Jelentkezz be Regisztrálj
Nyereg, ülés, sámli, fotel etc....
#2461
Posted 2007. February 22. - 23:12
egyébként nekem se kell rugós nyeregcsõ.
scandium váz - scandium/titán nyeregcsõ megteszi a fiatal valagamnak még...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2462
Posted 2007. February 22. - 22:47
#2463
Posted 2007. February 18. - 23:35
A rugós nyeregcsõ nem versenyszerû használatra való. Utcai közlekedésben vagy túrázgatás közben a testsúly nagy része a nyergen van, a pedálozás kis erõkifejtéssel jár. A testtartás is egyenesebb. Versenyszerû használatnál a testtartás sportosabb, a pedálozás sokkal nagyobb erõkifejtéssel jár, a nyeregre kisebb terhelés jut. Nagy hibája a rugós nyeregcsõnek, hogy csak a test felé érkezõ ütésekel csillapítja, így a további terhelés már a lábat éri. Ráadásul a nyereg-monoblokk távolság is változik. Ha lefelé ereszkedésnél egy kicsit kiemelkedek a nyeregbõl, vagy hátracsúszok, akkor a rugós nyeregcsõnek már nincs is értelme. Arról már nem is beszélve, hogy csak dobálja az ember.
Nem is versenyzek vele, túrázgatok, maratonozgatok - nem a dobogóra hajtok ofkorsz ott sem. Mondjuk relatíve magasan van a nyergem általában, most 1 centit lejjebb engedtem hogy több súly jusson oda - bár tegnapi túránál szerintem vissza állítottam már megszokott magasságra . Hát hogy mennyire nagy hibája hogy csak a test felé érkezõ ütéseket csillapítja az relatíve, nem össztelós bicójoz képest nézzük hanem merevfaru rugónélküli nyeregcsõveshez mérd; akkor már jó. Nyereg - monoblokk távolság változás nem zavar -közben megvettem- érdekes módon, pedig ha már fél centivcel odább van a nyreg az már zavarni szokott. Mondjuk lejtõzésnél nem tekerek, felfele meg tekerk közben... szal gyakorlatban nem zavar. Az természetes hogyha nem ülsz a nyergen akkor nem ér semmit, ezt leírni sem kell.
Hogy dobálja az ember azt nem vágom hgoy ezzel mit akartál. (Ha arra hogy az embertdobálja akkor nem, 80kg vagyok, pogózásra nem hajlamos, még anniyra sem int a rugós nyergem volt. Mondjuk keményebb is . )
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2464
Posted 2007. February 16. - 23:32
#2465
Posted 2007. February 16. - 22:13
Itthon nem nagyon fogsz kapni.nem tudja valaki, h mo-n hol lehet I-beam-es nyereghez és nycsõhöz hpzzájutni?
#2466
Posted 2007. February 16. - 21:56
#2467
Posted 2007. February 16. - 21:38
tudnál róla nekem oldalt bemásolni?
Te akartad:) Ja és tényleg ocsóó!
http://www.umcshop.h...l.php?idp=18343
#2468
Posted 2007. February 16. - 19:31
#2469
Posted 2007. February 16. - 16:05
tudnál róla nekem oldalt bemásolni?Vége a Brooks-nak, mehet a halálba a Lookin!! Az Otto katalógusban megjelent a felfújható kerékpárülés!!!! Mindenki vegyen, óccccssssóóóóó!!!!:bananadan
#2470
Posted 2007. February 16. - 15:59
#2471
Posted 2007. February 04. - 20:02
#2472
Posted 2007. February 04. - 19:38
#2473
Posted 2007. February 03. - 16:02
A rugós nyeregcsõ nem versenyszerû használatra való. Utcai közlekedésben vagy túrázgatás közben a testsúly nagy része a nyergen van, a pedálozás kis erõkifejtéssel jár. A testtartás is egyenesebb. Versenyszerû használatnál a testtartás sportosabb, a pedálozás sokkal nagyobb erõkifejtéssel jár, a nyeregre kisebb terhelés jut. Nagy hibája a rugós nyeregcsõnek, hogy csak a test felé érkezõ ütésekel csillapítja, így a további terhelés már a lábat éri. Ráadásul a nyereg-monoblokk távolság is változik. Ha lefelé ereszkedésnél egy kicsit kiemelkedek a nyeregbõl, vagy hátracsúszok, akkor a rugós nyeregcsõnek már nincs is értelme. Arról már nem is beszélve, hogy csak dobálja az ember.Nagyobban:http://mcpite.uw.hu/nyeregcso.JPG
Lerajzoltam az ált elõforduló úthibákat (pozitív majd negatív úthiba, majd nagyjából hogy mekkora szögtartományban éri ütés a gépet), ill a 2 nyeregfélénél hogy merre csillapít (legtöbbet), ill milyen úton mozog a nyereg.
(piros ütés iránya, zöld a nyereg elmozdulása, fekete hogy milyen irányú ütéseket csillapít leginkább; mert ugye minden ütés valamennyire felfele mozgás)
A trapézos nagyobb szögtartományban nyeli el jobban, de nekem úgy tûnik (user error? ) hogy nem pont arra amerre a legjobb lenne.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2474
Posted 2007. February 03. - 13:50
#2475
Posted 2007. February 02. - 20:15
#2476
Posted 2007. January 20. - 23:23
Jah, mivel hosszabb lett mint gonodoltam, átmegyek a nyeregcsöves topicba , sorry a sok offért!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2477
Posted 2007. January 20. - 23:05
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#2478
Posted 2007. January 20. - 23:00
ez speciel jó nagy hülyeség...
a 2,4-es gumi, nyilván nemcsak szélesebb, ahnem magasabb is.
tehát, ha kevesebb nyomással mégsz vele, akkor lesz mondjuk ugyanannyi esélyes a felütésre, mint a keményebbre fújt 2,1-essel.
mondom ezt úgy, hogy használtam 2,35-öst 1-1,5barral. felütés nélkül. (nem CC re)
rugós nyerget nem lenne az a pénz, hogy vegyek.
Okés, jogos!
Bár ha +60gramm a rugós nyeregcsõ, a nagyobb gumi legalább +30gramm, én inkább csövet választanám, annak gyk nincsnek hátrányai; ha kikopik, visszarakom a Bontragert. Ismerõs az ellenérzés, sokaktól hallom, ha nem fogtam volna rendesebbet mint a verié én se raknék be olyat ha fizetnek sem
Azért itt van, mert nem néztem azt a topicot, mert azt hittem hogy ez egy max 2 hozzászólásos féloff kérdés lesz, bocsi!
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#2479
Posted 2007. January 20. - 22:13
(egyébként ez a rugós nyeregcsõ téma miért nem a nyeregcsõ topikban van?)
#2480
Posted 2007. January 20. - 21:51
15Kg a bicó, a mostani nyeregcsövem 390g, a B+ rugós pedig 450g. 60grammtól nem megyek a falnak.
"Kissé" nehéz az a taliga.:chin: