Jelentkezz be Regisztrálj
Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....
#581
Írta 2012. január 16. - 15:32
specialized phenom sl nyereggel milyen tapasztalatok vannak?
kösz, tg
#582
Írta 2012. január 12. - 22:01
újítottam egy ilyet és baromi jó
/QUOTE]
Háát, ha nem szép, legalább jó legyen!
#583
Írta 2012. január 12. - 20:46
Nem szörnyülködök, szerintem az egyik legjobban eltalált nyerge a SR-nek. Én tavaly trekkingen tekertem vele több ezer km-t és annyira meggyõzött, hogy nem nem szeretnék mást. Hetedik nyereg öt év távlatában, de ebben megtaláltam azokat az összetevõket amiket kerestem. Ár érték aránya meg magáért beszél és ez nem közhely. A gél amivel töltötték valóban elnyeli, nemcsak az apró rezgéseket, de a nagyobb ütéseket is, a ventillációs részével voltak fenntartásaim, meglepetésként tapasztaltam, hogy mûködik. A Balaton megkerülésekor tavaly 120 km után álltam meg elõször és az nem a nyereg miatt volt. Remélem Neked is beválik, kívánom, hogy így legyen! Tekerj vele minél többet, és tudd elfelejteni a rossz nyereg minden nyûgét.
#584
Írta 2012. január 12. - 19:48
újítottam egy ilyet és baromi jó
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#585
Írta 2012. január 12. - 18:34
#586
Írta 2012. január 12. - 17:40
Merd le milyen szeles.
megvolt anno
azért mondtam hogy rocket
amúgy az sincs kizárva hogy még a faktorban cserélték meg
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#587
Írta 2012. január 12. - 13:25
#588
Írta 2012. január 12. - 13:07
formara a laser hasonlit a speedre,
.
rövidebb és szélesebb a laser
ez a nyereg a dawg-on volt csak kona logó van rajta, de abban a z évben oem rocket-et meg speed-et használt a kona (tán a csúcs xc gépeken vmi könnyebbet). elvileg a dawg speed-el kéne legyen szerelve de ez nem az. sokkal inkább rocket.
mellesleg a laser is egy legolcsóbb oem verzió volt, a 08-as test dawg-on. crc-n valami 4k körüli pénzért volt egy darabig, mai napig bánom hogy nem vettem vagy 3-at.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#589
Írta 2012. január 12. - 08:38
és még márkán belûl is
speed v nálam határeset, de inkább felejtõs
van egy elvileg speed v-m ami méret és forma szerint rocket (kona logos, ) az kb borzalom
viszont a legkényelmesebb amin ültem egy laser v
de most váltottam márkát is, formát is
majd írom a tapasztalatokat
formara a laser hasonlit a speedre, es mintha a pure lenne a rocket szelesebb verzioja. legalabbis kulsore, lehet parnazottsagra total mas mindegyik. mindenesetre wtbk kozott szinte majdnem mindenki megtalalja a segge ala valot. rocketet is csak azert vettem, mert mar rohadt kivancsi voltam, hogy mit esznek rajta ennyire. egy valcont meg egy silveradot is kiprobalnek, nyergeket is szivesen tesztelek, ugyanugy, mint markolatokat kar, hogy olyan rohadt dragak a normalisak.
pont, hogy túl puha volt, meg rossz volt a bumszli formája, egyszerûen rossz volt vele tekerni
lecseréltem azonnal egy fapados selle italya-ra, ami azóta is megvan
a fullmerev varosi bringan ereztem hasonlot a rockettel szemben. ott nagyon bejott a charge, laza varosi tekeresnel nem kell mas, viszont montin meg a spoon torte szet a seggem a hosszu kaptatokon.
#590
Írta 2012. január 12. - 06:11
be sem torted? rocket vnel en sem akartam elhinni, hogy ilyen hosszu ido, de tenyleg kellett neki ket-harom het. az elejen torte az ulogumoimat, most meg eszre se veszem.
pont, hogy túl puha volt, meg rossz volt a bumszli formája, egyszerûen rossz volt vele tekerni
lecseréltem azonnal egy fapados selle italya-ra, ami azóta is megvan
#591
Írta 2012. január 12. - 00:00
speed v nálam határeset, de inkább felejtõs
van egy elvileg speed v-m ami méret és forma szerint rocket (kona logos, ) az kb borzalom
viszont a legkényelmesebb amin ültem egy laser v
de most váltottam márkát is, formát is
majd írom a tapasztalatokat
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#592
Írta 2012. január 11. - 23:45
#593
Írta 2012. január 11. - 20:37
Mindenkinek más nyereg jön be.Én 2éve WTB Speed V-t használok 80-120km-es túrákra.Nagyon bejött.
és, hogy ez mennyira igaz, az mutatja, hogy én ugyanezt a nyerget borzalmasnak találtam szerdán megvettem, csütörtökön eladtam
#594
Írta 2012. január 11. - 20:26
#595
Írta 2012. január 09. - 00:57
#596
Írta 2012. január 04. - 12:20
Ez a nyereg FANTASZTIKUS!
Én is gondolkodtam ezen a nyergen, de nem mertem megvenni magamnak. Így aztán Selle SMP Dynamic lett, amirõl kb. hasonló a véleményem, mint neked errõl.
Mindenesetre gratulálok hozzá és jó tekerést!
#597
Írta 2012. január 04. - 12:02
Tegnap felraktam, fél estét elszórakoztam a beállítással, és eléggé tartottam attól, hogy teljesen hátra kellett tolni. Elég ortopédnek néz ki hagyományos országúti bringán, mondjuk nem csoda triatlonosoknak lett kifejlesztve. De nem bántam meg, ma reggel óriási élmény volt (38km-t tekertem), olyan szinten nem éreztem semmit, mintha nem is ülnék hanem lebegnék. Eszméletlen kényelmes, nem nyom sehol, tényleg csak az ülõcsonton támaszkodik, a gát teljesen szabad, ráadásul tényleg sokkal aerodinamikusabban lehet rajta ülni, öröm volt alsó kormányfogással tekerni.
Igaz, nem ültem még 120 ezer forintos selleSMP nyergen, szóval nincs sok viszonyítási alapom, de ezt a nyerget csak ajánlhatom.
(Nem reklám akart lenni, hiszen semmi érdekem nem fûzõdik hozzá, csak megosztottam a tapasztalatom/örömöm.)
@zeezoltano: kössz a megnyugtatást, akkor nem parázok emiatt.
#598
Írta 2012. január 04. - 07:35
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#599
Írta 2012. január 03. - 23:19
Arra gondolok, hogy nem fog egyszer csak eltörni a (karbon) nyeregszár?
Mondjuk van max jelzés a nyeregpálcán és odáig toltam pont, és ezzel lehet meg is válaszoltam a kérdésem, de akkor is nagyon furán néz ki és gondoltam megkérdezem mit szóltok.
Tudom elvileg egyenletesen eloszlik a testsúly nyereg-pedál-kormány között (meg 64kg vagyok) de azért kicsit féltem.
#600
Írta 2011. december 24. - 01:36
Holnap meghozza a Jézuska az új nyerget az edzõbringámra:
Triathlon Sattel ISM Adamo Road (fekete színben)
Már alig várom. Van esetleg valakinek ilyen?
(Eddig ilyen Token nyereg volt rajta: Token : : . . Bike products most ez megy a városban használt acél oútimra, és a karbon edzõbringára az új.)