Jelentkezz be Regisztrálj
Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....
#441
Írta 2012. május 10. - 21:01
A nyeregorr ráadásul kicsit mintha fölfelé állna, ebben az idõfutamos pozícióban ilyenkor nem csoda hogy zsibbad a cerka.
Elsõ lépésként lefelé billenteném kicsit.
Nekem is volt ilyen zsibbadás probléma selle italia és wtb nyergekkel. Selle smp nyereggel teljesen megszûnt a gond, azt direkt ilyen esetben ajánlják,sajnos nem olcsó. Fizik aliante VS nyereggel sincs gondom, és vsz. bmely más kimélyített vagy kivágott közepû nyereg segít.
#443
Írta 2012. május 10. - 20:46
Eléggé közérdekû információ, így megosztom: III. kerületi Vihar utcában a B. nevû boltban, a ruházati üzletükben van Specialized BodyGeometry mérõ a megfelelõ ülés kiválasztásához, amivel az ülõgumók távolságát lehet mérni.
OFF: a helyes talpbetét kiválasztásához/lúdtalp "méréséhez" használható Specialized BG cuccuk is van. ON.
Ennek a nyereg (illetve valag) mérésnek van valami díja , esetleg feltétele?
A morcos.
#444
Írta 2012. május 10. - 14:02
#445
Írta 2012. május 10. - 14:00
a kormány 5cm-rel lentebb állítása (fõleg egy lépésben) azért elég drasztikus. én visszatérnék a kiinduláshoz, ahhoz képest csökkentenék mondjuk 1cm-es lépésekben, pláne, ha korábban nem volt ilyen problémád.
Több lépésben történt a lépések közt 1-2 hetes (2-300km) idõközökkel. Elõször lejjebb forgattam a kormányt (elég tatásra volt állítva), így az fváltókar töve kb 2 cm-rel lejjebb került. Miután még így is magasnak éreztem, a stuncni alól szépen elkezdtem kiszedegetni a gyûrûket. Elõször két centit aztán még egyet. Most felsõ fogásban nagyon kényelmes (leszámítva a zsibbadást). Alsóban meg nagyon szpídes .
Így néz ki most:
#446
Írta 2012. május 10. - 12:00
#447
Írta 2012. május 10. - 10:48
Sziasztok!
Idén áprilisra nagyjából eltûnt a hasam, így 5 centivel lejjebb rakott kormánnyal egész kényelmesen is tudok tekerni. Ezzel együtt elõállt egy új probléma. Az új pozícióban elzsibbad a pöcsöm. Ez minimum aggasztó, de legutóbb odáig fajult a dolog, hogy érzéketlenre zsibbadt, és azt sem éreztem, hogy ráültem. A tekerés végére egy hatalmas vízhólyag keletkezett (és ki is pukkant), amit aztán napokig kellett kezelnem, mire eltûnt. Azóta úgy tekerek, hogy 10-15 percenként ellenõrzés-igazítás. Ezen felül ahogy elzsibbad, megállok és állítok az ülésen, hátha találok megfelelõ pozíciót. Nos, mára kimondhatom, nincs ilyen üléspozíció (van de nagyon kényelmetlen), ezért kérem a segítségeteket.
Tudtok ajánlani olyan nyerget, ami jobban kíméli az említett testrészt. A mostani ülésem a gyári Merida CX-hez kapott X-Mission Road. A bicót 90%-ban országúton használom, évente 5-6000 km-t ülök rajta. A komor jövõkép miatt, amit ez a helyzet idézett elõ, bátram merem állítani: az ár nem számít .
a kormány 5cm-rel lentebb állítása (fõleg egy lépésben) azért elég drasztikus. én visszatérnék a kiinduláshoz, ahhoz képest csökkentenék mondjuk 1cm-es lépésekben, pláne, ha korábban nem volt ilyen problémád.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#448
Írta 2012. május 10. - 10:26
OFF: a helyes talpbetét kiválasztásához/lúdtalp "méréséhez" használható Specialized BG cuccuk is van. ON.
#449
Írta 2012. május 10. - 09:26
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#450
Írta 2012. május 10. - 09:17
Idén áprilisra nagyjából eltûnt a hasam, így 5 centivel lejjebb rakott kormánnyal egész kényelmesen is tudok tekerni. Ezzel együtt elõállt egy új probléma. Az új pozícióban elzsibbad a pöcsöm. Ez minimum aggasztó, de legutóbb odáig fajult a dolog, hogy érzéketlenre zsibbadt, és azt sem éreztem, hogy ráültem. A tekerés végére egy hatalmas vízhólyag keletkezett (és ki is pukkant), amit aztán napokig kellett kezelnem, mire eltûnt. Azóta úgy tekerek, hogy 10-15 percenként ellenõrzés-igazítás. Ezen felül ahogy elzsibbad, megállok és állítok az ülésen, hátha találok megfelelõ pozíciót. Nos, mára kimondhatom, nincs ilyen üléspozíció (van de nagyon kényelmetlen), ezért kérem a segítségeteket.
Tudtok ajánlani olyan nyerget, ami jobban kíméli az említett testrészt. A mostani ülésem a gyári Merida CX-hez kapott X-Mission Road. A bicót 90%-ban országúton használom, évente 5-6000 km-t ülök rajta. A komor jövõkép miatt, amit ez a helyzet idézett elõ, bátram merem állítani: az ár nem számít .
#451
Írta 2012. május 06. - 22:38
#452
Írta 2012. május 06. - 18:37
Nekem volt NT1, ami egyébként triatlon nyereg, az orra puha mint a gumicukor, de az ülõrész kemény mint a beton.
Ha játszik használt, akkor az apróból egy SLR, nekem bevált.
Vagy amit Arn kartárs is javasolt, a VTB-k jók, Devo mondjuk.
#453
Írta 2012. május 06. - 17:08
#454
Írta 2012. május 06. - 14:33
Le akarnám cserélni a FUNN skinny nyergemet. Anno annyi minden szólt emellett a nyereg mellett(olcsó;könnyû;keskeny,így könnyen tudtam ülés mögé ülni;cro-mo pálcák),hogy muszáj volt megvennem,de mostanra kiszakadt és iszonyatosan recseg is és a prosztatám se szereti,szóval ideje másikat keresnem.
Az elvárásaim megint hasonlóak. max 250-270 gramm súly, max 10-12 ezer környéki ár, erõs,hogy ne törjön el elsõ esésnél és ne hajoljanak el a pálcák, ne legyen se túl széles,se túl keskeny stb. Enduro,DH felhasználásra keresek.
Nézegettem a selle italia shivert,csak egy kicsit sokallom az árát.
-- Bikemarket.hu -- Selle Italia Shiver
Nézegettem ezt a selle italia NT1 gel-t,de ez egy kicsit hülyén néz ki a képen és picit nehezebb,mint amit szeretnék,de lehet,h jó nyereg.Valami megfogott benne.
Selle Italia NT1 Gel (Enduro) (Nyereg | Nyereg) | Kerékpár Webshop
És nézegettem még a Ritchey Pro Streem V2-õt. De ez nem tudom,h mennyire erõs nyereg.
Ritchey Pro Streem V2 (Nyereg | Nyereg) | Kerékpár Webshop
Ezek közül ki mit ajánlana? Vagy ezeken kívül jobb javaslat? Elõre is köszönöm.
#455
Írta 2012. április 19. - 13:04
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#456
Írta 2012. április 19. - 12:24
azota vettem egy endurat - ez relativ olcso volt (6k), bar ha ugy nezzuk, hogy egy alsogatyaert adtam ki ennyi penzt, akkor megsem de tesztnek jo lesz, ezt fel tudom venni minden ala. amugy a dobozan rendesen szerepel, hogy "undershort", erdekes, hogy mashol ezt nem emelik ki. ranezesre nem gagyi a betet.
hat kenyelmi szempontbol en semmivel sem erzem jobbnak az endurat, mint az olcso dekasat... azt meg nem is nagyon szoktam hordani, mert azt tapasztaltam, hogy az a nyereg amelyik kenyelmes, az betet nelkul is az. de legalabbis szokas kerdese.
annyi elonye van, hogy az izzadsagot sokkal jobban elvezeti - persze ezt tudja a "betetnelkuli" is
#457
Írta 2012. április 13. - 07:34
#458
Írta 2012. április 12. - 15:45
SLR XP nekem nagyon drága, hogy csak úgy kipróbálásra vegyek egyet. De látom, hogy sokan szeretik, biztosan jó kis nyereg.
#459
Írta 2012. április 12. - 08:17
HA nem vagyok indiszkrét, miért nem vettél ugyan olyan nyerget?Fáj a seggem, mióta egy balesetben eltört a régi wcs nyergem és azóta csak szenvedek a nyergeken. Már vettem vagy hármat de nem lelem a popsibarát nyerget.
Selle Italia SLR XP-t próbáltad már? (csak tipp)
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#460
Írta 2012. április 12. - 08:03
szivesen felajánlok az álltalam készített carbon nyergekbõl kipróbálásra
ha valakit érdekel Budapesten lakom 06302109313 Csaba
kérrésre képeket küldök