KÖSZÖNÖM! Végre ezeken a képeken én is ott vagyok! örök hála!Én is raktam fel pár képet.
Jelentkezz be Regisztrálj
Duna Maraton -- 2006. július 2.
#181
Posted 2006. July 03. - 13:28
#182
Posted 2006. July 03. - 11:47
Hány gramm egy ilyen?én gumiszerelés helyett inkább cipelem ezt állandóan : http://ebike.hu/term...defektgatlo/477
#183
Posted 2006. July 03. - 11:47
ezen jót röhögtem :lol1:
#184
Posted 2006. July 03. - 11:37
A verseny? Én kivártam, vacilláltam, hogy középtáv-e vagy rövid, de a múlt héten meghallottam, hogy hét végén esõk várhatók! Szóval rövidre neveztem.
A lehûlésnek viszont örültem.
Rajtnál néztem, hogy már megint mennyi eszetlen ember van. Eddig is minden maraton sarasvolt, tehát pontosan tudhatta mindenki, mi várható. És mégis. Szóval én szitkozódó emberekkel nem is találkoztam, mindenki tudta, hogy saját döntése volt.
A pálya? Szép lett volna, ha tudok nézelõdni. Az aszfalton felfelé nyomtam, ahogy tudtam, aztán a lejtõkön persze elhagyott mindenki, akit azelõtt én elõztem.
Sár volt. Még a tárcsafékes kerekek sem tudtak gurulni. Valahogy minden sár a hegyen azt szerette volna, ha magammal viszem a célterületre.
Azért többet lehetett tekerni, mint amit tologatni kellett. Egyszer úgy 20 km környékén felértünk egy gyönyörû fensíkra. Valaki megjegyezte, hogy lent a rajtnál hülyének nézték õt, de azok sosem látják meg ezt a tájat...
Az a rámpa a Salamon toronynál izgi volt.
Köszönet az ezt követõ lépcsõ mellett bringát leszedõ srácoknak. Ja és annak a srácnak is, aki kicibálta a hátsó fogaskoszorú és a küllõk közé beszorult láncomat az itatónál.
Hogy közben esett az esõ, azt fel sem vettem.
Bringamosás? Hát azt én a dunában oldottam meg. Skirit látva, hogy milyen szép tiszta lett a cipõje, én is belegázoltam a vízbe bringástól és nagyjából leáztattam az agyagot a paripáról.
Ezek után jól esett a célban a napsütés és a fincsi babgullyás is.
Én jól éreztem magam, köszönet a lehetõségért.
És Paulnak, a papír kutyának köszönet a szállításért, a fürdetésért és az otthoni bringamosásért, masszázsért. Imádom ezt a pasit.
#185
Posted 2006. July 03. - 11:26
ha olvassa ezt a postot, kérném keressen meg.
köszi!
A versenyrõl annyit, hogy baszott saras volt, felkészületlen voltam, de nagyon élveztem. Pedig elcsúsztam vagy 5x, 200+ adik helyen értem célba, de élveztem.
#186
Posted 2006. July 03. - 11:23
Nem néztelek hülyének, csak iylenekre voltam kíváncsi hogy miket mi vág tönkre, hogy tudjam elõre..
Nekem fenn nyitott a bowdena vázon, de sztem oda nem nagyon ment sár - olajozni vagy vmit érdemes, nem vagyok rutinos ebben, utúbbi 10 évben verseny bicóval voltam, amit ugye kicsit kevesebbet kell nyüstizni/karban tartani...
Mi 40 percet vártunk a mosóra, aztán felraktuk így a bicókat sárosan... Elöttem aki mosta majdnemmegkérdeztem hogy kulcsot ne adjak hogy vázid szétszedje a tisztogatáshoz? :mad:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#187
Posted 2006. July 03. - 11:21
Kár: XTR h.váltó 40 ropi
Merida flyweight magnéziumváz 160 ropi
Megérte. Gigalol...
Hát részvétem. Nekem a 8-as Alivio pöpecül müködött ,végig igaz csak 50-60 km-et mentem.De nem a bringa miatt álltam ki.
#188
Posted 2006. July 03. - 11:19
Ha elõre tisztázod a feltételeket akkor velük is lehet ésszerû kompromisszumot kötni
#189
Posted 2006. July 03. - 11:16
És bevált???én gumiszerelés helyett inkább cipelem ezt állandóan : http://ebike.hu/term...defektgatlo/477
#190
Posted 2006. July 03. - 11:16
Én a középtávon mentem (ahogy idén mindíg).
Gyors rajt, kicsit hátracsúsztam, de kb 200 embert elõztem le amíg kiértünk aszfaltra, mert mindenki a szélén ment, én + középen át..
A betonos emelkedõn eléggé elkezdte húzni az eleje, kicsit le is szakadtam, de sebaj /majd lejtõn utolérem õket/
A beton után a meredek mászás elég durva volt. Én szeretem a hillclimbet de ez nekem is meredek volt szo. tolni kellett.
A lefelék is elég durvák voltak, fõleg mire elkopott a hátsó fékpofám.
A hosszú/közép táv választójánál kaptam powerbart /zöldet/ azt elrágni öcsém...
Na mind1 itt már nem nagyon találkoztam senkivel, aztán mikor kiértem 1 olyan része ahol sok fotós volt és 1 kerítés mellett kellett menni durván lefele akkor mondták h. absz. 12. vagyok ekkor megörültem és újúlt erõvel nyomtam mint állat. Ez addig tartott amíg a ragadós saras rész jött. 2.1-es WTB exiwolf /nincs sárgumim/ beragadt - tolás- . itt leelõzött kb 3 középtávos :-(
Kiértem a saras részrõl és nemtom pontosan mennyire utána váltok 1-et, lánc a küllõk közé, XTR hátsóváltó kb a támvilla vonalában :wtf:
A sram láncszemet nem tudtam szétszedni- láncbontó- kitört a tüskéje :scared:
itt már kicsit ideges lettem, jött 1 csomó ember, 10 perc után kaptam 1 láncbontót. lánc, hátsóváltó le, tolás. Már úgyis csak 15 km van hátra...
Hátsó fék sem jó, csak a verseny után derült ki azért, mert a váltópapucs arrébnyomta a kereket, az pedig kilyukasztotta a vázat a bal láncvillánál:mad:
Így 8. lettem kategóriában és olyan idõt mentem mint tavaly...
Kár: XTR h.váltó 40 ropi
Merida flyweight magnéziumváz 160 ropi
Megérte. Gigalol...
#191
Posted 2006. July 03. - 10:26
Ez volt az elsõ ilyen saras maratonod?
Ezek szerint igen,ez volt neki az elsö.
És sztem utolso is,mert épeszü ember nem megy ilyen sárban:D Max azok akik elsö 6 helyre hajtanak.
#192
Posted 2006. July 03. - 10:22
Igen, már világos :mad:
Akkor jól van. Már úgy éreztem mintha azt gondolnád hogy hülye vagyok. 12 éve montizok, láttam már ezt-azt ez idõ alatt Ez volt az elsõ ilyen saras maratonod?
#193
Posted 2006. July 03. - 10:21
Igen, már világos :mad:
Ilyen esetekre én ugy oldottam meg hogy a váltokartol a hátso váltoig 1 darabbol áll a bowdenház,és a fékkartol a hátso fékig is 1 darab bowdenház megy.Nem a legszebb,de pl igy a hátso fék,és válto is tulélte a tegnapi menetet,söt még Kisnána ota ugyanaz a bowden/bowdenház van fent a féknél.És ott tökigérö viz volt:)
#194
Posted 2006. July 03. - 10:03
Szallagozás versenyre valoban tökéletes volt már.
Mosorol meg annyit hogy egyesek rátelepszenek,és képesek negyed orán át gecizni, nem gondolva arra hogy még páran várnak rá.Csak annyira kéne lemosni hogy a kocsit ne koszolja össze, az meg 3 perc alatt megvan.E helyett a buko telljesen tisztára mossan,negyed orán át lefoglalva a gépet.Én sorba se álltam, vastagon sárosan be a kocsiba,és még vasárnap este lemostam otthon magas nyomásuval.
Mosokat meg nem kéne odaadni a versenyzöknek, kéne 2 ember aki mossa a bringát,és 3perc/bicaj esetén nem kéne sorbaállni másfél orát,mint mondták egyesek hogy annyit álltak sorba.
#195
Posted 2006. July 03. - 09:56
Fél8kor a visegrádra felvezetõ (állítólag továbbra is agyagos) emelkedõ alján találkoztunk vkikkel, akik egy Transittal jöttek le a fenti frissítõ ponttól, és látván reménytelen küzdelmünket mutattak egy köves-keménysaras utat. Hogy a verseny miért nem mehetett arra azt nem tudom, de picit bepöccentem ott azokra akik az utat kijelölték.
...
pl mert a Nemzeti park vagy az erdészet nem engedélyezte......és mivel az engedélyeztetés nem 2 perc, a verseny elõtt pár nappal már egyébkénrt sem nagyon modosítható.....a pilisi parkerdõ gazd amúgy sem a rugalasságáról híres
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#196
Posted 2006. July 03. - 09:53
MC Pite, pár nappal ezelõtt még sûrû kérdõjeleket tettél egy megjegyzésemre, amiben azt írtam hogy nem indulok ha nagy dagonya lesz, mert nem akarom az alkatrészeket, esetleg a komplett kerékpárt kicserélni egy maraton verseny miatt (után). Akkor most már érted hogy mirõl beszéltem???
Igen, már világos :mad:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#197
Posted 2006. July 03. - 09:44
Láttam sokan rosszabbul jártak mint pár fogaskerék rakoncátlankodása, ma és holnap miszlikbe szedem a gépet és megnézem mi a helyzet, de félek hogy ennek anyagi vonzata lesz még .
Saras képecske Utoljára tisztán... Gulasch Ha vkit érdekelnek még képek, akkor majd rakok fel, ill ma kapom meg a többit, mert azok nem az én telómmal készültek...
McPite, pár nappal ezelõtt még sûrû kérdõjeleket tettél egy megjegyzésemre, amiben azt írtam hogy nem indulok ha nagy dagonya lesz, mert nem akarom az alkatrészeket, esetleg a komplett kerékpárt kicserélni egy maraton verseny miatt (után). Akkor most már érted hogy mirõl beszéltem???
#198
Posted 2006. July 03. - 09:21
:bananadanén oldalam:bananadan
#199
Posted 2006. July 03. - 08:57
Most értünk haza peströl,tegnap már nem akartunk utnak indulni.
A verseny.
Szerintem az utóbbi évek legkeményebbje volt-legalábbis amiken én indultam.
A Szilvás se volt gyenge,de ez überelt mindent.Ilyen ragadós sár még nálunk az Alföldön sincs.A tempót birtam a közepesekkel tartani,a lefeléken elözgettem sokat,de 45km-nél elsö defekt:( lassan eresztett le kb. olyan fél-laposig,de mentem vele.Próbáltam spray-t kérni,de nem volt senkinek,akinek meg volt az nem adta kölcsön.Mintegy 6-7 km kinlódás után megálltam a bobpályánál és nekiálltam gumit cserélni.A másik bringás újság fotósánál sikerült éppen szervizelnem,amiröl Ö csinált is jónéhány fotót.Meg is kérdezte,hogy "ez a bringa müködik még"? látva a rengeteg sarat a vázon.A csere sikerült és kipihentem vágtam neki a várnak és a sipályának.Beleadva apait-anyait ismét sok helyezést javitva örült módon eresztettem meg a végét.Picit több mint 6órás idövel értem be.Bocsánat a két lódarázstól akiket kicsit kiszorítva elöztem meg a cél elött az utolsó kanyarban.Gratulálok minden indulónak,nagy csata volt.
#200
Posted 2006. July 03. - 08:52
Én kondíciómtól féltem, mert 2 hete betegség miatt nem tekertem és eléggé leépültem, utána idõm nem volt kimenni csak 1×, ahol nem voltam elégedett a teljesítményemmel. De a tekeréssel nem volt probléma a versenyen.
Úgy terveztük túrázunk, had startoljanak csak el a tömegek, mi majd tekerünk frankón utánuk, legalább lenyomják a vizes füvet elöttünk, stb. Érdekes volt, hogy rengeteg embert megelõztünk felfele az aszfalton (meg is jegyeztek sokan a piros táskavédõmrõl :-) ), vagy 200 embert, úgy látszik hogy ez nekünk hazai pálya volt, mások nem szerették az ilyen közepes/lightos emelkedõket...
Elkezdõdik a terep... akarom mondani a tolás. Már az elsõ saras lejtõn problémáim voltak a vastag gumimmal - mint utólag kideült emiatt *tam annyit, de ne rohanjunk ennyire elõre.
Tekerünk, szenvedünk, Tomi barátomnak a Michelin gumik sem anyagban sem mintázatban nem hozták amit az út megkívánt, így egyenesen sem sikerült arra menni mint szeretett volna, illetve felfele sok tolás volt emiatt. Emiatt is, illetve több szerelési megállás miatt a középtávosoktól vagy 20 percre lemaradtunk. Tuti utolsók voltunk, majd 20-25 km környékén beértük és visszaelõztük a középtávosok végét -akik közt volt aki trekking gumival nyomta, neki is egy nagy respect hogy így bevállalta!
Elõl kis tányéron a láncom állandóan beszorult a villához, hátul a 3 nagy fogaskeréken istentelenül rág, úgyhogy ezeket gyakorlatilag mellõztem, így elég 'kellemes' volt pár helyen menni. Egy nagy lejtõ után Dobogókõ elött 2Km-rel végre volt slag, váltót lepucultam a sok gaztól, kis kövektõl, sártól. Elöl kis tárcsa OK, hátúl úgy néz ki marandó probléma... remek, már kezdem érteni miért hokibájkkal jöttek páran... :-(
Dobogókõnél csatlakoztunk egy lányhoz, akivel többször oda/vissza kerültük egymást, kb olyan tempóban jött mint mi, õ is csak végig akart menni, nem akart sietni ilyen úton - remek, nem is sejtettük akkor még hogy ez mennyire jó lesz. Így egymást elszórakoztattuk, a hangulat tûrhetõ volt - az utolsó 15Km-es szakaszig. Itt jött elõ a széles gumi problémám...
Mindegy, hogy lejtõ, emelkedõ vagy egyenesen toltam, 1-2perc alatt blokkolt elsõ-hátsó a sártól, 2-3 perc takarítás. 1-2 eltömõdés, 2-3 takarít. Egy idõ után szinte sírhatnékom volt, hogy a 3-4 centis sárban csúszkálva nincs jobb dolgom, mint szántani biciklivel. Többször fel akartam venni... idáig nem vettem komolyan hogy több kilóval nehezebb lesz a gép... hát nem vagyok egy gyenge gyerek, de hogy nem sikerült 3 próbálkozás után sem felvenni a hátamra/vállamra, az eléggé elkeserített. Rángattam, húztam, legszívesebben földhöz vágtam volna. Ketten 5 perc alatt kikapjuk elsõ kereket, kitakarít, király! Másfél perc, megállt a kerék... Azt hiszem itt volt az elsõ mélypontom. Olyan törés volt nekem, hogy még kb 14km van hátra, és hogy tekerni lehetetlen, tolni lehetetlen, hogy itt akármit csinálok nem lesz semmi, vagy vonszolom tovább, vagy nem tudom, mert ott nem maradhatok az erdõben, a kutya nem jön értem . Féket nem akasztottam már vissza, ment tovább ez a tosziga, itt párszor dührohamot kaptam, iszonyat lassan haladtunk. Fél8kor a visegrádra felvezetõ (állítólag továbbra is agyagos) emelkedõ alján találkoztunk vkikkel, akik egy Transittal jöttek le a fenti frissítõ ponttól, és látván reménytelen küzdelmünket mutattak egy köves-keménysaras utat. Hogy a verseny miért nem mehetett arra azt nem tudom, de picit bepöccentem ott azokra akik az utat kijelölték.
Nagy respect azoknak akik ezt single tolták végig!
Fék vissza, és menetközben a fékhatás brutális csökkenésének észrevételezése... kopprahúzott fékekkel már lassultam kicsit... a sok sár esztergálta rendesena a felnim, azt nem vágom hogyha tök fényes volt a felni, miért nem fogott mégse, mindegy IJ.(Szerencsére ismerte az a lány akivel jöttünk azok közül vkit akik még mögöttünk jöttek középtávosok-akik szintén összetömörödtek közbe csapattá-, és telefonon leadta a drótot hogy még világosban leérjenek õk is.)
A dagonyázás után itt megint erõsödött bennem a tárcsára való upgrade szükségességének érzete...
20:00-kor a sátorban ültünk, mi voltunk az uccsók akik kaptak babgulyást - ami legalább finom volt. A célnál azt mondta a faszinger, hogy még 400an vannak kinn...
Következõleg vagy nem nevezek elõre, azon a 2000Ft-on már nem múlik hogy az idegeim, a vállam (bicikli vonszolás/toszigálás, ma már jobban érzem hogy nincs rendben) és a bicót hazavágjam. Vagy legelején elõnevezés, és ha takony az idõ, rövidtávra átnevez, vagy nem tudom. Póló kéne, de ha megint azon az agyagos szakaszon át megy az út; lemondok róla. Láttam sokan rosszabbul jártak mint pár fogaskerék rakoncátlankodása, ma és holnap miszlikbe szedem a gépet és megnézem mi a helyzet, de félek hogy ennek anyagi vonzata lesz még .
Még annyit, hogy a frissítõkre én nem panaszkodok, mikor mi jöttünk akkor még mindenütt volt minden bõven, de volt ahol már pakoltak, és akik utánunk jöttek hosszútávosok, nekik már viszont valszínû nem jutott, de csak mert hamar elhúzták a csíkot.
Saras képecske Utoljára tisztán... Gulasch Ha vkit érdekelnek még képek, akkor majd rakok fel, ill ma kapom meg a többit, mert azok nem az én telómmal készültek...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám