Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Marzocchi

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
2845 hozzászólás a témában

#1401
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Nemtom tigger kartárs versenysúlya mennyi, én majdnem 90 vagyok.:)
Ha már a merevség oldaláról közelítjük meg a dolgot, akkor egy XC 500:
http://www.marzocchi...o=30784#details
a 32-es becsúszókkal és módosított híddal mennyivel merevebb?
A TST5-rõl tudnátok írni valami hasonló összefoglalót, mint az ETA-ról?

Anno egy "2001-es Z1 DO Bomber" személyében ismerkedtem össze a Marzóval és nagyon belopta magát a szívembe, ezért is akarnék most szintén Marzót venni, csak még nagyon billeg a mérleg...közte és valami RS között.
Pakoljatok már pls néhány dolgot a két oldalra ...:)

azzal a súllyal felejtsd el

tst5 ..nyilt állástól a lockig és van közben 3 állás a lock felé fokozatosan keményebb mozgás

én spec sak a 2 végállást használtam, illetve azt se nagyon mert lockolni csak mászáshoz lokoltam volna de akkor meg ott az eta

mért erdeményei az xc szériának sem túl biztatóak, de azt nem próbáltam

de amig nem szoknak le arról a mûvészi M alakú elvékonyitott fékhídról addig engem nem gyõz meg a 32-es becsúszó sem...szerencsére az 55 szériánál és fölötte idéntõl már vaskosabbra csinálják.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1402
cresa64

cresa64

    vendég

  • fórumtag
  • 78 hozzászólás

azért tegyük hozzá, hogy tigger kartárs versenysúlya nem 60 kg ;), a 30-as becsúszó meg már kiment a divatból. a marzók mindig is nehezebbek voltak a konkurenciánál, dehát ugye az olaj az nehéz. nem mindegy, hogy egy telóba 30 vagy 200 ml kell. mondjuk engem még mindíg nem izgat ha 200-300 grammal nehezebb, de fényévekkel szebben mozog.


Nemtom tigger kartárs versenysúlya mennyi, én majdnem 90 vagyok.:)
Ha már a merevség oldaláról közelítjük meg a dolgot, akkor egy XC 500:
http://www.marzocchi...o=30784#details
a 32-es becsúszókkal és módosított híddal mennyivel merevebb?
A TST5-rõl tudnátok írni valami hasonló összefoglalót, mint az ETA-ról?

Anno egy "2001-es Z1 DO Bomber" személyében ismerkedtem össze a Marzóval és nagyon belopta magát a szívembe, ezért is akarnék most szintén Marzót venni, csak még nagyon billeg a mérleg...közte és valami RS között.
Pakoljatok már pls néhány dolgot a két oldalra ...:)

#1403
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
azért tegyük hozzá, hogy tigger kartárs versenysúlya nem 60 kg ;), a 30-as becsúszó meg már kiment a divatból. a marzók mindig is nehezebbek voltak a konkurenciánál, dehát ugye az olaj az nehéz. nem mindegy, hogy egy telóba 30 vagy 200 ml kell. mondjuk engem még mindíg nem izgat ha 200-300 grammal nehezebb, de fényévekkel szebben mozog.

#1404
cresa64

cresa64

    vendég

  • fórumtag
  • 78 hozzászólás

amit a Bm árul az 2007-es, Te 2008-ast linkeltél, bár a honlap szerint tavaly is csak 100as volt, oemben létezett 120-as, ez is lehet akár konából bontott is.
ETA , elfordítod a kart a bal szár tetején, lenyomod a telót és amennyire lenyomtad úgy marad. max 40milire lehet összenyomni.

amúgy meg ennyi pémzért tudsz venni sokkal jobb telót (ha rúgós és állítható utas akkor pl u-turnös RS Recon)

a marzo nehéz, hajlik (tárcsaféket eszedbe ne jusson rárakni) és nincs itthon garanciális háttere, kb egy szimeringet nem kapsz hozzá.


Aham...valahogy egyre több helyen olvasom, hogy inkább RS.
Tárcsa meg 185-ös menne rá...amit elég rendesen szoktam "cibálni"...
Kár, pedig nagyon szép teló.:(

#1405
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Én is ilyet néztem, de lebeszéltek róla. Virít róla, hogy a híd túl vékony. Szerintem kela14 fórumtárs tudna neked egy jó ajánlatod teleszkóp ügyben! :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1406
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Sziasztok!

Ezt a telót
http://www.marzocchi...IDOggetto=30785
néztem ki a bringám (Merida 300 D) következõ fejlesztéseként.

Lenne pár kérdésem:

- 100 vagy 120 mm a rugóútja? (Marzocchi honlap szerint 100 mm, Bikemarketen meg 120-at írnak)
- Az ETA hogy is mûködik a valóságban? A rugóút bármely pontján aktiválom és marad még 30 mm út? Aktivált állapotban hogyan rugózik?

Ja, és ha valakinek van/volt ilyen telója, kérem adjon egy elérhetõséget, mert érdekelne a véleménye hosszabb használat után.

Elõre is köszi!

amit a Bm árul az 2007-es, Te 2008-ast linkeltél, bár a honlap szerint tavaly is csak 100as volt, oemben létezett 120-as, ez is lehet akár konából bontott is.
ETA , elfordítod a kart a bal szár tetején, lenyomod a telót és amennyire lenyomtad úgy marad. max 40milire lehet összenyomni.

amúgy meg ennyi pémzért tudsz venni sokkal jobb telót (ha rúgós és állítható utas akkor pl u-turnös RS Recon)

a marzo nehéz, hajlik (tárcsaféket eszedbe ne jusson rárakni) és nincs itthon garanciális háttere, kb egy szimeringet nem kapsz hozzá.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1407
cresa64

cresa64

    vendég

  • fórumtag
  • 78 hozzászólás
Sziasztok!

Ezt a telót
http://www.marzocchi...IDOggetto=30785
néztem ki a bringám (Merida 300 D) következõ fejlesztéseként.

Lenne pár kérdésem:

- 100 vagy 120 mm a rugóútja? (Marzocchi honlap szerint 100 mm, Bikemarketen meg 120-at írnak)
- Az ETA hogy is mûködik a valóságban? A rugóút bármely pontján aktiválom és marad még 30 mm út? Aktivált állapotban hogyan rugózik?

Ja, és ha valakinek van/volt ilyen telója, kérem adjon egy elérhetõséget, mert érdekelne a véleménye hosszabb használat után.

Elõre is köszi!

#1408
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.724 hozzászólás
köszike :D
veszek perselyt itthon megoldom, ha nem kell spéci kulcs, ha kell akkor meg hozok egyet :D

#1409
krokodilus

krokodilus

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 303 hozzászólás

Kotyogást lehet orvosolni persely cserével ? Mennyibe kerül kb egy z1fr3 ba ?


Csak avval lehet. szerintem egy 5ös + a csere, de nézz utána.

Marzocchi Bomber 66 RC2 ETA
Avid Code-ot mindenkinek!:dance2:
:chomik:BIKELAND:chomik:


#1410
BBerki

BBerki

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.724 hozzászólás
Kotyogást lehet orvosolni persely cserével ? Mennyibe kerül kb egy z1fr3 ba ?

#1411
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
akkor vegyél százast. (privi ment)

#1412
Saint_MCP

Saint_MCP

    vendég

  • fórumtag
  • 53 hozzászólás
lenne még pár kérdésem.

ez a 130-as villa 5 cm-el emelné a mostanihoz képest a brigám orrát, nem lehet egy kicsit lejebb ültetni, 100-ig mondjuk, mert a gyári honlap írja az ATA-t, ami 40 mm szabadságot eredményez, így számomra ez a XC 600-as ideális villa lenne. Azt az 5 cm emelést egy kicsit soknak tarom... Eléggé megváltoztatná az bringám irányítását...

#1413
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
ugyanannál a villánál a rugós változat általában kicsit könyebben indul meg (kisebb bukkanókra is jobban reagál), mint a levegõs.

#1414
Saint_MCP

Saint_MCP

    vendég

  • fórumtag
  • 53 hozzászólás
Köszi a választ.

Érzékenyebb mozgás alatt a gyorsabb reagálást érted... hogy gyorsabban reagál a terepre?

#1415
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
mi a fontosabb?
a picit alacsonyabb súly és a jobban finomhangolható befele út csillapítás, felsõ ponton záró lock outtal -> 500

picit nagyobb súly, viszont érzékenyebb mozgás + alsó ponton záró lock out -> 600

#1416
Saint_MCP

Saint_MCP

    vendég

  • fórumtag
  • 53 hozzászólás
Egy kicsi segítség kellene. Kt villa között rágódom:
XC 500 '07: http://bikemarket.hu...keszlet&tid=791 és
XC 600 '07: http://bikemarket.hu...keszlet&tid=792

Az 500-asban levegõt írnak rugozó elemként, meg TST5, a 600-as, meg ETA-t tudja.

500:
- 100mm Travel
- TST 5 Adjustability
- Air Spring
- Alloy XC Steer Tube & Crown
- 32mm Alloy Stanchions
- V-Brake
- 6” Post Mount (Max Disc 7”)

600:
- 100mm or 130mm Travel
- RV & ETA Adjustability
- Coil w/ Air Assist Spring
- Alloy XC Steer Tube & Crown
- 32mm Alloy Stanchions
- V-Brake
- 6” Post Mount (Max Disc 7”)
Additional Feature:
- ETA Remote Control

Melyik legyen? az elkövetkezendõ kb 2, 3 évben használnám, XC és maraton versenyeken, de nam vagyok nagy villa guru....

#1417
mxpro

mxpro

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.453 hozzászólás
Létezik arra valami gyári megoldás, hogy a rugóutat csökkenteni tudjam? Távtartókkal vagy hasonlóval?

#1418
Demon

Demon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 314 hozzászólás

Szépen mozog, de elõbb utóbb ez is elreped ha forogsz vele.Csak utóbb mer ha jól látom olyan anyagból van a válla mint a 2005ös drop offoknak és azok tovább birják



hát forogni az én képességeimmel soha nem fogok
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok

#1419
DéBé

DéBé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.716 hozzászólás

Mi a véleményetek az apróban lévõ http://piacter.bikem...t=114719&cat=14 telóról


Szépen mozog, de elõbb utóbb ez is elreped ha forogsz vele.Csak utóbb mer ha jól látom olyan anyagból van a válla mint a 2005ös drop offoknak és azok tovább birják

#1420
Demon

Demon

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 314 hozzászólás
Mi a véleményetek az apróban lévõ http://piacter.bikem...t=114719&cat=14 telóról
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok