Jelentkezz be Regisztrálj
Gázló Teljesítménytúra
#561
Posted 2009. May 08. - 09:03
Herendrõl indulni viszont igen rossz ötlet szerintem, mivel egyrészt aki régebbi "motoros", és évek óta megszokott szállása van, annak most másikat kell keresnie, és gyanítom Herend környékén nincs annyi, mint Veszprémben vagy közvetlen közelében. Ráadásul aki vonatozni kényszerül, esetleg aznap reggel menne vonattal, annak még plusz bonyodalom eljutni Herendre. Nem mindenki tud autóval menni...
Másrészt pedig az egy táv. Mivel a 90 km is kihívás volt, ezért a 108-at, bár szinttõl is függ, már nem biztos, hogy megkockáztatom. Nem volt azzal semmi baj, hogy a 90 nem ment át a gázlókon, hiszen az ember úgyis arra gyúr, hogy majd elõbb-utóbb úgyis elég erõs leszek, hogy 120-on menjek és akkor majd hú, a patakátkelések... És az aszfaltozás tényleg inkább keretbe foglalta a többi részt, eleve így készült az ember, hiszen ez a Gázló, amirõl mindenki beszél...
Nem tudom, változik-e még addig a dolog, de lehet, hogy ezen az új Gázlón a fentiek miatt nem fogok részt venni, max nézõként. Hátha a megváltozott felállásban szervezõk is olvassák a fórumot majd, és ha sokan vannak így, változik valami.
szerk: Ja és azt hiszem, én is fizetnék többet is a részvételért, ha ez változna. Ha már egyszer felkerekedik az ember és elmegy több napra (mert a tavalyi tapasztalatok alapján így tervezzük) a környékre, akkor már nem ezen múlik.
#562
Posted 2009. May 08. - 06:46
Egyébként Eerie: A kiesett 30 kilométeres rész pótlására, a szép erdõs részre én nem látok utalást az általad bemásolt fõrendezõi nyilatkozatban.
Az már magánügyem, hogy a szállást már lefoglaltam Veszprémben… Kicsit késõn változtattatok.
#563
vendég_pier_*
Posted 2009. May 08. - 05:52
Látod, mennyire nem érted mirõl van szó.
Unalmas zötykölõdés szerinted Márkóig?Igen, de ez is hozzátartozik a túrához.Ennyi erõvel holnap kivennéd a Kõrist az utvonalból mert magas és nehéz felmenni rá.
#564
Posted 2009. May 07. - 23:30
Nektek fogalmatok sincs, hogy sokaknak mit jelentett ez a kerékpáros teljesitménytúra.
Indultam is rajta jó párszor, szerveztem is jó párszor, és ezzel nem egyedül vagyok így. Szerintem azért valami fogalmunk csak van róla És amint már leírtuk, nagyon-nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem maradt választásunk, és ki kell szálnunk a szervezésbõl. De ez nem változtat azon, hogy a Gázló fõrendezõje a kezdektõl fogva kényszerû kompromisszumnak tartotta a Veszprémi indulást, és ezzel a HBSE is egyetértett. Megértem, ha neked hiányozni fog a Veszprém - Márkó útvonal, mások viszont talán örülni fognak az unalmas zötykölõdés helyére kerülõ szép erdõs részeknek. Szerintem adj a változó útnak egy esélyt, nem érdemes elõre háborogni.
Szerinted kötözködés, szerintem csak sértõdés, miszerint nem a ti elképzelésetek valósul meg.
Itt kevered a dolgokat. Kötözködésnek azt mondtam, mikor ilyeneket írsz:
"És ki jelezte,hogy nem képes Veszprémbõl elindulni?"
Ami pedig a sértõdés részét illeti, csacskaság, szó nincs sértõdésrõl. A háttérben történtekrõl nem tudsz semmit, így pedig szerintem felelõtlen dolog ítélkezni.
Remélem így már tisztább a kép. Szép álmokat!
Ui. Ne sokat várj július 11-én Veszprémben, nem onnan indul majd a Gázló TP
#565
vendég_pier_*
Posted 2009. May 07. - 23:00
Szerinted kötözködés, szerintem csak sértõdés, miszerint nem a ti elképzelésetek valósul meg.
Ettõl függetlenûl (meg amit tettetek éveken keresztûl ezért a megmozdulásért) szeretettel várlak benneteket július 11.-én Veszprémben.
#566
Posted 2009. May 07. - 22:54
Ez jó ötlet!
#567
Posted 2009. May 07. - 22:51
És ki jelezte,hogy nem képes Veszprémbõl elindulni?
Azt hiszem ezen a ponton ez már inkább csak kötözködés. Így bocs, ebben a diskurzusban már nem vennék részt.
#568
vendég_pier_*
Posted 2009. May 07. - 22:06
Több mint 10 évig mûködött ez a megoldás...
Hány résztvevõ nem akarta ezt az útvonalat??
#569
Posted 2009. May 07. - 21:56
Másfelõl a starthely változása egyáltalán nem ürügy. A mostani útvonal a kezdetektõl fogva kompromisszum volt, és most jött el az idõ a régóta tervezett változtatásra. És ebben teljes egyetértés volt a szervezõk között.
#570
vendég_pier_*
Posted 2009. May 07. - 21:35
Hozzáteszem:minden elismerésen és köszönetem a HBSE-nek azért amiért -kimondhatjuk- kultusszá emelték ezt a kerékpáros megmozdulást.
De ezt a hírnevet sikerül lerombolni a "nem férünk el Veszprémben" féle kreált ürügyekkel.
A GÁZLÓ az GÁZLÓ:Veszprémi indulással a Márkói-malomig vezetõ úttal(amit nagyon utálok de ez is a GÁZLÓ útvonala), a Herendi aszfaltos emelkedõvel, Királykapuval,Kõrissel(csak a hosszútáv az igazi), a Cuha-völgy, Bakonybél, Hajag, Hárskút, Hadi-út(már ennek a hiányát is nehéz volt tolerálni , helyette a szeméthegyek mellett bemenni Veszprémbe) és megint Veszprém.
A Gázló azért Gázló mert csak a hosszútáv "érdemli meg" hogy tényleg gázoljon.Nem azon kell aggódni, hogy miért nem megy a rövidtáv át a Cuhán.Ennyi erõvel legyen az indulás Vinyérõl(lásd Pannonmaraton 2009) és induljon egybõl a Cuha-völgyben.
Ha a T.HBSE (tényleg kösz mindent) nem akar "ellen-GÁZLÓT" akkor mindenki aki imádja a BAKONYT, a bringát ,röviden a GÁZLÓT: találkozzunk július 11-én és mutassuk meg, hogy miért jöttünk össze évek óta egy nyári szombaton több százan.
#571
Posted 2009. May 07. - 19:46
"Sziasztok,
Gyorsinfó a 2009-es Gázlóról:
Gázló Hegyikerékpáros Teljesítménypróba
Ideje: 2009. július 11. szombat.
Rajt helye: Herend. Körtúra.
Táv: 108 km.
Útvonal: Tulajdonképpen az eredeti, a megváltozott rajthely miatt az eleje és a vége szükségszerûen változott. Az új útvonal gyakorlatilag esõs idõben is járható.
Igaz az információ, hogy egytávos lesz. Annyi könnyítés lesz, hogy aki nem akar felmenni a Kõris-hegyre, kikerülheti az akadályt. Az elismerés ennek megfelelõen másként lesz szövegezve.
Új honlap a részletes információkkal hamarosan elérhetõ lesz.
Információ hamarosan itt is: http://ttt.tr.hu
Ezúton köszönöm meg a HBSE tagságának az elmúlt 5 év rendezésében való részvételt. Ezt a köszönetetnyilvánítást minden általam látogatott fórumon meg fogom ismételni.
Üdvözlettel: Sokhegyi Zsolt"
A HBSE pedig azért nem rendez még egy TT-t a környéken, mert finoman szólva sem venné ki magát jól egy ellen-Gázló. A bringázás márpedig nem az ellenségeskedésrõl kell szóljon. Egyelõre még a tagság próbálja feldolgozni a mostani eseményeket, de valószínüleg majd valahol, valamikor sor kerül egy saját rendezésû TT-re is. De ez már teljesen a jövõ zenéje.
A honlap frissítésével kapcsolatban igazatok van, sajna lassan õrölnek a HTML szerkesztõ kerekek...
#572
Posted 2009. May 07. - 19:14
Személy szerint nagyon sajnálom, hogy az idei Gázló TT megrendezésénél ilyen problémákkal kellett szembesülnötök. Megértem az álláspontotokat, ha nem megy, nem kell erõltetni.
DE. Ha a Gázló hivatalos oldala VOLT eddig a www.gazlo.hu, akkor szerintem ideje lenne picit frissíteni az oldalt, és kiírni, hogy ne igen nézegessed szerencsétlen, úgyis hiába teszed, mert az idei rendezvényrõl SEMMI használható infót nem találsz.
Azonkívül én is osztom a többiek vélemnyét, miszerint miért nem próbáltok Ti megrendezni egy olyan rendezvényt, amely teljes mértékben megfelel az elvárásaitoknak? Szerintem mûködõképes lenne a dolog, mi biztosan ott lennénk!! És az ár. Manapság, mikor a többi rendezvény simán veri az 5000-6000Ft/fõt, szerintem nyugodtan meg lehetne emelni a nevezési díjat.
Én és az egyik kedves jóbarátom már idestova három éve tekerjük a bicajt. Az õsszel elhatároztuk, hogy a nyáron az összes lehetséges eseményen ott leszünk. (Balatonkör, Balaton200, Szilvásvárad, Tour De Pelso, Gázló). Na el is kezdtünk komolyabban eddzeni, õsztõl tavaszig kétnaponta 12km-t futottunk, úsztunk. Azokon a napokon, mikor a Dunaparton szembeszélben -2 fokban futottunk arról beszélgettünk, milyen szép helyeken is megy a Gázló, és mekkora élmény lesz majd nyáron, mikor kivétel nélkül mindenkit lenyomunk. )
Tehát, ne csináljátok már, hogy pont most nem lesz Gázló!!!
Szervezzetek Ti egyet! Hiszen a tapasztalat már megvan!
#573
Posted 2009. May 07. - 11:20
Nem a név számít, hanem ami mögötte van, az út, az emberek, a rendezés stb.
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#574
Posted 2009. May 07. - 08:32
No, de a Gázló oldala (http://www.gazlo.hu/...formacio_3.html) szerint az útvonal eddig még nem változott.
A gazlo.hu a Gázló TT hivatalos honlapja volt mindaddig, mig a HBSE hivatalosan részt vett a Gázló TT szervezésében és lebonyolításában. A 2009-es Gázló TT/TP-vel kapcsolatban a fõrendezõt kell keresni (telefonszáma megtalálható a témaindító bejegyzésben).
A HBSE szerint más jó a Gázló TT-nek, mint a fõrendezõ szerint. Sajnáljuk, hogy az álláspontok nem közeledhettek és válás lett a vége. A legjobbat akarjuk a Gázló TT-nek és az indulóknak is. Tudjuk, hogy az információhiány nem éppen jó dolog, de van egy pont, ahol fel kell állni az asztaltól...
Talán úgy a legkorektebb megfogalamazni, hogy mivel nem akartunk perlekedni a Gázló TT tulajdoni-, és rendezési jogán, ezért a fõrendezõ vihette a Gázló TT-t, mondván "az az õ szellemi terméke és õ tudja mi a legjobb a Gázló TT-nek", míg a HBSE magtartotta azt, ami hivatalosan a HBSE-é.
Szomorú történet, és én a magam részérõl biztosan nem tudnék a közeljövõben száraz szemmel átkelni a Cuhán - és nem a felcsapódó patakvíz miatt....
Azt hiszem, elmondatott, ami elmondható.
Sportbaráti üdvözlettel:
Zsoldos Éva
HBSE Fõtitkár, Elnökségi tag
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#575
Posted 2009. May 06. - 21:33
#576
Posted 2009. May 06. - 21:30
No, de a Gázló oldala (http://www.gazlo.hu/...formacio_3.html) szerint az útvonal eddig még nem változott.
#577
Posted 2009. May 06. - 15:14
#578
Posted 2009. May 06. - 11:29
Én azt nem értem, hogy ha nem a táv és nem a pénz volt a szervezésbõl való kiszállás oka, akkor mi volt? Egyáltalán hogyan került szóba az 50-60 km? Minden tiszteletem a HBSE-ért, hogy veszteségesen is megrendezte éveken át amúgy.
Ez az 50-60 km csak úgy merült fel, hogy ne annyi legyen, hanem a rövidtáv is maradjon rangos, legalább 80-90 km. Tehát erõt/bejárást/tervezést kell abba fektetni, hogy a herendi indulás esetén is megmaradjon a rövidtáv távja és ne csökeknjen 50-60 km-re. Csak zárójelben szerepelt a közleményben, mint kiegészítés
A táv is a szervezésbõl való kiszállás oka, de nem ilyen formában. A pénz is, de nem abban a formában, hogy többet szeretnénk, hanem abban a formában, hogy csak olyanhoz adjuk a kapacitásainkat és ezen belül a pénzt is, amivel a HBSE tagsága is egyetért. A fõrendezõ idei terveinek jelentõs részével a HBSE Tagsága nem tudott közösséget vállalni. A fõrendezõ pedig a HBSE alapelveinek jelentõs részét nem volt hajlandó elfogadni, magáénak érezni. Sajnos választani kellett A Gázló TT érdekében nem kívánunk belmenni abba a csatározásba, hogy kié is a Gázló TT. Az idõ majd eldönti...
.....
Nagyon jól csináljuk, hogy semmit nem beszéltünk meg és kb ugyanzt írjuk
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#579
Posted 2009. May 06. - 11:22
#580
Posted 2009. May 06. - 10:39
szervezhetne saját TT -t, a tehetsége megvan hozzá.
Ráadásul igy elkerülhetõek lennének az ilyen sajnálatos események, hisz lefõbb motíváció a bringázás szeretete.
Tavaly részt vettünk, idén is megyünk osztrákokhohz egy TT-re 3000 indulóval/igaz országuton/
Itt 48 euro a nevezési díj,/ezért kapsz kaját, mezt,rajtszámot/
Megvalósítható lenne itthon is, csak kicsibe