Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Vélemények a bringaboltokról #2.

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1191 hozzászólás a témában

#581
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás

lurdyban nincs is ride bike ...

ki mondta hogy van? csak nem akartam reklámozni a Faktort

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#582
HillEry

HillEry

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 380 hozzászólás
Egyébként amióta e-bike van azóta a ride bike le van fosva úgymond. De ez tényleg vicces, én is voltam már úgy boltban hogy mellettem a vevõ úgy indított: helló szija, rendeltem neten egy cuccot és érdekelne hogy....
háháháááá, ez vicc!
Szóval a legtöbb ember megveszi a neten a cuccát, és bemegy a boltba ahol eladók vannak és utána érdeklõdik, hogy ez mire is jó egyáltalán??
Persze mit tehet szerencsétlen eladó, segít neki amiben tud, de azért mégiscsak rossz szájízzel, ugyanis nem náluk vette a terméket, akkor miért érdeke mindenben útbaigazítani.
Amúgy is a legtöbb ember ha neten vesz vmit, és van esze, bemegy egy boltba, megnézi mi is az amit venni szeretne, és ha már kézzelfoghatóan tetszik akkor megrendelheti neten és nincs baj, hogy gagyit kapott. Az viszont engem is rohadtul irritált, mikor visszahoztak vmi ebikos hülyeséget és velem üvöltöztek és nekem közöm nem volt ahhoz, hogy mit rendeltek ebikon.
lehet, hogy ride bike van ráírva, de akik ott dolgoznak foggalmuk nincs arról, hogy kinek mi megy majd el, és mit rendeltek az emberek, ezt jó volna ha tudnátok. Szal ha valami gond van ebike-al, akkor ne a ride bikeos eladókkal üvöltözzetek és ne tõlük kérjétek számon.
Az emberiséget õsidõk óta két dolog foglalkoztatja:
1. Ki találta fel a munkát?
2. A többiek miért nem verték agyon?

#583
Bálna

Bálna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.708 hozzászólás

Bálna: rem nem gondolod komolyan
Tökmind1 ki telefonál, a különbség annyi hogy a bolt kicsit több infót kaphat.
Elhajtani senkit, választ adni nem kerül semmibe..


Persze! Én is ezt mondom!
Nem jött át mit akartam kihozni belõle!
Szóval persze, hogy ez LENNE a lényeg...
Nade komolyan, hát néha engem elhajtanak, nemhogy a vevõt...
Persze, neked ez a látásmódod, ez a helyes, egyértelmû! Szivesebben is telefonálok hozzátok, bár veled konkrátan egyszer beszéltem tán, de nem ez a lényeg...
azt viszont komolyan gondoltam, amit irtam, hogy ezt õk megtehetik... mert egy 10000es xt váltót megvesz esetleg nagyobb % külföldrõl, de egy 120000-es telót vagy drágábbat már igencsak netszes szerintem...

#584
Keiko

Keiko

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 419 hozzászólás
Nekem leginkább a stílussal volt bajom...Én nem lennék ilyen senkivel, fõleg nem telefonban, fõleg nem olyannal, aki közvetve ugyan, de akkor is az én cégem forgalmát növeli. Hiszen a teló tõlük megy az E-bike-hoz és onnan hozzám. Logikus,bocs, ha túlmagyaráztam ;) :)

#585
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
Bálna: rem nem gondolod komolyan
Tökmind1 ki telefonál, a különbség annyi hogy a bolt kicsit több infót kaphat.
Elhajtani senkit, választ adni nem kerül semmibe..

#586
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Erre csak annyit reagálnék, hogy lényegtelen a telefonáló személye (végfelhasználó vagy nagyker). Egy egyszerû kérdésre, igen/nem, mikor, rövid, egy mondatos választ lehet adni.


#587
Bálna

Bálna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.708 hozzászólás

Ilyet senki nem mondott, az viszont korántsem lényegtelen, hogy rendelsz vmit mondjuk 100e Ft-ért és amikor látod, hogy egy kalap túró, akkor lehet, hogy nem szívesen vársz másnapig, mivel az e-bike ügyfélszolgálata 10-15 óráig elérhetõ és ha ne adj Isten vki dolgozik, akkor meg kell várnia a másnapot...Ezért logikus, hogy megkérdezed a RideBike-ot, ha már a számlán is az a cím van, ill. a csomagon is az a cím. Persze lehet, hogy van, akinek nem számít a pénz, de az nem én vagyok. Nem poénból akartam azt a telót és nem leakasztottam anyukám bankszámlájáról az összeget. Tehát: utálom, ha átvernek és ha már átvernek és kiderül, hogy nem vagyok balek, akkor logikus, hogy érvényesítem a jogaimat. Egyébként örülök, hogy nem azt vettem végül, de emlékül mégis megmarad a rossz szájíz, ezért nem rendelek többet tõlük. Ez olyan, mint a ruharendelés katalógusból: tetszik a képen, de amikor elõttem van a ruha és látom, hogy gagyi, akkor nem erõltetem többet.
Bikerben pedig lehet, hogy vannak normális eladók, nem ismerem õket, de akivel beszéltem az egy arrogáns senki volt, és én is dolgoztam kereskedelemben és tisztában voltam vele, hogy a vevõ az elsõ. De ha ezt nem fogja fel vki, akkor legalább a szülei jómodorra megtaníthatták volna. Ez azért nem olyan nagy dolog.
Részemrõl a téma kitárgyalva, de logikus, hogy egyik céget sem fogom ajánlani senkinek. Tudjátok mi a korrekt? Az hogy van egy IP aláöltözetem, fél éve vettem kb. és szétment minimál hordástól, mire a forgalmazó srác szó nélkül felajánlotta, hogy kicseréli. És még a blokkot sem követelte. Na ez már valami, le a kalappal! Errõl szól a kereskedelem és a vevõ megtartása...


ezzel minden ok, csak a bibi, hogy a biker nagykereskedés ugyebár, igy õneki nem érdeke a vevõt kényesztetni... jó persze, valamennyire igen, dehát tudják õk is, hogy nagy % nem tud mit csinálni, nem megy külföldre vagy vesz mást, mert azt akar venni... Mert más márka drága, az olcsóval meg baj van, meg mittomén...

#588
Keiko

Keiko

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 419 hozzászólás

Nehogy azt mond hogy a pult mögött ülõ gyerek akinek a fejét leordítják (mert láttam már ilyet pont véletlenül) az küldi ki a csomagokat?! Szerintem fogalmuk sincs hogy ki mit rendel.


Ilyet senki nem mondott, az viszont korántsem lényegtelen, hogy rendelsz vmit mondjuk 100e Ft-ért és amikor látod, hogy egy kalap túró, akkor lehet, hogy nem szívesen vársz másnapig, mivel az e-bike ügyfélszolgálata 10-15 óráig elérhetõ és ha ne adj Isten vki dolgozik, akkor meg kell várnia a másnapot...Ezért logikus, hogy megkérdezed a RideBike-ot, ha már a számlán is az a cím van, ill. a csomagon is az a cím. Persze lehet, hogy van, akinek nem számít a pénz, de az nem én vagyok. Nem poénból akartam azt a telót és nem leakasztottam anyukám bankszámlájáról az összeget. Tehát: utálom, ha átvernek és ha már átvernek és kiderül, hogy nem vagyok balek, akkor logikus, hogy érvényesítem a jogaimat. Egyébként örülök, hogy nem azt vettem végül, de emlékül mégis megmarad a rossz szájíz, ezért nem rendelek többet tõlük. Ez olyan, mint a ruharendelés katalógusból: tetszik a képen, de amikor elõttem van a ruha és látom, hogy gagyi, akkor nem erõltetem többet.
Bikerben pedig lehet, hogy vannak normális eladók, nem ismerem õket, de akivel beszéltem az egy arrogáns senki volt, és én is dolgoztam kereskedelemben és tisztában voltam vele, hogy a vevõ az elsõ. De ha ezt nem fogja fel vki, akkor legalább a szülei jómodorra megtaníthatták volna. Ez azért nem olyan nagy dolog.
Részemrõl a téma kitárgyalva, de logikus, hogy egyik céget sem fogom ajánlani senkinek. Tudjátok mi a korrekt? Az hogy van egy IP aláöltözetem, fél éve vettem kb. és szétment minimál hordástól, mire a forgalmazó srác szó nélkül felajánlotta, hogy kicseréli. És még a blokkot sem követelte. Na ez már valami, le a kalappal! Errõl szól a kereskedelem és a vevõ megtartása...

#589
Facs

Facs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 488 hozzászólás
Nézd Dave, ki hogy látja. Szerintem azért te is húznád a szád.
Fõleg ha már minden este az új váltómmal álmodok. :D:D:D

#590
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
nincs odaírva ebikera valahova, hogy a "feltüntetett árakért és gépelési hibákért nem vállalunk felelõsséget"? (mint a teszkó katalógusban)....amúgy szerintem a helyzetet korrektül kezelték, felhívtak, hogy sajnos 6 ezerbe kerül, kell-e még? és nem küldték ki, aztán majd meglepõdsz, hogy nem 4e az annyi, hanem 6e...

#591
Bálna

Bálna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.708 hozzászólás

Ebikeról annyit hogy rendeltem tõlük ha jól emléxem 4ezerakárhányszáz forintért váltókart egyik nap felhívtak hogy bocs 6ezerbe kerül.
Na akkor most mivan? 4ezer valamennyiért volt a honlapon...ez is csalás nemde?
Azóta Szegeden vásárolok a Maniacben. Hozzáértõek,segítenek és rendelni is lehet, nem az van mint sok helyen hogy: bocs, (bazmeg(?), de ez van és nem is lesz más mert nem tudunk(?) hozni...de vedd meg ezt mert százszor jobb, igaz noname de akkor is...

Amúgy ebájkra sokan panaszkodnak teleszkóp, meg évjárat ügyileg...
sajna a bringás cuccok nem olyanok mint a bor...
(minél öregebb annál jobb)


Hát az is hozzá tartozik a dologhoz, hogy néha azért hallani elég érdekes történeteket... mármint hogy egyes termékeket miként és miket és mennyiért is vásárol meg az ebike...
(teleszkópokról van szó)

#592
Facs

Facs

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 488 hozzászólás

Hogyan lett majdnem új teleszkópom:
Az ebike-ról lenne egy kedves kis történetem. Rendeltem tölük fél évnyi gondolkodás, vágyakozás és gyûjtögetés után egy általuk '07-es évjáratúnak meghirdetett Sid Team teleszkópot. A GLS-rõl most nem nyilvánítok hosszas véleményt, csak annyit említenék meg, hogy amikor a futár nem volt sehol, és felhívtam, hogy merre jár, azt a választ kaptam, hogy elment, mert nem találta a kapucsengõt. Mikor kértem, hogy jöjjön vissza, ha fél órája járt itt, azt mondta, hogy du. 4-ig vmikor még visszajön, Aztán hosszas magyarázás után megértette, hogy dolgozom és 11-re visszajött,juhéjj!
Ekkor jött volna a boldogság pillanata, de a villa hibás volt, tocsogott az olajban, így hát kezdõdött a reklamáláshoz kapcsolódó kálvária. Nagy nehezen elértünk egy illetékest és megbeszéltük, hogy bevisszük a villát a Ridebike egyik üzletébe. (azt mellékesen említem meg, hogy bár a számlán Ridebike volt, õk egy darabig mégis váltig állították, hogy semmi közük az Ebike-hoz :) hehe és a villa nem '07-es, hanem '06-os évjárat volt) - végülis részletkérdés, bár ez csalás...Az üzletben átvették és mondták, hogy majd érdeklödjünk. Mondtuk, hogy javítást nem kérünk, hiszen egy tök új alkatrészt rendeltünk, vicces lenne, hogy még nem is használtam, de már javítani kell. Közben felhívtuk a RockShox nagykert (Biker) hogy mikor érkezik ilyen villa, érdemes-e várni rá. A felettébb arrogáns, primitív és totál nem segítõkész eladótól telefonon annyit tudtam meg, hogy egy hét múlva jön szállítmány. Kértük az Ebike-ot, hogy foglalja le. Végül, amikor meglett volna a csere, elkezdtek kamuzni, hogy a régi matricák lesznek ugyan a villán, mert átragasztják, hogy nekik egyszerûbb legyen, amit ugyan nem értek...ill. hogy a régi dobozban lesz. No, ki az, akinek ettõl nem száll el minden bizodalma. Fõleg miután az e-bikos eladó lányos zavarában elmondta, hogy õk a hibás villákat megjavítják és eladják. Mi lett volna a biztosíték arra, hogy nem ugyanazt kapom vissza? Ez Magyarország, ahol mindenki a lehúzásra megy és szánalmas, hogy a vevõ az utolsó, akinek az érdekeit nézik. Kiemelném, hogy a Biker nevû cégnek szerintem ilyen mentalitással eleve semmi keresnivalója a piacon. Ja és az arrogáns eladónak üzenem, hogy arra kérdésére, hogy honnan tudom a telefonszámát egyáltalán a nagykernek a válasz az internet. Gratulálok!



Ebikeról annyit hogy rendeltem tõlük ha jól emléxem 4ezerakárhányszáz forintért váltókart egyik nap felhívtak hogy bocs 6ezerbe kerül.
Na akkor most mivan? 4ezer valamennyiért volt a honlapon...ez is csalás nemde?
Azóta Szegeden vásárolok a Maniacben. Hozzáértõek,segítenek és rendelni is lehet, nem az van mint sok helyen hogy: bocs, (bazmeg(?), de ez van és nem is lesz más mert nem tudunk(?) hozni...de vedd meg ezt mert százszor jobb, igaz noname de akkor is...

Amúgy ebájkra sokan panaszkodnak teleszkóp, meg évjárat ügyileg...
sajna a bringás cuccok nem olyanok mint a bor...
(minél öregebb annál jobb)


#593
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
A lényeg hogy értjük egymást csak Keiko "csalás" beszólása kicsit irritált mert velem normálisak voltak ott mindíg. Kár hogy megint hárman beszélgetünk: ( Pá!

#594
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
senki nem mondta, hogy ha valami nem stimt akkor szaladj a legközelebbi ridebikeba és ott szó nélkül megoldják a gondod (bár velem már ez is elõfordult), de az ebike-on megadott elérhetõséggel felvéve a kapcsolatot simán meg lehetett beszélni, hogy vmelyik boltban rendezzék a problémát és ne kelljen ide oda postázgatni.

#595
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Úgy értette a dolgot, hogy az e-bike/ride bike ua. Abban igazad van, hogy a kisker boltos nem fog tudni róla, ha nem szólnak oda telefonon vagy egyéb módon.


#596
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Nehogy azt mond hogy a pult mögött ülõ gyerek akinek a fejét leordítják (mert láttam már ilyet pont véletlenül) az küldi ki a csomagokat?! Szerintem fogalmuk sincs hogy ki mit rendel.

#597
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
thy tudja jól :)

#598
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

Nem akarom szítani a feszkót de ha jól tudom akkor a rájdbájkos boltoknak semmi köze az e-bikeról rendelt cuccokhoz akármilyen számla is van benne.

Rosszul tudod...

#599
cimarcimar

cimarcimar

    vendég

  • fórumtag
  • 240 hozzászólás
Nem akarom szítani a feszkót de ha jól tudom akkor a rájdbájkos boltoknak semmi köze az e-bikeról rendelt cuccokhoz akármilyen számla is van benne. Szerintem minden bringaboltos utálja a netes vásárlókat legbelül hiszen már elutasítottad hogy náluk vásárolj de ha gond van akkor õk segítenek :) A bikernél vannak korrekt emberek csak "egy fecske nem csinál nyarat..."

#600
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás

Tényleg, külön köszönet Thez-nek, aki nagyon kedves és segítõkész volt, felhasználva kapcsolatait és felemésztve energiáját :D

Köszi Thez!


Ilyen szépszemû lányoknak bármit! :krol::serduszka
akkor ezek szerint valami módon megoldódott :)


Olee: újfent féltél lehajolni mi? :) megszokhatnád lassan...:)