Jelentkezz be Regisztrálj
Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....
#501
Írta 2012. március 23. - 20:59
Ridley Noah Fast
#502
Írta 2012. március 23. - 08:56
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#503
Írta 2012. március 23. - 08:07
Decathlon - biciklik - kerékpárok alkatrészek nyereg SELLE ITALIA - C2 GENUINE GEL nyereg fekete SELLE ITALIA - hobbi vagy versenykerékpározáshoz, országútra vagy MTB-hez.
Nagyon kellett sürgõsen egy nyereg, kicsit kétkedve fogadtam. Az elsõ egy-két alkalommal siralmas volt. Már ott tartok, h 170 km után is tûrhetõ kategóriába sorolnám, bár még az elsõ 60km elég gáz vele. Késõbb már elég jó. Áthidaló megoldásként szerettem volna, de már kíváncsi vagyok rá, mi lesz a vége.
Ridley Noah Fast
#504
Írta 2012. március 19. - 19:48
nekem eddig bejott... eleg fapados, de annyira jo alakja van, hogy a legkenyelmesebb nyergem, pedig meg nincs betorve sem. raadasul ket plusz hozadeka is van: a hosszu es kiszelesitett orr meredek maszasnal nagyon jo, sokkal jobb kiulni ra. rendes helyen maradva is kozepen be van keskenyitve, es erosebben taposva kaptaton mindig elkezdett elobb vagy utobb fajni a seggem a legkenyelmesebbnek mondott nyeregnel is, itt semmi. persze, ez nem azt jelenti, hogy mindenkinek jo, de az en seggemhez formaltak, es ennyi nekem eleg
130as, sl - hivatalosan 190g, lemerni elfelejtettem, olyan 190-200 korul lehet kozvetve. remelem hosszutavon is ennyire elegedett leszek vele.
nekem eddig egy selle slr xc volt fent, kényelmes nyereg és baromi könnyû, de azért hosszabb túrákon már hiányzik egy kis plusz kényelem. feltettem a hétvégén próbaként a max flite gel flow-t, de az sajna nem bírja ezt a saras montis kiképzést, pedig brutál kényelmes. igazából csak kíváncsi voltam, egyelõre nem cserélek, de fejben tartom a specit.
#505
Írta 2012. március 19. - 13:40
130as, sl - hivatalosan 190g, lemerni elfelejtettem, olyan 190-200 korul lehet kozvetve. remelem hosszutavon is ennyire elegedett leszek vele.
#506
Írta 2012. március 19. - 10:54
#507
Írta 2012. március 19. - 10:33
#508
Írta 2012. március 19. - 08:24
#509
Írta 2012. március 13. - 23:25
szerintem arra gondol, hogy hagyományos országuti váznál elég kevés nyeregcsõ lóg ki a vázból, ezért kissebb az erõkar is, ami feszíti a vázat, plusz az igénybevétel is kissebb
Igen, ezért kérdeztem, hogy országútin ez elég-e szerintetek is.
Amúgy kb. 20 cm lóg ki (nem tudom pontosan meddig kell mérni).
Szóval? Vagy inkább nem mondtok rá semmit?
#510
Írta 2012. március 13. - 22:19
Karbon az karbon én biztos jobban beleengedném nekem is xc ösztelos karbon van 15-17cm van a vázban. Nem is szándékozom vágni.
szerintem arra gondol, hogy hagyományos országuti váznál elég kevés nyeregcsõ lóg ki a vázból, ezért kissebb az erõkar is, ami feszíti a vázat, plusz az igénybevétel is kissebb
#511
Írta 2012. március 13. - 20:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#512
Írta 2012. március 13. - 14:35
A váznak nem az, ezért szokás 10 cm-t jelölni a csõre. Egy hiperkönnyû váznak még annyi sem elég, egy 2.5 kilós acélváz meg kb. mindent kibír.
Úgy látom, montis vagy, ezt a 10 cm-t ugye montira érted?
Mert a karbon országútimban 8 cm van a nyeregcsõbõl a vázban - ez elég, ugye? (Csak mert a nyeregcsövön a jelölés engedi, de mivel azt írod, az mindegy, a váz számít, gondoltam azért megkérdezem.)
#513
Írta 2012. március 13. - 14:05
#514
Írta 2012. március 13. - 13:50
en is csak a forgaspontokhoz vettem, azota csak ezt hasznalom, mindent ezzel lovok be.
#515
Írta 2012. március 13. - 11:20
#516
Írta 2012. március 13. - 11:02
egy karbonvaz meg egy nyeregcso mellett meg plane nem ertem a problemat...
Az a problémám, hogy jelenleg nincs 15ezer forintom egy ilyenre, fõleg, hogy alig használnám, mivel nekem csak a nyeregcsõhöz + nyereghez kéne. Ha sikerül végre véglegesre beállítani a nyerget, többet akár évekig nem is kéne. Szóval akkor már inkább egy szervízben megkérném húzzák meg nyomatékkulccsal, csak az a gond, hogy most még folyton állítgatom, mert olyan a nyergem, hogy pl. oldalirányban is lehet elfordítani, vagy pl. a dõlésszöget is állítom, mert ez a nyereg nem vízszintes, szóval sokáig tart a finombeállítás, menettapasztalat alapján...
Másra nekem nemigen kéne, a kulacstartók 1 éve rajta vannak (nyomatékkulcs nélkül raktam fel anno, akkor még nem is tudtam, hogy esetleg kéne - mostmár inkább nem nyúlok hozzájuk), a fékek fémbõl vannak, szóval fékpofa-cserénél nem lenne fontos, stucnihoz-kormányhoz én nem nyúlok.
Egyébként nemrég állítgatták be a bringám, többek között megfordították a stucnit, állítottak a kormányon, meg a nyerget is állították, és ott a szervízben is nyomatékkulcs nélkül, érzésre csinálta a srác, persze biztos neki a kezében van tapasztalat...
De amúgy értem amit mondasz, és kössz a tanácsot!
Csatlakozva az elõttem szólóhoz, ha esetleg tudsz mutatni olcsón lehet mégis megfontolom...
Egyébként az is okozhat gondot, ha nincs eléggé meghúzva? Azon kívül, hogy esetleg becsúszna a nyeregcsõ?
#517
Írta 2012. március 13. - 10:51
Kb. 3 éve megvan és sokszor jött már jól. Például, nyeregcsõbilincsemet 2.8 Nm-re kell húzni, amit nagyon könnyû lenne megszabni, de ezzel jól megy. Fékkarjaim csavarjai meg béna aluból vannak (új Magura MT sorozat), 3 Nm-rel kell húzni - fórumok szerint 5 Nm-nél már kiszakadhat a menet - nem kicsit volt hasznos ott is, stb., stb.
#518
Írta 2012. március 13. - 10:46
tudnál te vagy valaki más ajánlani valamilyen konkrét nyomatékkulcsot kerékpár szereléshez? milyen nyomatéktartományban kellene lennie általános kerékpár szereléshez? hol érdemes beszerezni? köszi
PL: Torque | Buy Now at ChainReactionCycles.com
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#519
Írta 2012. március 13. - 10:37
tudnál te vagy valaki más ajánlani valamilyen konkrét nyomatékkulcsot kerékpár szereléshez? milyen nyomatéktartományban kellene lennie általános kerékpár szereléshez? hol érdemes beszerezni? köszi
Nekem KingTony 1/4coll 5-25Nm van. Ez bevált.
#520
Írta 2012. március 13. - 10:03
egy jo szerszamra sose sajnald a penzt, mert megterul a pontosan beallitott gepben es hogy nem cseszel szet dolgokat. en par alucsavar szetnyuzasa utan dontottem ugy, hogy kell egy. egy karbonvaz meg egy nyeregcso mellett meg plane nem ertem a problemat...
tudnál te vagy valaki más ajánlani valamilyen konkrét nyomatékkulcsot kerékpár szereléshez? milyen nyomatéktartományban kellene lennie általános kerékpár szereléshez? hol érdemes beszerezni? köszi