KÉP: http://www.actionspo...ID=8334/imgID=0
Nos kedves Sporttársak, a két héttel ezelõtti Recon - MX comp - Tora - Duke - stb. kérdéskör eldõlt. Végül maradtam a Marzonál, az actionsports-ból rendeltem (német csomagküldõ) és ups-szel (standard) kb 3 munkanap alatt érkezett meg - (azóta ez a típus náluk ki is fogyott). Beszereltem és mindenféle beállítás nélkül mentem egy rövid kört vele a sötétben:
Nagyon tetszik. Több helyen olvastam hogy amíg nem kopik be szögletes a mozgása - én is így tapasztalom, ettõl függetlenül szépen mozog és meglepõen jó a rezgéselnyelõ késsége. Szépen ment a csillapítás is - de ezekre terepezés után majd még visszatérek. Ami a negatív kritikából gyaníthatóan igaz lehet, az a matrica gyengébb minõsége - tényleg kicsit bizonytalannak tûnik, elég "porózus" a ragasztás. A merevségérõl még nem tudok nyilatkozni (30-as becsúszók) de kiváncsi vagyok. Minden esetre az Lx v-fékem látványosan megdolgoztatta a becsúszókat - majd meglátjuk. Egy azonban biztos: bár a comp-ban nincs se lockout se rugóút csökkentés, a bólogatás miatt nem kell majd aggódni.
A 10 perces próba semmilyen szinten nem mérvadó, DE: boldogan toltam a gépet a helyére, ami azért már jelenthet valamit.
Hosszabb használat után még visszatérek, talán más is hasznát veszi.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
Started by
Endroo
, 2006. March 30. 15:59
#2221
Posted 2007. February 15. - 01:11
#2222
Posted 2007. February 14. - 20:53
Mennyi levegõ kell gyárilag a dirt jumper-ek be?
gondolom azzal kezdted hogy megnézted a gyártó honlapján igaz?
biztos fönn van, de dropoffot én nem aszerint állítottam.
#2223
Posted 2007. February 14. - 20:28
hat nemtudom, nekem volt ECC-s Z1-em, es az nem allt meg akarhol. szoval ha bekapcsoltad az ECC-t, akkor le kellett nyomni ugy 10centit a 13bol, hogy ott maradjon. ha csak mondjuk 7et nyomtal le, akkor siman visszajott.
es ha egyszer lockolt, akkor mar nem mozgott, maximum ha meg tudott, akkor megjobban osszenyomodott. Szerintem csak az ETA mozog lock utan.
es ha egyszer lockolt, akkor mar nem mozgott, maximum ha meg tudott, akkor megjobban osszenyomodott. Szerintem csak az ETA mozog lock utan.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2224
Posted 2007. February 14. - 09:19
az ETA és az ECC is ott lockol ameddig benyomod, akár csak pár centit leszedve az útból, akár szinte az egészet. Ez benne a zseniális
A különbség hogy az ETA még ezután is mozog egy kicsit (100mm útnál kb 2 centit, 150mm-nél hármat), az ECC pedig simán lockol, tehát nincs semmi mozgás lock után.
A különbség hogy az ETA még ezután is mozog egy kicsit (100mm útnál kb 2 centit, 150mm-nél hármat), az ECC pedig simán lockol, tehát nincs semmi mozgás lock után.
#2225
Posted 2007. February 14. - 07:41
eta ott lockol ameddig lenyomod -illetve nem lockol, mert full összenyomva is marad kb 1 centi mozgása, olyankor kb 4 centi marad "szabadon" a becsúszokból.....ha kevésbé nyomod össze arányosan többet mozog .
másikat nem ismerem, de sztem marzo honlapon le vagyon írva...
Már h mozogna majd többet ha egyre nagyobb ütések érik akkor egyre jobban összébb megy nem???Ezkszerint az ECC meg összeszívja magát???Az ETAt emg le kell nyomni és amennyire lenyomom annyira mélyen marad,de csak a végén marad rugó út!!
#2226
Posted 2007. February 13. - 20:13
#2227
Posted 2007. February 13. - 15:48
eta ott lockol ameddig lenyomod -illetve nem lockol, mert full összenyomva is marad kb 1 centi mozgása, olyankor kb 4 centi marad "szabadon" a becsúszokból.....ha kevésbé nyomod össze arányosan többet mozog .
másikat nem ismerem, de sztem marzo honlapon le vagyon írva...
másikat nem ismerem, de sztem marzo honlapon le vagyon írva...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2228
Posted 2007. February 13. - 15:43
eta fenn lockol.
ecc meg lenn, és enged még akkor is 1-2 centi mozgást a villának.
utóbbi nagyon praktikus mászásnál.
ecc meg lenn, és enged még akkor is 1-2 centi mozgást a villának.
utóbbi nagyon praktikus mászásnál.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2229
Posted 2007. February 13. - 15:42
Arra lennék kíváncsi h mi a külömbség az ECC és az ETA között??Tudna nekem valaki segíteni???
#2230
Posted 2007. February 11. - 09:27
inkább: [ATTACH]351[/ATTACH]
ez egy egyik oldal eta másik ssvf. ha hscv azt hasonlóan kell szétszedni mint az etás oldalt.
ez egy egyik oldal eta másik ssvf. ha hscv azt hasonlóan kell szétszedni mint az etás oldalt.
#2231
Posted 2007. February 10. - 17:46
tudnál küldeni estleg egy olyan képet ahol az eta oldali váll és a állítója van de le kellene venni a tekerentyût,tudnál ilyen képet küldeni?
#2232
Posted 2007. February 10. - 10:54
pontosan ezért lenne nehéz belõle hosszabb rugóutat kihozni. rövidebbet viszont lehet, hiszen csak a rugót kell rövidebbre cserélni. (vagy nem cseréled és a másik oldal rövidebb útja miatt lesz egy komoly elõfeszítése a rendszernek )
[ATTACH]349[/ATTACH]
a felsõ piros rugós az eta, ahol a piros rugót cseréld rövidebbre.
rövidebbet mindíg könyebb csinálni mint hosszabbat
[ATTACH]349[/ATTACH]
a felsõ piros rugós az eta, ahol a piros rugót cseréld rövidebbre.
rövidebbet mindíg könyebb csinálni mint hosszabbat
#2233
Posted 2007. February 10. - 10:28
De a másik oldalon lévõ ETA-s oldalt az etat azt is összelehet nyomni??AZ nem egy adott hosszúságú nyomórúd???
#2234
Posted 2007. February 10. - 09:04
rövidebb utat könyebb csinálni, de az a kérdés hogy a másik oldal is patronos-e (pl.: tst, hscv) mert akkor megint nehezebb az ügy. ha sima ssv v. ssvf, akkor rövidebb rugó mind a két oldalra + csillapítás oldalon távtartó a nyomórúd feje alá
#2235
Posted 2007. February 09. - 22:14
Ezekszerint akkor egy 120mmes eta-s villát nem lehet 100mmre összenyomni rendesnm,
nem gányolva?
nem gányolva?
#2236
Posted 2007. February 08. - 16:28
travel kittel (beszerzéséhez a magyar disztibútornál sok szerencsét) vagy gányolással (bár az etás-oldalt nem lesz könnyû)
#2237
Posted 2007. February 08. - 16:20
Hali!
A 2005-ös all mountain II villánál a 130mm-es útat lehet tuningolni? Ha igen hogy?
A 2005-ös all mountain II villánál a 130mm-es útat lehet tuningolni? Ha igen hogy?
#2238
Posted 2007. February 08. - 15:15
#2239
Posted 2007. February 08. - 15:08
Valaki meg tudná nekem mondani h a 2007es MX Pro ETA csillapítás is még sebesség érzékeny szeleppel mûködik (ssv,ssvf)vagy valami új de nem annyira profival és akkor érdemesebb meg vennem a 2006os MX Comp ETA-t?Mert az még az ssvf csillapítással van szerelve!!!
#2240
Posted 2007. February 07. - 22:52
jó rájöttem h hülye vok a becsúszóval kapcs...
skf csapágybolból kültek el és mondták h ilyet sehol nem fogok találni
de ezen az oldalon okés, valószínû rendelek innen
köszi a segítséget
skf csapágybolból kültek el és mondták h ilyet sehol nem fogok találni
de ezen az oldalon okés, valószínû rendelek innen
köszi a segítséget
-> ALIAS KLEMENT
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!