Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#181
Posted 2012. January 05. - 14:58
Tudja valaki ,h egy Marzocchi Dirt Jumper 3 nak milyen átméröjü a becsuszoja ?
(0 mm-est keresnék,ha valakinak van ,vagy tud eladot szolhat)
#182
Posted 2011. December 18. - 22:47
Hogy vált be az SKF szimering vagy mi amit a másik topicban mondtál hogy vettél.
Arról nemírtál semmit vagy csak nekem nem tünk fel. Nomeg én ahol lakok nem is tudnák olyat szerválni.
Meg nem is tudom mik a pontos paraméterei neki ezért vettem az EFS-t ami eddig tökéletesen bevált. Régi szimering már elrehülõdött(elfáradt a gumi) azért köpte az olajat.
#183
Posted 2011. December 18. - 20:35
Hali
Azt szeretném kérdeni, h 06os 66 SL-be mien szimering kell?
mert még nem akarom szétszedi, csak akarok szimeringet venni hozzá
http://www.ebay.com/...#ht_2148wt_1163
http://www.chainreac...spx?ModelID=137
#184
Posted 2011. December 18. - 00:45
Azt szeretném kérdeni, h 06os 66 SL-be mien szimering kell?
mert még nem akarom szétszedi, csak akarok szimeringet venni hozzá
#185
Posted 2011. December 15. - 00:34
RAUH-Welt
B E G R I F F
#186
Posted 2011. December 14. - 19:51
Hát szerintem ezt jelenti.
De ki kell próbálni
most vettem észre, hogy van a telon a fékfelfogatásnál egy 7-es!Ez a 185-öt jelenti?Cssak mert 7 inch az nem pont annyi, de nem értek hozzá!
#187
Posted 2011. December 14. - 19:20
#188
Posted 2011. December 12. - 19:39
Hát én csak az RCV-t találtam meg, az elvileg 203mas.
Hali!
Megtudja nekem mondani valaki, hogy a 2009-es 888rv-n mekkora fékfelfogatás van?hallottam 185-öt és 203at is!Köszi
#189
Posted 2011. December 12. - 19:27
Megtudja nekem mondani valaki, hogy a 2009-es 888rv-n mekkora fékfelfogatás van?hallottam 185-öt és 203at is!Köszi
#190
Posted 2011. December 04. - 21:23
Ránézésre ép,és azt is megtisztítottam. Maradt az o,gyûrû. Valszeg a régi olaj a mocsok miatt sem tudott szivárogni.
#191
Posted 2011. November 23. - 21:12
A marzok meg akár mikor is gyártották õket, mindig is kottyantak egy kicsit. az a kérdés h mennyire?!
#192
Posted 2011. November 23. - 21:06
#193
Posted 2011. November 23. - 20:44
Nem lehet h a csõkulccsal megsértetted?
#194
Posted 2011. November 23. - 20:12
A persely cserére meg azért nem írtam,mert lebeszéltek róla. Az összes kotyog,ami 2007 után készült. Szóval a cserével nem oldódna meg.
#195
Posted 2011. November 23. - 19:48
888-amból olajcsere óta lassacskán szivárog az olaj lent a száraknál. Már meghúztam a csavarokat amennyire csak tudtam,de fokozatosan csak szivárog,de nem is látom,h hol.Ha papírt teszek alá,akkor 1-2 óra állás után már látszódik,h szivárog. Már megõrülök ettõl a villától!
Mi a faxért szivárog? Létezik,h az a baja,h 5W-s olajat tettem bele? A gyártó 7,5W-st ajánl,de azt gondoltam,h ez csak a csillapításban számít!
Hali
Ne parázz
Több mint valószínû h az anyákon lévõ O gyûrûk adták meg magukat, vagy koszos az a rész, és nem tud tömíteni.
Szedd szét, és tisztogasd meg. Ha utána is folyik az olaj akkor már látnom kéne h mondjak vmi értelmeset.
#196
Posted 2011. November 23. - 19:29
Mi a faxért szivárog? Létezik,h az a baja,h 5W-s olajat tettem bele? A gyártó 7,5W-st ajánl,de azt gondoltam,h ez csak a csillapításban számít!
#197
Posted 2011. November 05. - 21:21
XC 600-hoz (1995) keresnék féktüskés lábakat. Tudnék adni helyette tárcsához valót(féktüske nélkül).
Akinek lenne keressen légyszi.
Üdv.:János
#198
Posted 2011. September 02. - 15:13
#199
Posted 2011. September 02. - 15:12
#200
Posted 2011. August 29. - 19:44
Egyébként ez eredetileg csak 80-as. Mivel általában városban vagy egyszerû terepen használom, semmi extra vadulás, ezért 60-65mm-nél ritkán mozog többet.
Örülök neki h sikerült megcsinálni
Ha esetleg kellek, tudod hol találsz