Jelentkezz be Regisztrálj
Teló helyett merevvilla
#301
Posted 2006. June 16. - 11:45
csumi
#302
Posted 2006. June 14. - 02:08
Tudtok még más villákat normális árban?
#303
Posted 2006. June 04. - 19:07
Az acélvázzal más a helyzet, ott egy acél merevvilla+acélváz na az elpusztíthatatlan(nak tûnik) . De akkor meg a csuklód meg a nyakad....szal spóroljaon mindenki telóra.
#304
Posted 2006. June 04. - 11:33
Titánkasztnis lesz az új Ikarusz, vagy hogy jön ide?A Sibex is Kínából veszi az összes cuccát... Már az új Ikarust is ott fogják gyártani!
#305
Posted 2006. June 04. - 05:13
A Sibex is Kínából veszi az összes cuccát... Már az új Ikarust is ott fogják gyártani!Már valahova leírtam: ugyanolyan típusjelzés (SP12) volt a Kínából rendelt csövemre írva, mint amilyen jelzés alatt a Sibex is árulja a "maga" nyeregcsövét. Most akkor kínai vagy amcsi nyeregcsövem van? (Mellesleg élettartam garival...)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#306
Posted 2006. April 08. - 21:39
#307
Posted 2006. April 07. - 17:56
Bár Morati csövem nem volt, ez eddig hibátlan, a kilométerek meg majd eldöntik, hogy tényleg van-e akkora különbség.
Alapvetõen én sem vagyok híve a kínainak, bár nagy különbség mondjuk egy Specialized cipõ (merthogy az is OTT készül) és egy kínai piacos kétfilléres szar között, amire itthon varrják fel az emblémát.
(No jo, OFF befejezve)
#308
Posted 2006. April 07. - 12:49
Vágtam ugyan olyan fûrészlappal és fûrésszel Ti 3Al/2.5V jelzésû titáncsövet - az egyik a nyeregcsövem volt a másik egy noname, szépen kidolgozott váz nyeregvázcsövének darabja volt (ez a váz 3 hónap alatt adta meg magát) - az egyik 40 percig tartott a másik 15-ig..
Sokat beszéltem ezekrõl a bátyámmal, aki nemzetközileg is elismert minõségbiztosítási szakember (és gépészmérnök) - szerinte tetemes különbség lehet ugyan olyan jelzésû anyagok között. Nem hiszek a kínai termékekben - a tajvaniakban sokkal inkább, hiszen õk már jó egy évtizede komoly gyártástechnológiát alakítottak ki sõt már fejlesztõmunkát is csinálnak.
#309
Posted 2006. April 07. - 12:40
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy Ti 3Al/2.5V is ugyanaz az anyag, ha a Morati dogozza fel, ha a Sibex vagy bármi más. Hogy a Morati kb. 2× annyi volt, mint az én titán nyeregcsövem, az azért (is) van, mert nem Tajvanon készül, hanem Európában.
Már valahova leírtam: ugyanolyan típusjelzés (SP12) volt a Kínából rendelt csövemre írva, mint amilyen jelzés alatt a Sibex is árulja a "maga" nyeregcsövét. Most akkor kínai vagy amcsi nyeregcsövem van? (Mellesleg élettartam garival...)
(Bocs hogy hosszú meg OFF is )
#310
vendég_unit_*
Posted 2006. April 07. - 09:26
Valamikor 2004 derekán írta az "idézett" információt Vera a Moratitól a nyeregcsövekre - onnan emeltem át.
Érdekes. Akkor sok bajuk lehetett alapanyagilag már régóta...
(Én a 016-os (2005.01.07.) és 019-es (2005.08.10.) Morati hírlevélbõl idéztem)
#311
Posted 2006. April 06. - 22:39
Majd ha lesz vele menettapasztalatom, beszámolok
#312
Posted 2006. April 06. - 22:18
#313
Posted 2006. April 06. - 22:14
Szia Henger! Enyém a bicaj, mi BB ügyben ismerjük egymást, nemde? :-)Csak nem acélváz? Én is ilyen kombót szerettem volna idénre. Kié lesz a drágaság?
Majd küldök képet róla, csak tegnap este lett kész, ma meg ebben a szar idõben inkább dolgoztam, más hasznosat úgyse tudtam volna...
#314
Posted 2006. April 06. - 22:08
#315
Posted 2006. April 06. - 21:52
szabi írta: "A váz 95.08 gyártású, a 13. darab pontosan. Tange Prestige (double butted crmo) csövekbõl van, rézforrasztással. A villa titán, Oli ment vele, nem tudom milyen gyártású."
#316
Posted 2006. April 06. - 21:37
Csak nem acélváz? Én is ilyen kombót szerettem volna idénre. Kié lesz a drágaság?
Na most elgondolkodtattál... De sztem titán...
Amugy a srác "mûgyûjtõ"... Szabolcsnak hívják, van neki egy GaryFischer monti meg ilyenek...
Amugy mostanság fotózik, a másik "bringás" ujságba övé volt a merida edzõtáboros multhavi cikk, meg egy csomó kép mostanság...
Majd akkor ez a másik amirõl be kell számolnom itt...
Majd ha lesz nálam este msn-en megkérdezem tõle...!
#317
Posted 2006. April 06. - 21:34
Pont most van nálunk egy "uj" gép, a srác egy yasec vázat, meg Lõrinc Olivér titán villáját rakta egybe...
Csak nem acélváz? Én is ilyen kombót szerettem volna idénre. Kié lesz a drágaság?
#318
Posted 2006. April 06. - 21:32
Valamikor 2004 derekán írta az "idézett" információt Vera a Moratitól a nyeregcsövekre - onnan emeltem át.Morati ügyben helyesbítenék természetesen: a "Classic" kormányt nem gyártották alapanyaghiány miatt.
Nyeregcsövet azért, mert szerintük (is) eladhatatlan volt - azon az áron - a konkurenciával szemben. Olcsóbbra meg nem tudták kihozni.
Persze amióta nincs, csak itt Magyarországon elment volna vagy 5-6 nyeregcsõ. Addig szûken évi 1.
#319
Posted 2006. April 06. - 21:26
Szóval ITM stücni volt... Szabi írt nekik egy levelet, amire azt válaszolták, hogy ha ezért a stücniért valaki sok pénzt kért akkor jól átcseszték...
Mivel 10 éve ezt a típust már nem gyártják, de semmi gond, küldenek helyette egy újat...
Rákérdezek és beszámolok megjött-e már neki...
De azért ez valami... nemde?
Õ is annyit írt a végére, én is ezt teszem: Európa...
(elnézést hogy nem egybe írtam a kettõt...)
#320
Posted 2006. April 06. - 21:21
T-works-el ismerjük egymást, és a Szabinak (akit megemlített) pont akkor tört el a titán stücnije, egy nappal az elõtt...
Nem általánosításnak szántam, elnézést...!
És teljes mértékben igazat adok azokban amit írtál amugy...
Pont most van nálunk egy "uj" gép, a srác egy yasec vázat, meg Lõrinc Olivér titán villáját rakta egybe...