
egyébként nekem se kell rugós nyeregcsõ.
scandium váz - scandium/titán nyeregcsõ megteszi a fiatal valagamnak még...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
A rugós nyeregcsõ nem versenyszerû használatra való. Utcai közlekedésben vagy túrázgatás közben a testsúly nagy része a nyergen van, a pedálozás kis erõkifejtéssel jár. A testtartás is egyenesebb. Versenyszerû használatnál a testtartás sportosabb, a pedálozás sokkal nagyobb erõkifejtéssel jár, a nyeregre kisebb terhelés jut. Nagy hibája a rugós nyeregcsõnek, hogy csak a test felé érkezõ ütésekel csillapítja, így a további terhelés már a lábat éri. Ráadásul a nyereg-monoblokk távolság is változik. Ha lefelé ereszkedésnél egy kicsit kiemelkedek a nyeregbõl, vagy hátracsúszok, akkor a rugós nyeregcsõnek már nincs is értelme. Arról már nem is beszélve, hogy csak dobálja az ember.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Itthon nem nagyon fogsz kapni.nem tudja valaki, h mo-n hol lehet I-beam-es nyereghez és nycsõhöz hpzzájutni?
tudnál róla nekem oldalt bemásolni?
tudnál róla nekem oldalt bemásolni?Vége a Brooks-nak, mehet a halálba a Lookin!! Az Otto katalógusban megjelent a felfújható kerékpárülés!!!! Mindenki vegyen, óccccssssóóóóó!!!!:bananadan
A rugós nyeregcsõ nem versenyszerû használatra való. Utcai közlekedésben vagy túrázgatás közben a testsúly nagy része a nyergen van, a pedálozás kis erõkifejtéssel jár. A testtartás is egyenesebb. Versenyszerû használatnál a testtartás sportosabb, a pedálozás sokkal nagyobb erõkifejtéssel jár, a nyeregre kisebb terhelés jut. Nagy hibája a rugós nyeregcsõnek, hogy csak a test felé érkezõ ütésekel csillapítja, így a további terhelés már a lábat éri. Ráadásul a nyereg-monoblokk távolság is változik. Ha lefelé ereszkedésnél egy kicsit kiemelkedek a nyeregbõl, vagy hátracsúszok, akkor a rugós nyeregcsõnek már nincs is értelme. Arról már nem is beszélve, hogy csak dobálja az ember.Nagyobban:http://mcpite.uw.hu/nyeregcso.JPG
Lerajzoltam az ált elõforduló úthibákat (pozitív majd negatív úthiba, majd nagyjából hogy mekkora szögtartományban éri ütés a gépet), ill a 2 nyeregfélénél hogy merre csillapít (legtöbbet), ill milyen úton mozog a nyereg.
(piros ütés iránya, zöld a nyereg elmozdulása, fekete hogy milyen irányú ütéseket csillapít leginkább; mert ugye minden ütés valamennyire felfele mozgás)
A trapézos nagyobb szögtartományban nyeli el jobban, de nekem úgy tûnik (user error?) hogy nem pont arra amerre a legjobb lenne.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
ez speciel jó nagy hülyeség...
a 2,4-es gumi, nyilván nemcsak szélesebb, ahnem magasabb is.
tehát, ha kevesebb nyomással mégsz vele, akkor lesz mondjuk ugyanannyi esélyes a felütésre, mint a keményebbre fújt 2,1-essel.
mondom ezt úgy, hogy használtam 2,35-öst 1-1,5barral. felütés nélkül. (nem CC re)
rugós nyerget nem lenne az a pénz, hogy vegyek.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
15Kg a bicó, a mostani nyeregcsövem 390g, a B+ rugós pedig 450g. 60grammtól nem megyek a falnak.