Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - hírek, vágyak és a többi
#8701
Posted 2009. January 06. - 17:02

#8702
Posted 2009. January 06. - 16:18

szomszéd feleségének ilyen motorral szerelt 4 kottrója volt, szerette, csak átlag 12-t fogyasztott, de nem hagyta ott asszem soha. turbót kellett rajta cserélni, nem olcsó, 120+munkadíj volt. a fogyasztás meg a rossz pakolhatóság miatt adta el, most a3 1,9 tdi-je van, jelentõs visszalépés szerintem a 4-eshez képest. sokkal rosszabb anyagok, lejárós ajtókárpit elemek, mindezt úgy, hogy az a4-es 96-os volt, a 3-as meg 2003-as. motorjával eddig nem volt gond, csak ilyen kis bosszantó hibák vannak, amik nem méltóak a prémium autókhoz. egyébként jóóó. de egy s3 még jobb lenne:)Kokka
Ezért jók az ilyen kérdések. Két féle vélemény van a te szemszögedbõl az autóról:
A tiéd és a helytelen
#8703
Posted 2009. January 06. - 16:17

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8704
Posted 2009. January 06. - 16:09

Ezért jók az ilyen kérdések. Két féle vélemény van a te szemszögedbõl az autóról:
A tiéd és a helytelen

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8705
Posted 2009. January 06. - 16:08

Nekem anno 3.0 b xm-m volt amit egy kissssé elmebeteg szerelõ ismerõsöm megdobott egy turbóval naon ment autópályafokozattba letesz gáz és integett a német nagymárkáknak. TETSZETT:lol1: Ja és csendes majdnem hogy hangtalan volt, én szerettem halkan beszélgetni az autóban:)Nem XM, de Xantia...
Kicsit bemorcosodott tesóé:
(tudom, mi van ha épp arra jár egy turista és átfut elõtte)
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#8706
Posted 2009. January 06. - 15:59

Sok a hülyeség, meg a fika, de amikor kell, jól szóltok!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8707
Posted 2009. January 06. - 15:56


uzsgyi bele, aztán kiderül...

majd vigyél egy kört

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8708
Posted 2009. January 06. - 15:53

Amolyan régi-régi szerelem teljesülhetne most be...

:love1:
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8709
Posted 2009. January 06. - 15:51

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#8710
Posted 2009. January 06. - 15:40

Egy A3-asról lenne szó. 1.8T.

Nem egy ésszerû választás, de mondtak rá egy olyan árat, mia olyan "visszautasíthatatlan" kategória és ebbe a motorba mindig szerelmes voltam.
Eddig mindig a kombi volt csak, ami szóba jöhetett, és egy csomó más ellen érv is van, de van az, amikor NEM ÉRDEKEL!

Egyszer kell beleülni, hihetetlen.
Ismerem a tulaját, autóbuzi, mindene pöpec, karbantartott, szép, stb, stb...
Korrekt srác, elmondott mindent, de hátha van valakinek valami extra kis tapasztalta, infója.
Konkrétan errõl lenne szó:
http://www.hasznalta...61_audi_a3_1997
Csak nem ennyiért...
Elõre is kössz!
U.I.: tudom, hogy elsõkerekes és ég is a pofám, de jól kanyarodik, az S3-as meg legalább kétszer ennyi...

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#8711
Posted 2009. January 06. - 15:29

Kicsit bemorcosodott tesóé:
(tudom, mi van ha épp arra jár egy turista és átfut elõtte

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#8712
Posted 2009. January 06. - 14:57

http://www.wreckedex...71205_001.shtml
http://www.wreckedex...80120_002.shtml
http://www.wreckedex...71016_003.shtml
http://www.wreckedex...70923_001.shtml
http://www.wreckedex...70130_001.shtml
És nagyon könnyû ilyeneket találni. Mondjuk itt külön rovata van. Ja Xm-em nincs (sajnos).
#8713
Posted 2009. January 06. - 14:00

Az a 4x50 jó lesz 4x15-nek is:) Vagy 20-25A-es bizti van a fej hátulján? Ég, és föld a különbség a két hajtás között.
15A-es, de tudom, hogy ég és föld a különbség, csak szerintem neki nem éri meg beruházni egy plussz erõsítõbe.
Szerintem aközött amiket ti mondtatok, meg amit én, nincs olyan hangzásbeli különbség, hogy érdemes legyen annyival többet költeni rá. Én legalábbis nem tenném, de ez egyéni vélemény. Én ha tehetném, hogy még a hifire is költsek, akkor inkább gyûjtenék össze 2x-3x annyi lóvét, és akkor egy normális rendszert csinálnék.
#8714
Posted 2009. January 06. - 13:54

#8715
Posted 2009. January 06. - 13:49

Elöl 2 utas 10cm-es (gyári helyen ekkora fér el, fejegységrõl meghajtva), a csomagtartóban meg egy subcsõ erõsítõvel. Nekem tökéletesen megfelel, nem vagyok vájtfülü, és hangerõt is ki lehet belõle hozni. Ha gondolod mikor jársz felénk, csörrgess meg, hozd el a kedvenc zenédet, aztán meghallgatod.
Szerintem olyan szinten, amin te gondolkodsz, felesleges erõsítõ a mélyláda kivételével. Bár azt nem tudom, hogy a fejegységed hány wattot tud. (az enyém 4x50W). Tudom, hogy a többiek nem a teljesítményre gondoltak, mikor azt mondták, hogy ne hajtsd meg a fejegységrõl a hangszórókat, hanem a jobb hangminõségre.
A mélyláda kábelezését meg bennehagyhatod, mikor eladod, bár az is egy korrekt összeg, csak nem érdemes újra szétszedni a kocsit.
edit: néztem a fejegységed: 4x45W
edit 2: esetleg keress olyan 4 kimenetes erõsítõt, aminek 2 kimenetét párba (hídba) lehet kötni, és akkor meg tudod hajtani az elsõ szettet valamint a mélyládát is.
#8716
Posted 2009. January 06. - 13:26

zenét hallgatni bõven jó lesz az említett rendszer is...
elismerem, hogy az lenne a legjobb, hogy több erõsítõ a rendszerbe, de akkor más dimenzió lenne már...

köszi skacok!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8717
Posted 2009. January 06. - 13:18

Thy, szerintem nem szeretne annyit költeni rá, hogy monoblokk ötletekkel dobáljuk.

Normál zenélésre bõven elég az az erõsítõ. A fejegységrõl hajtást viszont tényleg felejtsd el! A kalaptartóban lévõket meg ne kösd be és ennyi. Ha majd eladjátok a kocsit, akkor rábiggyeszted a fejre, a többit meg úgyis kiszeded.

#8718
Posted 2009. January 06. - 13:05

#8719
Posted 2009. January 06. - 13:03

arra már én is gondoltam, hogy lehet elhamarkodott volt a kalaptartóba hangszórót vágni...Ha azt szeretnéd, hogy szépen szóljon, akkor elõre (meg amúgy sehova) nem raksz koax hangszórót. Legalább egy kétutas kell, a magas pedig fejmagasságban, vagy feljebb. Az ajtóban lévõ kickbassra pedig olyan 100 Hz-tõl engedni.
A kalaptartóban nem szerencsés semmilyen hangszóró, ha rendszert építesz. Nagyon hátra fogja húzni a hangzást. Fõleg, ha még vágni is akarod. Szedánba reflex láda kell. A márkát csak olvasatra ismerem, de nem írnak róluk rosszat.
Én a helyedben fejegység + 4 csatornás erõsítõ + 16-os komponens + 25 v. 30 -as láda.
a komponens szett nekem is szimpatikus, majd meglátom, hogy tudok magassugárzót faragni az A oszlopba...
a 4 csatornás erõsítõnek kellene hajtania az elsõ szettet és a mélyládát ugye?
én arra gondoltam, hogy a mélyláda kap külön erõsítõt és az elsõ ajtóban levõkeg meg a kalaptartót hajtaná a rádió.
a GZ nem feltétlen a szép hangjával tûnik ki, inkább az erejével. mint látod, már az olcsó, mp3-as, usb-s fejegységgel letettem a szép hangzásról. annyira nem vagyok -még- vájtfülû és a zenei ízlésemet is kielégiti ez.
köszi a tippet!
mod
erõsítõnek egy ilyen(vagy hasonló) megtenné ugye?
http://www.vatera.hu..._116161142.html
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#8720
Posted 2009. January 06. - 12:56

Ha azt szeretnéd, hogy szépen szóljon, akkor elõre (meg amúgy sehova) nem raksz koax hangszórót. Legalább egy kétutas kell, a magas pedig fejmagasságban, vagy feljebb. Az ajtóban lévõ kickbassra pedig olyan 100 Hz-tõl engedni.akik vágják az autohifis témát:
jelenleg a kalaptartóban van egy Ground Zero ovál a fejegységem egy Audivox ME412-es rádió.
az elsõ ajtókba fog kerülni a Ground Zero párja vagy egy koax vagy egy komponens szett személyében.
egy sedan autóról van szó. mélyládát szeretnék a csomagtartóba. szintén Ground Zero-t, hogy "márkahû" legyek.
mit gondoltok errõl a felállásról?
hülyeség lenne a mélyláda? arra gondoltam, hogy a kalaptartóban levõk elé kötök hangváltót, hogy csak közép és magas hangokat adjon, így a mélyládát is ki lehetne használni.
A kalaptartóban nem szerencsés semmilyen hangszóró, ha rendszert építesz. Nagyon hátra fogja húzni a hangzást. Fõleg, ha még vágni is akarod. Szedánba reflex láda kell. A márkát csak olvasatra ismerem, de nem írnak róluk rosszat.
Én a helyedben fejegység + 4 csatornás erõsítõ + 16-os komponens + 25 v. 30 -as láda.