eredetileg nem 100-as volt? Akkor miért csak 80-at mozog? A hejedben vissza vinném... csak poén volt
Jelentkezz be Regisztrálj
Marzocchi
#201
Írta 2011. augusztus 29. - 16:01
#202
Írta 2011. augusztus 29. - 15:15
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#203
Írta 2011. augusztus 29. - 14:20
Hali
Ha elhozod, megnézem, és kitaláljuk a továbbiakat.
Én Pesti vagyok, az Örs közelében lakom.
Szia!
Idõközben elvittem egy kerékpár szervizbe a biciklimet. Ott elmondtam a teleszkóppal kapcsolatos problémámat mire az ott dolgozó srác gyorsan beállította a levegõ nyomást az én tömegemhez, mert hogy szerinte hozzám mérve sok volt benne. Igaza lett, most nagyon jól mozog és jól indul a teló. Igaz, ha most ráülök a biciklire akkor alapból 1 cm-ert becsúszik a szár, de állítólag ez egy 8 cm-t mozgó villánál teljesen normális. Valószínûleg az volt a probléma, hogy eddig úgy volt beállítva, hogy biciklire ülés után még pont ne csússzon be a teleszkóp szára szinte semennyit. Végül most 2,5 bar helyett kb. 2 bar nyomás lett a megfelelõ.
#204
Írta 2011. augusztus 22. - 18:24
Sziasztok, 66 rc3-as villával kapcsolatban lenne kérdésem. Vettem egy ilyen villát, de nem igazán vagyok tisztába a beállításokkal. Van a tetején egy visszaút csillapítás ez ok, itt lehet rá levegõt is fújni amitõl keményebb lesz ezt is értem, viszont van rajta 2 féle kompresszió állítás is, egy alul egy felül. Hogy ezek mit szabályoznak azt nem tudom. Ezt hogy célszerû beállítani? Elõtte 66 rcv villám volt, azon csak egy féle kompresszió állítás lehetõség volt alul, már ott sem értettem mi célt szolgál. rcv hez képest miben jobb az rc3? Plusz még egy féle kompresszió állítás?
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#205
Írta 2011. augusztus 22. - 16:43
Ezek szerint az elõzõ hsz-ben a kérdésem nem aktuális:)
Hali
hát majd ha aktuális lesz, keressél meg és megbeszélünk vmi idõpontot, ami mind a kettõnknek jó lesz.
Üdv
#206
Írta 2011. augusztus 22. - 16:42
Sziasztok, 66 rc3-as villával kapcsolatban lenne kérdésem. Vettem egy ilyen villát, de nem igazán vagyok tisztába a beállításokkal. Van a tetején egy visszaút csillapítás ez ok, itt lehet rá levegõt is fújni amitõl keményebb lesz ezt is értem, viszont van rajta 2 féle kompresszió állítás is, egy alul egy felül. Hogy ezek mit szabályoznak azt nem tudom. Ezt hogy célszerû beállítani? Elõtte 66 rcv villám volt, azon csak egy féle kompresszió állítás lehetõség volt alul, már ott sem értettem mi célt szolgál. rcv hez képest miben jobb az rc3? Plusz még egy féle kompresszió állítás?
Két féle kompressziót lehet velük beállítani, egy kis és egy nagy sebességût!
Ez arra jó h másképpen fog reagálni a telo egy padkánál ,meg másképpen fog egy 1 méretes letörésnél, elvileg nagyon finoman be lehet állítani.
Szerintem vedd a fáradságot és szépen lassan fokozatosan állítgassál elõször az alacsonyon, utána meg a magason, míg meg nem találod a megfelelõ beállítást számodra!
Sok sikert
#207
Írta 2011. augusztus 22. - 16:28
#208
Írta 2011. augusztus 22. - 15:44
Hali
Ha elhozod, megnézem, és kitaláljuk a továbbiakat.
Én Pesti vagyok, az Örs közelében lakom.
Ezek szerint az elõzõ hsz-ben a kérdésem nem aktuális:)
#209
Írta 2011. augusztus 22. - 15:43
Hali
Ilyet még speciál nem szervizeltem, de nem hiszem h lenne benne vmi új dolog számomra:)
Meg kéne nézni, és akkor többet tudok mondani.
De szerintem egy alapos takarítás , egy két tömítés csere, és megfelelõ kenõanyagokkal még nagyon sokat ki fog birni!!!
Ha jól értem akkor esetleg meg tudnád nézni a telót? Ha oda jutok, hogy lesz egy kis idõm kereslek ás megbeszéljük a részleteket. Köszi elõre is!
#210
Írta 2011. augusztus 21. - 15:44
#211
Írta 2011. augusztus 21. - 00:08
Van egy Bomber-em, szerintem a 2001-es Drop Off.
Mindkét szára 98-as, az összekötõ váll 2001-es. A Marzocchi oldalán (Tenneco Marzocchi Suspension - 2001 forks - Z1 DO) a 2001-es DO matricázása hasonló, de másmilyen az összekötõ híd (az enyém a régebbi Z1-esekére hasonlít), illetve az egyik villaszár alulról kézzel is állítható. Az enyémben mindkét oldalon mélyen süllyesztve egy hatlapfejû anya van.
Ez a telóm valóban egy 2001-es DO, vagy több évjárat alkatrészeibõl lett összerakva (használtan vettem)?
Köszi: Dawe
#212
Írta 2011. augusztus 18. - 19:52
nem mertelek direkt ajanlani de tudtam hogy te segiteni tudsz.
köszönöm:)
de majd nyugtával dicsérjük a napot!
#213
Írta 2011. augusztus 18. - 18:21
#214
Írta 2011. augusztus 18. - 17:49
Lehet, hogy megkeresem õket személyesen, úgy könnyebb elõadni a problémát mint telefonon.
Én szívesebben adnám olyan kezébe aki már tapasztalt teleszkóp karbantartásban. Sajnálnám ha kukába kéne tenni, mert amúgy egy nagyon jó kis masszív, megbízható teleszkóp és ma már nehéz ilyenhez hozzájutni, hasonló kaliberû teló pedig számomra horror árban van.
Hali
Ha elhozod, megnézem, és kitaláljuk a továbbiakat.
Én Pesti vagyok, az Örs közelében lakom.
#215
Írta 2011. augusztus 18. - 17:48
szerintme kezdl el jarni a villaval szervizekbe.egyik csak elfogadja.
gege911 te hogy allsz ezzel a tipussal?
Hali
Ilyet még speciál nem szervizeltem, de nem hiszem h lenne benne vmi új dolog számomra:)
Meg kéne nézni, és akkor többet tudok mondani.
De szerintem egy alapos takarítás , egy két tömítés csere, és megfelelõ kenõanyagokkal még nagyon sokat ki fog birni!!!
#216
Írta 2011. augusztus 18. - 10:32
en azert beszelnek meg egyszer veluk.lehet csak felrertetted oket.amugy meg ha van egy ismeros aki szedett mar szet telot akkor siman vele el meg lehet probalni.csak mindent foto dokumentalni es minden alkatreszt kulon tenni a fotojaval hogy hol is volt a villaban.akkor nem lehet baj.en igy szereltem a levegos pike om es jo lett (elotte en sem szereltem telot)
Lehet, hogy megkeresem õket személyesen, úgy könnyebb elõadni a problémát mint telefonon.
Én szívesebben adnám olyan kezébe aki már tapasztalt teleszkóp karbantartásban. Sajnálnám ha kukába kéne tenni, mert amúgy egy nagyon jó kis masszív, megbízható teleszkóp és ma már nehéz ilyenhez hozzájutni, hasonló kaliberû teló pedig számomra horror árban van.
#217
Írta 2011. augusztus 18. - 10:18
#218
Írta 2011. augusztus 18. - 09:58
szerintme kezdl el jarni a villaval szervizekbe.egyik csak elfogadja.
gege911 te hogy allsz ezzel a tipussal?
Pár helyen már jártam, de eddig csak a Mali vállalta a telót, 2 éve õk cseréltek benne olajat, lehúzógyûrûket, tömítéseket. Tegnap felhívtam õket a problémámmal, hogy mit tudnak ajánlani megoldásként, de nem igazán nem éreztem rajtuk, hogy megoldást szeretnének kínálni nekem.
#219
Írta 2011. augusztus 18. - 09:53
Miskolcon tudok kettõt is. Az egyika W-bike. De vigyázz vele! Nagyon elvan havazva. Ha azt mondja neked, hogy 1 hét akkor az min. 2 hét lesz. Rákell járni a nyakára hogy mi van már, de amúgy jól dolgozik és nem túl drágán.
A másik az tudtommal hobbiból szerelei/tunningolja a villákat. Még nem találkoztam vele, de azt mondják csodákra képes. Majd megszerzem, és privátban elküldöm a számát ha érdekel.
Miskolc sajnos messze van a fõvárostól én meg ritkán járok arrafelé
Ha a másik egyén itt van Budapest környékén, akkor az érdekelne.
Köszi!
#220
Írta 2011. augusztus 18. - 09:48
gege911 te hogy allsz ezzel a tipussal?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






