nagyon durva ez a kamionos csákó, a gépnek + brutál hangja van!
városi gépen nekem elõször 2.0 slikk volt, most 1.75 van rajta. nem hiányzik nagyobb
uhh:
http://auto.indavide..._Oroszorszagban
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Pécsiek ide! #3
Started by
Lord_Leslie
, 2006. February 14. 01:43
#15281
Posted 2011. October 25. - 18:40

#15282
Posted 2011. October 25. - 18:16

A holnap esti ride még 50-50%-os, de akár lehetne is valami! 
Rocsitól loptam, kõkemény:
Ken Block? Csak egy sapkás hülyegyerek - Belsõség

Rocsitól loptam, kõkemény:
Ken Block? Csak egy sapkás hülyegyerek - Belsõség
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#15283
Posted 2011. October 25. - 17:17

azóta másik kar van rajta meg bajusz kormány. ez igy a max amit még egy bárhol kinthagyós bringára költenék. elég topisan néz ki ahhoz hogy ne vigyék el.
megszoptam már eccer a parasztmonti építéssel, rooxs titán stucni elsõ-második szériás xt cuccok..hamar lába is kelt..
megszoptam már eccer a parasztmonti építéssel, rooxs titán stucni elsõ-második szériás xt cuccok..hamar lába is kelt..
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp”
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#15284
Posted 2011. October 25. - 17:06

én esténként fékezés nélül végigtolok 1 órát kemény tempóban.. persze nappal meg se próbálnám.. én is féltem az arcomat: )
state of mind.. amúgy lassan szoktam közlekedni és inkább házak között, mint a nyílt úton. tehát nem a klasszik futár style, hogy enyém az út aztán hajrá
csutka 25 cm kormányt és sem szeretem
state of mind.. amúgy lassan szoktam közlekedni és inkább házak között, mint a nyílt úton. tehát nem a klasszik futár style, hogy enyém az út aztán hajrá
csutka 25 cm kormányt és sem szeretem
#15285
Posted 2011. October 25. - 16:59

Azon a KTM-en a fékek nem tetszettek nagyon...
Bár lehet egy fékkar cserével megúszhattam volna, de inkább jó lesz nekem a monti. Mondjuk ahhoz képest, hogy mire szánom, elég jó cuccok vannak hozzá
Bár lehet egy fékkar cserével megúszhattam volna, de inkább jó lesz nekem a monti. Mondjuk ahhoz képest, hogy mire szánom, elég jó cuccok vannak hozzá

#15286
Posted 2011. October 25. - 16:41

hát én is próbáltkoztam a merdián a 2,0 slick gumival..nem az igazi
a ktm a 28as kerekén outis méretû gumival elöl-hátul váltóval egészen jól használható varicó, az acél váz meg a belem nem rázza ki..lehetne pimpelni kicsit,de semmi hangulatom futárnak tettetni magam .) meg igazából menõk a 20éves sachs cuccok .)
a ktm a 28as kerekén outis méretû gumival elöl-hátul váltóval egészen jól használható varicó, az acél váz meg a belem nem rázza ki..lehetne pimpelni kicsit,de semmi hangulatom futárnak tettetni magam .) meg igazából menõk a 20éves sachs cuccok .)
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp”
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#15287
Posted 2011. October 25. - 16:38

Urak!
ha már így összeraktuk, hogy kinek mikor.. holnap 4-5 körül valami? részemrõl biztos, de jó volna sokan.
ha már így összeraktuk, hogy kinek mikor.. holnap 4-5 körül valami? részemrõl biztos, de jó volna sokan.
#15288
Posted 2011. October 25. - 16:26

Hát gondolom. De a legtöbb ilyen hihetetlenül keskeny kormányos fék nélküli futárbringától is hülyét kapok. Gyakorlatilag használhatatlan ilyen természeti adottságok mellett. A Hunyadin ha felmegy vele, akkor kikészül a térde, lefelé meg hülyét kap a fékezéstõl. Persze meg lehet oldani, de nem az igazi.
És ugye a futárok nem véletlen nem állnak meg sehol sem, mert nem tudnak megállni megfelelõen rövid féktávon csak a hátsó kereket fékezve. Ezért aztán cikáznak...
Én jobban szeretem az életem, minthogy becsússzak valami alá. Meg a 2.1es montigumi is alkalmasabb a városi utakra, mint akármelyik országúti.
Mondjuk egy cyclocross vázra épített bringán már elgondolkodnék. V-fék, váltó, kicsit ballonosabb gumi... Csak az meg már nem olcsó...
És ugye a futárok nem véletlen nem állnak meg sehol sem, mert nem tudnak megállni megfelelõen rövid féktávon csak a hátsó kereket fékezve. Ezért aztán cikáznak...
Én jobban szeretem az életem, minthogy becsússzak valami alá. Meg a 2.1es montigumi is alkalmasabb a városi utakra, mint akármelyik országúti.
Mondjuk egy cyclocross vázra épített bringán már elgondolkodnék. V-fék, váltó, kicsit ballonosabb gumi... Csak az meg már nem olcsó...
#15289
Posted 2011. October 25. - 16:13

Tomy akkor az enyémtõl valszeg dobnál egy hátast! : )
-
és az a kérdés milyen féket vegyek?! (nagy bringára)
-
és az a kérdés milyen féket vegyek?! (nagy bringára)
#15290
Posted 2011. October 25. - 12:41

#15291
Posted 2011. October 25. - 11:56

Szerintem odaérek fél2ig. Akkor majd hívlak holnap...
De jó is lesz, ha végre összeáll a városi gép. Az eléggé haladós volt, és a v-fékek miatt még meg is lehetett vele állni. Valahogy a legtöbb ember által használt csótánybringák nem mindig felelnek meg egy számomra mûszakilag
De jó is lesz, ha végre összeáll a városi gép. Az eléggé haladós volt, és a v-fékek miatt még meg is lehetett vele állni. Valahogy a legtöbb ember által használt csótánybringák nem mindig felelnek meg egy számomra mûszakilag

#15292
Posted 2011. October 25. - 11:35

Holnap csak fél2-ig leszek a bankban. Ha csak utána tudsz jönni, akkor otthagyom az õrnél a recepcióspultban, a pénzt meg majd utalod. Így 4ig jöhetsz érte.
#15293
Posted 2011. October 25. - 11:27

Okés! Holnap be tudod hozni? Valamikor délután el is ugranék akkor érte...
#15294
Posted 2011. October 25. - 11:22

#15295
Posted 2011. October 25. - 11:02

Mennyire olcsóért? Mert kb. ilyesmire gondoltam, bár ez majdhogynem túl új

#15296
Posted 2011. October 25. - 10:44

Tomi! Van egy ilyenem occsoért:

Monoblokk is van hozzá. 5-600km-t futott.

Monoblokk is van hozzá. 5-600km-t futott.
#15297
Posted 2011. October 25. - 10:28

3km 10 perc alatt. Majdnem tovább tartott berakni a bringát a tárolóba...
Viszont sürgõsen össze kell raknom a városi gépet. Kéne valami egyszerû hajtókar (legjobb lenne 3 tányéros), meg hozzá való monoblokk.
Viszont sürgõsen össze kell raknom a városi gépet. Kéne valami egyszerû hajtókar (legjobb lenne 3 tányéros), meg hozzá való monoblokk.
#15298
Posted 2011. October 25. - 09:14

Tegnap nem jött az üveges 9kor mert esett. Ma meg 8:38 hív, hogy itt van. Nem értem én ezeket. Mondjuk 15 perc alatt megvoltak szóval legalább mehetek munkába idõben.
De eléggé meg vagyok fázva, és az meg nemjó.
Le is mérem sportstrackerrel az utat referenciaként...
De eléggé meg vagyok fázva, és az meg nemjó.
Le is mérem sportstrackerrel az utat referenciaként...
#15299
Posted 2011. October 25. - 08:49

hajnalban kukásautóra ébredni,most meg a légkalapácsra hogy bontják a betont..prieless..
Tudomány a fenntartható fejlõdés szolgálatában | A program van ma egy ilyen ha érdekel vkit
Tudomány a fenntartható fejlõdés szolgálatában | A program van ma egy ilyen ha érdekel vkit
“A dizájndrogtól lassacskán már minden spanom mizantróp”
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#15300
Posted 2011. October 25. - 08:11

Váááááá:
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.