Egyébként ha merev villával ráz a gép, akkor bele kell tenni egy 2.4-2.2- es gumit háromnegyede nyomáson, mint amit rendesen használnál és lesz olyan tapadás, meg rezgéscsillapítás...

Mert a 90-es évek elõtt senki sem biciklizett terepen, ugye? Jó dolog a teló, de nem mindenható. Van élet anélkül is.
Hát, nekem 12 éve egy Scott Montanam volt, DB acél CroMo csövekkel, és acél vellával. Hát azzal a géppel ha átmentél egy ötforintoson, megmondtad, hogy fej, vagy írás
Ehhez képest vicces, hogy a mostani Serpensem hátul sokkal kényelmesebb, pedig alu.
És amikor a merevvilla helyett becsattintottam elõre anno a Marzo Zokest, akkor hirtelen 10-15 km/h-val gyorsultam a lejtõkön, és hosszú-köves ereszkedés után sem fájt az összes ujjam...
Lehet, hogy akinek tökéletes a kerékpárkezelése, és kemény, mint a szikla, az ugyanúgy megy merev villával, mint telóval, de azért az én habtestemnek a teló való
X.
régen meg voltak az acél vázak, acél villával, aminek azért volt akkora rugalmassága, mint mostanában egy rövidebb utas telónak
de egy hipermerev alu váznál azért megérzed ha nincs teló ...
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
ilyen hosszú utas rendesen mozgó cc-s telót még nem láttam ahol ez probléma lehetne...
az a max ~ 6 centi beülés ilyet okozzon, durva is lenne.
viszont akinek fontosak az izületei is, az hosszútávra ne gondolkozzon merevvillában.
viszont akinek fontosak az izületei is, az hosszútávra ne gondolkozzon merevvillában.
Én kurta egy évig toltam merevvel, mert nem volt pézem telóra. HALÁÁÁÁÁÁL.