, annak tudatában, hogy más versenyekre 3-5e is hajlandó áldozni a sporszeretõ bringás.
A herendi indulás pedig szerintem jó ötlet lett volna.


A fennt említett tényt szerintem azért írta a hozzászóló, mert Dante üzenete az volt, hogy mindegy mit csinál az ember, csak legyen benne pénz.
De a HBSE nem ezért rendezte meg, hanem mert magáénak érezte ezt a rendezvényt, és az elmúlt gázlók bizonyították rátermettségüket, legjobb példa az emelkedõ résztvevõszám.
" A Cube el van vetve! "

#587
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 posts
Sajnálom, hogy így alakultak a dolgok.
Én csak azt nem értem, mint ahogy írtad "A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT"
miért nem emeltetek nevezési díjon?
Ha vki ki tud fizetni 800 huf-t akkor akár még a dupláját is hajlandó lenne, annak tudatában, hogy más versenyekre 3-5e is hajlandó áldozni a sporszeretõ bringás.
A herendi indulás pedig szerintem jó ötlet lett volna.

#588
clio

clio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,281 posts

Erre kíváncsi vagyok mit takar. Ki akar 50-60 km-t bringázni? Ez olyan, mintha a Transalpon 20 km-es szakaszok lennének. De hát ez a szempont a montis maratonokon is, nem a tényleges sportteljesítmény, hanem, hogy sokan eljöjjenek és tele legyen a kassza. :(


Ebbõl most csak azt nem értem, amit írsz :)
Senki nem akart 50-60 km-es távot a Gázló TT-n.
A kezdetektõl veszteséges a Gázló TT.
A HBSE-nek nem lenne célja a túl nagy indulói létszám, mert egyelõre ahhoz nem tudnánk kellõ színvonalú infrastruktúrát biztosítani, márpedig a színvonalból mi nem engedünk.

A HBSE célja, ahogy írtuk is, egy neves, rangos esemény megrendezése lenne - két távon, hogy a kevésbbé edzettek is élvezhessék a Gázlózást. Csak mellékesen jegyzem meg, hogy a Gázló TT eddig hozzávetõleg társadalmi munkában valósult meg a HBSE részérõl és ezen nem is kívántunk változtatni.

Vigyázat! Nagyfeszültség! :D
evvagyokén

ParadicsomHáz & TermeszetesTanya
TÉGY!


#589
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,199 posts

A 2008-as Gázló TT után több vonatkozásban is belsõ vita alakult ki a
„társrendezõk” között, mely alapjaiban a távok számáról, hosszáról,
pontos útvonaláról szólt, azonban a vita során egyre inkább a
társszervezõk döntési jogosultságainak kérdése került elõtérbe.


Erre kíváncsi vagyok mit takar. Ki akar 50-60 km-t bringázni? Ez olyan, mintha a Transalpon 20 km-es szakaszok lennének. De hát ez a szempont a montis maratonokon is, nem a tényleges sportteljesítmény, hanem, hogy sokan eljöjjenek és tele legyen a kassza. :(
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#590
clio

clio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,281 posts

Tisztelt Kerékpáros Túrázók, Gázló TT résztvevõk, Érdeklõdõk!

A Happy Bike SE Elnöksége ezúton sajnálattal tájékoztat minden
érintettet és érdeklõdõt, hogy a Happy Bike SE a 2009-es Gázló TT
megszervezésében és megrendezésében semmilyen formában nem vesz részt.


Hát hogy is mondjam...
Ahogy a búcsúk úgy általában, úgy ez is könnyes volt...
Sajnáljuk, nagyon!

Zsoldos Éva
HBSE Fõtitkár

Vigyázat! Nagyfeszültség! :D
evvagyokén

ParadicsomHáz & TermeszetesTanya
TÉGY!


#591
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,078 posts
Mi most voltunk lenn a csapattal. Nagyon jó volt, szép volt az idõ, és a Cuha-patakban jó sok víz volt. Úgy tudom, hogy megrendezve meg lesz, csak a HBSE a feljebb említett okok miatt kivonul a rendezésbõl.
" A Cube el van vetve! "

#592
emptytrash

emptytrash

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,789 posts

Nekem tökéletesen megfelel a megszokott útvonal.

Nem kell izgulni. Ha nem rendezi meg senki, akkor is végig tudunk rajta menni.


Csatlakozok!:)
Meg szerintem mások is!

#593
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Nekem tökéletesen megfelel a megszokott útvonal.

Nem kell izgulni. Ha nem rendezi meg senki, akkor is végig tudunk rajta menni.


A sebesség mindent megold.

 


#594
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,068 posts
Na ez sok jót nem jelenthet:cry:
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#595
Eerie

Eerie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 514 posts
---

#596
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,078 posts
Tisztelt Kerékpáros Túrázók, Gázló TT résztvevõk, Érdeklõdõk!

A Happy Bike SE Elnöksége ezúton sajnálattal tájékoztat minden
érintettet és érdeklõdõt, hogy a Happy Bike SE a 2009-es Gázló TT
megszervezésében és megrendezésében semmilyen formában nem vesz részt.

Indoklás:
A Happy Bike SE bármilyen tevékenységét - ide értve különösen a
közhasznú tevékenységeket - kizárólag a saját maga által is elfogadott
elvek és célok mentén végzi.

A háttérrõl:
A Gázló TT megrendezésében – ahogy az a rendezvény honlapján (
www.gazlo.hu ) olvasható is – A Happy Bike SE 2004 óta vesz részt,
mely részvétel formáját tekintve leginkább a „társrendezés” szóval
írható körül.
A tényleges lebonyolítás döntõ részét, azaz anyagi fedezetet és
infrastruktúrát, az ellenõrzõ- és frissítõ pontok személyzetét a Happy
Bike SE biztosította, azonban a rendezvény megszervezésében a korábbi
rendezõk is részt vettek.
A 2008-as Gázló TT után több vonatkozásban is belsõ vita alakult ki a
„társrendezõk” között, mely alapjaiban a távok számáról, hosszáról,
pontos útvonaláról szólt, azonban a vita során egyre inkább a
társszervezõk döntési jogosultságainak kérdése került elõtérbe.

A Happy Bike SE Elnöksége és Felügyelõ Bizottsága végül egy elvi
állásfoglalást alakított ki, amelynek lényege a következõ:
A Happy Bike SE mint Egyesület csak abban az esetben vesz részt a
2009-es Gázló TT megrendezésében, ha a TT-n a saját
rendezvény-elvárásai megvalósulhatnak és a döntési hatáskörök
véglegesen tisztázódnak.

A Happy Bike SE alapelvei a Gázló TT-vel kapcsolatosan:
-A Gázló TT maradjon nehéz, rangos rendezvény.
-Nem cél az ezres induló létszám, jelenleg ezzel nem tudnánk megbírkózni.
-Lehetõleg legyen két táv: egy 80-90 km körüli (de mindenesetre nem
50-60 km), és egy (jelentõsen) nehezebb, mindenképpen 100 km fölötti.
-Ha lehet, induljunk Herendrõl.
-Ha lehet, vigyük el a rövid távot is a gázlókhoz.
-Ha lehet, csökkenjen az ellenõrzõ pontok száma, egyszerûsödjön a logisztika.
-Javítani kell a rendezésen, elsõsorban a rajt/cél terület munkáján,
informatikai ellátottságán.

Az említett kérdésekben az álláspontok nem közeledtek, ezért a Happy
Bike SE Elnöksége 2009. május 2-i, 19 tag jelenlétében megtartott
nyilvános ülésén, a jelenlévõ tagokkal egyetértésben, egyhangúlag úgy
határozott, hagy az Egyesület a 2009-es Gázló TT rendezésében és
lebonyolításában nem vesz részt.

Happy Bike SE
" A Cube el van vetve! "

#597
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
21,7-es átlagot kéne produkálni a 6 órán belüli teljesítéshez... megpróbálok majd Veled menni(ha egyáltalán megyek), aztán majd meglátjuk...

#598
Kosina Szilárd

Kosina Szilárd

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7,603 posts
nagyon úgy néz ki, hogy egyedül nyomom le. :)
nem Jani nem megyek Veled :D
"...nem kurva Õ, csak megadatott neki minden pasi...":)

#599
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

130-on?:D

Igen.


A sebesség mindent megold.

 


#600
Janes

Janes

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 posts

Velem jöhetsz, ha bírod a tempót. 6 órán belüli idõ a cél, persze csak akkor ha nem változtatnak a pályán.


130-on?:D